Skocz do zawartości
Grzesiek10314

Układ kierowniczy

Polecane posty

Witam. Mam taki mały problem, a mianowicie: po skręceniu kół na maxa w lewo lub w prawo kierownicą dalej można kręcić, a wcześniej tak nie było! Dlaczego tak jest?

Teraz opisze całą sytuację: wymieniałem wszystkie przewody hydrauliczne w ciągniku, no i po wymianie odpalilem ciągnik i dałem mu trochę w rurę, po chwili usłyszałem jakiś dziwny dźwięk(taki jak dźwięk powietrza gdy się coś czyści sprężarką). Wysiadłem z ciągnika z zobaczyłem że leci olej z pod dekielka w orbitrolu. Więc zgasiłem ciągnik i odkręciłem ten dekielek. Okazało się że wydmuchało oring spod dekielka. Pojechałem do miasta, kupiłem i założyłem nowy. Po skręceniu odpalilem i zobaczyłem że koła nie skręcają, okazało się że przy wymianie przewodów zamieniłem przewody i na odwrót je przykręciłem, więc je zamieniłem tak jak trzeba. Znowu odpalilem no i właśnie zauważyłem że po skręceniu kół na maxa kierownica kręci się dalej. Nie wiem dlaczego tak się dzieje! Czy może w układzie kierowniczym jest jeszcze powietrze i to przez to? Jeśli ktoś coś wie na ten temat prosił bym o info.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

no ardzo ciekawa sprawa ja nie znam sie na tym ale mozesz sprawdzić czy nie jest zapowietrzony napisz jeszcze jaki to ciągnik to napewno innnym pomoze ale jak ja zapowietrze belarke to mi klapa nie chce opaść nie wiem czy w tym przypadku też tak by było ze orbitol nie bedzie działał


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    100

możliwe z e jeszcze układ jest zapowietrzony

 

a jeśli nie to masz uszczelniacze w siłowniku do wymiany lub zawór choć to mało prawdopodobne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtas972    8

a napewno masz stan oleju?? moze ci sie zapowietrzac tak jak pisali koledzy

i jeszce jedno pytanie czy olej ci moze nie kipi?? odkrec korek wloz jakis lejek i zobacz czy nie bedzie kipial olej jak go zagrzejesz przy skrecaniu kierownica

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@czarek6 to jest ciągnik Renault 103.14

@wojtas972 poziom oleju jest jak najbardziej w porządku. Olej raczej nie kipi bo nawet luzowałem końcówki od siłownika(tak żeby było widać jak olej cieknie) i wtedy odpalałem i skręcałem kołami i olej jest ok.

@rolstudent uszczelniacze są w porządku, bo jak by były do wymiany to olej z siłownika by ciekł, a siłownik jest czyściutki. A o jakim zaworze mówisz?

 

Z tym zapowietrzeniem to może być to, sam tak myślałem. A może ktoś wie jak odpowietrzyć układ kierowniczy w Renault?

 

 

koledzy dzięki za wszystkie podpowiedzi, problem jest już rozwiązany. :) Działo się tak przez to że orbitrol był nieszczelny i powietrze się dostawało do ukł kierowniczego

pozdrawiam

Edytowano przez Grzesiek10314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dzejms281
      Witam, podnośnik nie działa tylko przyciskami z błotników można podnosic. co to może być??
    • Przez V12
      Witam
      Nie wiem co dalej robic z tym gratem
      Uszczelniacze wałków sprzegłowych były przed sezonem założone oryginały , Dalej teci olej na sprzęgło , nie są to duże ilości , jak popracuje cały dzień to potem przez noc wyleci może objętość nakręki od butelki oleju .
      Czy może byc tak że wałki mają mikro wżery albo nie równości ??? A może już po pewnie ponad 10 tys mth mają jakiś luzy i straciły wspoł osiowść albo dostały bicia ?? 
      NIe jest to olej z silnika bo wymieniłem i w silniku jest czysty a z zawleczki leci brudny olej jak by pomieszany z pyłem z tarcz sprzegłowych 
       
    • Przez BaszaPasza11
      Witam. Byłem dzisiaj na przeglądzie no i tam pan pytał mnie ile on km( Renault). No i ja odpowiadam 65. Gościu mi mówi że 65 ale kW. Patrząc po danych technicznych wskazuje że ma 65km. Kto wie niech mi powie bo mam mętlik w głowie. Pozdrawiam
    • Przez razmus22
      Witam a moim aresie zapalila sie kontrolka akumolatora z puorunem czy strzałka. I przestal ciągnąć do przodu i tylu dopuki nie ostygl, gdzie jest przyczyna? 
    • Przez TeamYamz
      witam czy ciągniki renault 110itp... posiadają zalerzny wom?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.