Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Rozbiórka podłogi i sprawdzenie luzów i stanu trybów i łożysk. Może wykasowanie luzów pomoże? A części to loteria, u nas kupują rosyjskie, na you tube widziałem że rosjanie montują polski rewers. Bo lepszy niż ich. I bądź tu mądry...

Opublikowano

W poniedziałek zacznę rozbierać, jak belkę sianokiszonki przywiozę. Dzisiaj zablokowały mi się biegi i było trzeba zdjąć dekielki po bokach. Olej w skrzyni błoto... 3 lata temu wlałem lotos hipol i teraz przypomina on szłam. Jaki olej wielosezonowy polecacie do skrzyni biegów? Czuję że trzeba się wziąść za skrzynię raz porządnie i nie mieć problemów na wiosnę.

Opublikowano

Rewers trzeba nowy, mechanizm różnicowy też bo lata ba boki i do góry na dół. Dobrze że rozebrałem bo te 4 śruby na koszu satelit ledwo siedziały. Gdyby się wykręciły to po skrzyni. No nie powiem jest lepiej, sama zmiana oleju i w średnim stopniu niwelacja luzu na koszu zmniejszyły wycie. Jak narazie można jeździć na jesieni kapitalka ten rok wytrzyma 

Opublikowano

Wykrec, popraw gwint gwintownikiem, umyj gwinty rozpuszczalnikiem i wkrec na klej zwykła srube od zewnatrz. Ja mam tak zrobiona jedna strone tylko ja musiałem przegwintowac na sruby 14 bo miałem strasznie zjechane gwinty, wkrecone na klej i od tamtej pory spokoj.

Opublikowano
Ja nigdy bym nie zrobił na śruby. Najlepiej wstawić szpilki na klej i to do samego oporu, bo po co męczyć te gwinty w obudowie. Na to nakrętki i podkładki płaskie bo dzisiejsze sprężynowe się rozwijają. Ja szpilki robię z dłuższych twardych śrub, bo pręty są kiepskie. W moim rusku ciągle się zwolnica odkręcała i kiedyś w wolnej chwili wyczyściłem i posmarowałem śruby zwykłym poxipolem, do tego dorobiłem nowe kołki ustalające, bo bez nich co by nie było to się odkręci. Trzyma to już ponad 5 lat.
Opublikowano

Ja u gościa jak to robiłem kilka lat temu to dałem trochę dłuższe śruby z nakrętkami, śruby dokręciłem do oporu i dopiero dociągnąłem nakrętkami. Nie każdy zwraca uwagę na to, że jak szpilki popuszczą to przeważnie w obudowie a przy dokręcaniu idą nakrętki. Po kilku razach szpilka już mało co siedzi w obudowie i w końcu ją wyrywa.

Opublikowano
Dnia 16.03.2018 o 06:00, mani51 napisał:

Ja u gościa jak to robiłem kilka lat temu to dałem trochę dłuższe śruby z nakrętkami, śruby dokręciłem do oporu i dopiero dociągnąłem nakrętkami. Nie każdy zwraca uwagę na to, że jak szpilki popuszczą to przeważnie w obudowie a przy dokręcaniu idą nakrętki. Po kilku razach szpilka już mało co siedzi w obudowie i w końcu ją wyrywa.

A jak wykręcić taką urwaną szpilkę,bez zdejmowania pochwy?

Opublikowano

Witam.
Mam problem z Władymircem ponieważ dziś mi sie zblokowala skrzynia biegów. Wskoczyl 1 bieg i jest nawet na luzie.  Jak wrzucam inny to zgrzyta cos tylko.  Mam pytania czy ktoś wie jak odblokowac skrzynię? 
Bardzo proszę o pomoc.

Opublikowano

witaj kolego

jak chcesz odblokować biego to musisz odkręcić dekielki od wodzików są one po prawej i po lewej stronie  taka prostokątna puszka przykręcona 4 śrubami na klucz 12 po odkręceniu musisz wcisnąć pedał sprzęgła do końca i uderzyć w wystający wałek tylko nie bezpośrednio młotkiem tylko poprzez jakieś drewno abyś nie zabił wałka bo się nie zmieści w otworze  prowadzącym nie wiem który to bieg ci się zakleszczył i jaką masz skrzynię z 2 wajchami czy z jedną

Opublikowano
Uszczelniacz 38x58x10. Łożysko 1209, z tym że łożyska nie jestem pewien. Ja tam wolę zawsze najpiere wyjąć łżysko czy uszczelniacz i dopiero jechać do sklepu bo według katalogu nie zawsze podchodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wrodarek
      Witam
      Mam problem ze skrzynią w traktorze władimirec t-25. Otóż po wbiciu biegu szosowego sprzęgło nie odbija do końca, zatrzymuje sie w połowie, po przejechaniu ok 10,15 metrów bieg wyskakuje i słychać tylko zgrzyt. Po rozłożeniu skrzyni okazało sie ze na ruchoma zębatka na wałku głównym nie zazębia sie do końca w tej od przełożenia szosowego. Co może być tego przyczyną ?
    • Przez macius11157
      Witam czytałem trochę o tym ale nigdzie nie ma dokladnie wyjasnionego czy każdy dx posiada blolade 6 biegu po przez zabezpieczenie srubka. Przerabial ktoś taki temat ?chciałbym mieć pewność że nie narobie się na darmo.
      Ciągnik to dx 4.50 1987r
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez Piotrekk9540
      Witam, mam problem ze skrzynia biegów w ares 710 2000r rewers mechaniczny. przy zmianie polbiegow słychać uderzenie w skrzyni podobne do uderzenia młotkiem w metal. najsilniejszy dźwięk wydaje przy zmianie z 3 na 2. gdy zmieniam na większe polbiegi uderzenie to jest cichsze. miał ktoś podobny problem ?
    • Przez Maikel1987
      Chce się dowiedzieć jak się spisuje  skrzynia w tym modelu 5120 ? Drogi koszt naprawy skrzyni jak coś siadzie ?  Ona jest na tarczkach  czy jak ? Ogólnie ile wytrzymują ? 
    • Przez Pstrąg
      Witam,
      Mam problem , otóż nie wiem gdzie znajduje się filtr skrzyni biegów w fendt 309c (silnik deutz) 2000r. Przekopałem forum i nadal nie wiem na 100 % gdzie jest. Ktoś wspominał ,że w okolicach tylnego lewego koła ale i tak nie mogłem znaleźć. Prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v