Skocz do zawartości
Grzesiek10314

Układ kierowniczy

Polecane posty

Witam. Mam taki mały problem, a mianowicie: po skręceniu kół na maxa w lewo lub w prawo kierownicą dalej można kręcić, a wcześniej tak nie było! Dlaczego tak jest?

Teraz opisze całą sytuację: wymieniałem wszystkie przewody hydrauliczne w ciągniku, no i po wymianie odpalilem ciągnik i dałem mu trochę w rurę, po chwili usłyszałem jakiś dziwny dźwięk(taki jak dźwięk powietrza gdy się coś czyści sprężarką). Wysiadłem z ciągnika z zobaczyłem że leci olej z pod dekielka w orbitrolu. Więc zgasiłem ciągnik i odkręciłem ten dekielek. Okazało się że wydmuchało oring spod dekielka. Pojechałem do miasta, kupiłem i założyłem nowy. Po skręceniu odpalilem i zobaczyłem że koła nie skręcają, okazało się że przy wymianie przewodów zamieniłem przewody i na odwrót je przykręciłem, więc je zamieniłem tak jak trzeba. Znowu odpalilem no i właśnie zauważyłem że po skręceniu kół na maxa kierownica kręci się dalej. Nie wiem dlaczego tak się dzieje! Czy może w układzie kierowniczym jest jeszcze powietrze i to przez to? Jeśli ktoś coś wie na ten temat prosił bym o info.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

no ardzo ciekawa sprawa ja nie znam sie na tym ale mozesz sprawdzić czy nie jest zapowietrzony napisz jeszcze jaki to ciągnik to napewno innnym pomoze ale jak ja zapowietrze belarke to mi klapa nie chce opaść nie wiem czy w tym przypadku też tak by było ze orbitol nie bedzie działał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    94

możliwe z e jeszcze układ jest zapowietrzony

 

a jeśli nie to masz uszczelniacze w siłowniku do wymiany lub zawór choć to mało prawdopodobne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtas972    8

a napewno masz stan oleju?? moze ci sie zapowietrzac tak jak pisali koledzy

i jeszce jedno pytanie czy olej ci moze nie kipi?? odkrec korek wloz jakis lejek i zobacz czy nie bedzie kipial olej jak go zagrzejesz przy skrecaniu kierownica

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@czarek6 to jest ciągnik Renault 103.14

@wojtas972 poziom oleju jest jak najbardziej w porządku. Olej raczej nie kipi bo nawet luzowałem końcówki od siłownika(tak żeby było widać jak olej cieknie) i wtedy odpalałem i skręcałem kołami i olej jest ok.

@rolstudent uszczelniacze są w porządku, bo jak by były do wymiany to olej z siłownika by ciekł, a siłownik jest czyściutki. A o jakim zaworze mówisz?

 

Z tym zapowietrzeniem to może być to, sam tak myślałem. A może ktoś wie jak odpowietrzyć układ kierowniczy w Renault?

 

 

koledzy dzięki za wszystkie podpowiedzi, problem jest już rozwiązany. :) Działo się tak przez to że orbitrol był nieszczelny i powietrze się dostawało do ukł kierowniczego

pozdrawiam

Edytowano przez Grzesiek10314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
×