Zaloguj się, aby obserwować  
Grzesiek10314

Układ kierowniczy

Polecane posty

Grzesiek10314    196

Witam. Mam taki mały problem, a mianowicie: po skręceniu kół na maxa w lewo lub w prawo kierownicą dalej można kręcić, a wcześniej tak nie było! Dlaczego tak jest?

Teraz opisze całą sytuację: wymieniałem wszystkie przewody hydrauliczne w ciągniku, no i po wymianie odpalilem ciągnik i dałem mu trochę w rurę, po chwili usłyszałem jakiś dziwny dźwięk(taki jak dźwięk powietrza gdy się coś czyści sprężarką). Wysiadłem z ciągnika z zobaczyłem że leci olej z pod dekielka w orbitrolu. Więc zgasiłem ciągnik i odkręciłem ten dekielek. Okazało się że wydmuchało oring spod dekielka. Pojechałem do miasta, kupiłem i założyłem nowy. Po skręceniu odpalilem i zobaczyłem że koła nie skręcają, okazało się że przy wymianie przewodów zamieniłem przewody i na odwrót je przykręciłem, więc je zamieniłem tak jak trzeba. Znowu odpalilem no i właśnie zauważyłem że po skręceniu kół na maxa kierownica kręci się dalej. Nie wiem dlaczego tak się dzieje! Czy może w układzie kierowniczym jest jeszcze powietrze i to przez to? Jeśli ktoś coś wie na ten temat prosił bym o info.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

no ardzo ciekawa sprawa ja nie znam sie na tym ale mozesz sprawdzić czy nie jest zapowietrzony napisz jeszcze jaki to ciągnik to napewno innnym pomoze ale jak ja zapowietrze belarke to mi klapa nie chce opaść nie wiem czy w tym przypadku też tak by było ze orbitol nie bedzie działał


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    182

możliwe z e jeszcze układ jest zapowietrzony

 

a jeśli nie to masz uszczelniacze w siłowniku do wymiany lub zawór choć to mało prawdopodobne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

a napewno masz stan oleju?? moze ci sie zapowietrzac tak jak pisali koledzy

i jeszce jedno pytanie czy olej ci moze nie kipi?? odkrec korek wloz jakis lejek i zobacz czy nie bedzie kipial olej jak go zagrzejesz przy skrecaniu kierownica

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

@czarek6 to jest ciągnik Renault 103.14

@wojtas972 poziom oleju jest jak najbardziej w porządku. Olej raczej nie kipi bo nawet luzowałem końcówki od siłownika(tak żeby było widać jak olej cieknie) i wtedy odpalałem i skręcałem kołami i olej jest ok.

@rolstudent uszczelniacze są w porządku, bo jak by były do wymiany to olej z siłownika by ciekł, a siłownik jest czyściutki. A o jakim zaworze mówisz?

 

Z tym zapowietrzeniem to może być to, sam tak myślałem. A może ktoś wie jak odpowietrzyć układ kierowniczy w Renault?

 

 

koledzy dzięki za wszystkie podpowiedzi, problem jest już rozwiązany. :) Działo się tak przez to że orbitrol był nieszczelny i powietrze się dostawało do ukł kierowniczego

pozdrawiam

Edytowano przez Grzesiek10314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj