Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z instalacją a mianowicie wskaźnik ciśnienia pokazuje że jest około 1,5 bara po sprawdzeniu zegarem na silniku jest prawie 4 bary dodam iż kontrola od oleju cały czas też świeci. Pierwsze co to wymieniłem oba czujnik ale to nic nie pomogło. Może macie jakieś sugestie co można jeszcze zrobić?

Opublikowano

Sprawdzałeś jednym czy dwoma zegarami może jest wadliwy ten którym sprawdzasz? I wskaźnik pokazuje dobrze. Skoro wymieniłeś czujniki a kontrolka nadal się świeci i wskaźnik też pokazuje zbyt małe ciśnienie to raczej tak jest.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Dziwne bo 1,5 bara to jeszcze kontrolka nie powinna się świecić.Wyjmij kabel od czujnika zaniku, lampka powinna się nie świecić, wyjmij kabel od czujnika oleju i dotknij go do masy powinien pokazywać 6 barów, napisz czy tak jest.A sygnał trąbi?

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Dziwne bo 1,5 bara to jeszcze kontrolka nie powinna się świecić.Wyjmij kabel od czujnika zaniku, lampka powinna się nie świecić, wyjmij kabel od czujnika oleju i dotknij go do masy powinien pokazywać 6 barów, napisz czy tak jest.A sygnał trąbi?

 

 

Gdy ściągnę kabel kontrolka i tak świeci. A gdy zmasuje kabel od czujnika ciśnienia to rośnie do maxa, a sygnał nie trąbi. Wszystko jest w oryginale kombajn jest z 1998r i już sam nie wiem co się dzieje.

Opublikowano

To jedno mamy rozwiązane, problem lampki prawdopodobnie jest gdzieś przetarty przewód jeżeli świeci się lampka to sygnał powinien trąbić (pytanie czy wcześniej trąbił?).

Jeżeli czujnik ciśnienia wymieniony to pozostaje wina zegara lub instalacji (można podciągnąć bezpośrednio przewód od czujnika do zegara pod zacisk "M") do zegara dochodzi napięcie 24V, pozostałe zegary działają prawidłowo?

A jak tylko włączysz kluczyk to jak się zachowuje zegar???

 

Schemat instalacji: http://chomikuj.pl/SadekMB/Galeria/Schemat+Bizon+Rekord

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Łapie gdzieś lewą masę na kontrolkę, a szczurki coś nie narozrabiały?może gdzieś jest przetarty kabel, trochę dziwne dlaczego jak świeci się kontrolka to sygnał nie trąbi, być może kabel masowy jest gdzieś przegryziony i jedna strona dotyka do masy i dla tego świeci kontrolka a druga nie i sygnał nie trąbi to że ten drugi pokazuje małe ciśnienie to może też i zegar coś knocić bo z czujnikiem zaniku nie powinien mieć nic wspólnego. Jak masz jakąś PROBÓWKĘ - to dotknij do czujnika zaniku i do zasilania przy rozruszniku, jak jest sprawny to na uruchomionym silniku nie powinna się świecić,trzeba po prostu wszystko posprawdzać na odległość to co ja mogę powiedzieć.

Opublikowano

Dziś podłączyłem bezpośrednio przewód do kontrolki i działa ok ale przy zegarze jak podłączę dalej pokazuje za małe ciśnienie ( można wnioskować cze wina zegara??) Przy kontrolce są 3 przewody 1 prądowy 2 od czujnika a ten 3?? jest podłączony do diody z boku na obudowie od czego jest ten przewód??

Opublikowano

Te diody są od tego aby sygnał trąbił też na przenośniku, zapchaniu sieczkarni jak i zaniku ciśnienia. Mam rozumieć że jak podłączyłeś bezpośrednio to zegar pokazuje odpowiednie ciśnienie 4 bary?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Im więcej pierdół tym częściej się knoci, ja mam kontrolkę i sygnał podłączony bez diod i przekaźników i wszystko działa.

Opublikowano

Witam mam problem z instalacją a mianowicie wskaźnik ciśnienia pokazuje że jest około 1,5 bara po sprawdzeniu zegarem na silniku jest prawie 4 bary dodam iż kontrola od oleju cały czas też świeci. Pierwsze co to wymieniłem oba czujnik ale to nic nie pomogło. Może macie jakieś sugestie co można jeszcze zrobić?

panowie są dwa rodzaje czujników z końcówką numeru 03 lub 13 jaki masz ??? zmień na ten z nr odwrotnym i wszystko bedzie oki ja TAK Miałem już przy dwóch kombajnach na 100% to bedzie to :]

Opublikowano

witam podpinam sie do tematu . w rekodzie 2001 r gdy go odpale to cisnienie rosnie dojdzie do 3 i nagle skacze na 10 i nie wiem co jest tego powodem przeciez niemozliwe jest zeby cisnienie w silniku tak nagle moglo wzrosnac

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju. Gdy włączę stacyjke to wskaźnik normalnie wskakuje na "0", ale gdy odpalę to rośnie na max. Gdy gaszę i ciśnienie spada to już przy 3 barach sygnal trąbi.  Kombajn niedawno kupiłem, więc nie wiem jak wskaźnik działał  wcześniej, ale przez całą drogę  jak go prowadziłem (80km) to ciśnienie nic nie zmalało. Dzisiaj wymieniłem czujnik ciśnienia na nowy i dalej to samo. Co może być przyczyną?

Edytowane przez ursus1991
Opublikowano (edytowane)

wiem, że za sygnał odpowiada inny czujnik, ale chodziło mi o pokazanie, że coś mi źle wskazuje ciśnienie, jeśli sygnał zaczyna trąbic juz przy 3 to raczej niema w tym momencie 3 bar. Chciałem sprawdzić ciśnienie, ale miałem manometr z gwintem takim jak w c-360 i brakowało mi redukcji. Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie i okazało się, że trzyma 3,5 bar na niskich i wysokich obrotach. wynika z tego, że wskaźnik w kabinie jest uszkodzony. Czy w ogóle jest to naprawialne, czy trzeba nowy zakupić?

Edytowane przez ursus1991
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie naprawisz tego. A zlecanie komuś mija się z celem ze względów ekonomicznych.

Opublikowano

Witam

Tydzień temu przyprowadziliśmy bizona i jest taki o to problem iż wskaźnik ciśnienia oleju po włożeniu kluczyka od razu pokazuje 6 atm i przeciągłem przewód bezpośrednio od czujnika ale to nic nie daje przewód od czujnika nie podłączony a on cały czas 6 atm pokazuje macie może jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez warchest
      witam pękł mi blok w bizon rekord i mam takie pytanie gdzie regenerują silniki i jak to cenowo wyglada , a gdzie mozna kupic sam blok ? 
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez Darek914
      Witam czy jak wyjąć pompe wtryskową w bizonie trzeba ja ustawiać na jakieś znaki  czy nie bo nigdy nie wyjmowałem  a musze wyjąć 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v