Skocz do zawartości
piotrb14

Drżenie kierownicy przy włączonym przednim napędzie

Polecane posty

piotrb14    187

witam, czasami gdy załączę napęd przedni i jadę z maszyną to drży mi kierownica jest to nieprzyjemne dla rąk... czego może być to przyczyną?? czyżby prędkość kół przednich nie synchronizowała się z prędkością kół tylnich??? proszę o pomoc. (belarus 1025)

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

nie ostatnio jechałem z broną aktywną i włączyłem sobie napęd i kierownica zaczęła drżeć a wyłączyłem napęd to przestała. to było gdzieś 7km/h przy innych prędkosciach tak chyba niedzieje się

 

a może to wina tego że drżenia z brony przedostawały się na kolumnę kierowniczą.... nie wiem co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yahooo777    698

A sprawdź czy nie masz luzów na wale przeniesienia napędu ze skrzyni do przedniego mostu. Krzyżak mógł Ci również sie wysypać albo jakieś łożysko w przednim kole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

sprawdzę i dam znać. ale gdyby poszło łożysko w kole czy coś to by i tak drżała kierownica bo koła i tak i tak się kręcą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Najlepszym rozwiązaniem będzie jak zaczepisz mu inną maszyne i wtedy przejedziesz sie w polu, skrzynie od razu bym wykluczył, albo ten agregat tak wpływa na niego albo jakiś feler w przednim moście siedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

tylko o to chodzi ze byłem już w polu z maszynami ale przy większej prędkości albo mniejszej a czasami i na tej nie drży, jeszcze popróbuje jutro jak będę siał tym agregatem i dam znac co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×