Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam słyszałem też że ludzie zakładają końcówki wtryskiwaczy z jumza bo ma 4 otwory .Sam mam zamiar zmieniać na nowe ale teraz nie wiem czy zastosować z t25 czy mtz

 

Opublikowano

Witam. Jakiś czas temu, naprawiałem napęd pompy wtryskowej tj. urwały się dwie śruby na tarczach wielootworowych w napędzie pompy.  Moment wtrysku ustawiony, nowe ustawione wtryskiwacze, bo stare lały. I jest problem. Ciągnik osłabł,  Pracuje głównie w opryskiwaczu sadowniczym i tam gdzie pryskałem na 2 teraz nie daje rady. Tak samo w transporcie, wyjeżdzałem pod górę na 5 teraz nie da rady. Sprawdziłem ponownie moment wtrysku i jest równo z symbolami T1 T2, oraz co ciekawe, obracając o 180* wałem, paliwo ponownie drga w kapilarze i podnosi się poziom o kilka mm.  Czy to może być oznaka zużycia sekcji?

Opublikowano

Zgadza się drga w okolicy wtrysku na 2 cyl. Tak jak by ciśnienie w momencie wtrysku na 2 uchodziło trochę na 1. Przy kręceniu rozrusznikiem nie daje się zauważyć w kapilarze tego dodatkowego drgania paliwa.

"napęd pompy przeskoczył względem napędu sekcji." Masz na myśli napęd sekcji w samej pompie? Te kółka zębate?

Opublikowano

Witajcie, czy ten króciec oznaczony żółtą strzałką jest wykręcany i czy to przypadkiem nie jest zawór powrotny ? Tym króćcem dopływa paliwo do pompy z filtrów.

W otwór oznaczony niebieską strzałką wkręcony jest zawór powrotny paliwa, czy tak? Tym zaworem wypływa nadmiar paliwa z pompy?

 

post-158190-0-52088800-1463173536_thumb.jpg

Opublikowano (edytowane)

Tak to zawór, chyba powrotny, zdaje się że utrzymuje ciśnienie w sekcji. Niebieska strzałka. Dzięki wymianie tego zaworka uzdrowiłem dziś pompę, która leżała z 10 lat uznana za zepsutą. 

Edytowane przez gelo707
Opublikowano

Niebieska strzałka - zawór powrotny: utrzymuje ciśnienie w sekcji OK

Żółta strzałka ? czy to jest tylko zwykły króciec? Wygląda trochę jak ten zawór powrotny (j.w.), choć nie ma w nim nic w środku, jest pusty. Wnioskuje, że to tylko króciec dolotowy do przykręcenia przewodu zasilania niskiego ciśnienia.

Jak to wygląda u Was?

Opublikowano

sekcja jest jedna , jeżeli pompka zasilająca jest dobra to może puszczać oring w dolnej części sekcji

 

Ten oring można wymienić samodzielnie czy musi to robić pompiarz?

Opublikowano

zobacz sobie  kilka filmów

 

Dzięki, widziałem ten i następne. Mam wątpliwości czy wyjęcie tego elementu (dźwigni dozatora), wymiana oringu i ponowne złożenie nie powoduje konieczności regulacji pompy. Z filmu ciężko wywnioskować. Robiłeś to własnoręcznie?

Opublikowano (edytowane)

Witam, jest kilka Pomp Wtryskowych do T25  Wladimirec na których ich temat nie wiem nic i nigdzie nie pisze,  bo to nowości czy ma ktoś takie pompy w swoich T25?,i  jak silnik pracuje na takich pompach tzn wolne obroty?, moc?,wkręcanie na obroty?, czy są dostępne części, jak z awaryjnością tych pomp  itp, chciałbym założyć którąś pompę wtryskową rzędową do T25 ze względu tez na to żeby mieć wolne obroty i czy wg warto zakładać?.
 

post-205471-0-82837300-1478300749.jpg

post-205471-0-96609000-1478300757_thumb.jpg

post-205471-0-53102400-1478300763.jpg

post-205471-0-24940500-1478300773.gif

Edytowane przez arofelgi
Opublikowano

Witam, jest kilka Pomp Wtryskowych do T25  Wladimirec na których ich temat nie wiem nic i nigdzie nie pisze,  bo to nowości czy ma ktoś takie pompy w swoich T25?,i  jak silnik pracuje na takich pompach tzn wolne obroty?, moc?,wkręcanie na obroty?, czy są dostępne części, jak z awaryjnością tych pomp  itp, chciałbym założyć którąś pompę wtryskową rzędową do T25 ze względu tez na to żeby mieć wolne obroty i czy wg warto zakładać?.

 

JA w swoim T25 założyłem pompę od c330  traktor trochę więcej pali, jest mocniejszy ale wolniej się wkręca w obroty i niema falowania chodzi jak c330 

Opublikowano

Co musiałeś zmienić aby pasowała od 30tki ,nasz ma 36 lat i władek z fabryczną pali na strzał więc zmieniać nie ma co ,jedynie jak nie odpalany z dwa trzy tygodnie to kilka razy ręczną machnę ale to nie problem

Opublikowano

Wczoraj założyłem pompę od c330 do T25 która sam przerobiłem z nie wielką pomocą innych i praca silnika wg zmieniła się nie do poznania fakt tak jak mówi kderwisz.
wolniej wchodzi na obroty( trochę mi to przeszkadza, zobaczę jak w pracach polowych będzie to wyglądać ),jeszcze nie sprawdziłem jak sprawuje się pod obciążeniem ale podobno lepiej.żeby przerobić taką pompę samemu to nie jest wcale takie proste jak by się wydawało bynajmniej mi!.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Przez m3tysek
      Witam, orientuje się ktoś gdzie  dostanę korbowód pompy hardi typ 1301 nr z korbowodu "110 224" 
      "4-4" pierwszy od strony wałka wom, może ktoś posiada na sprzedaż lub wie kto ma  


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v