Zaloguj się, aby obserwować  
chris92

Jak podlaczyc radio?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
chris92    0

Witam.

Kopiłem zetora, który ma radio ale nie podłączone, nie chce pomylić się przy podłączaniu, gdyż mogę źle podłączyć i coś walnie.

Zamieszczam zdjęcia przewodów radia i kabli, które posiada traktor do podłączenia radia:

 

http://img810.imageshack.us/i/zdjcie0140g.jpg/

http://img218.imageshack.us/i/zdjcie0138m.jpg/

 

Za pomoc z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    42

fotki przewodów nic nie pomogą, bo skąd ktoś ma wiedzieć który kabel od czego jest, trzeba spojrzeć na oznaczenia w okolicy kostki radia i wg tego podłączyć przewód (+) i (-) instalacji ciągnika, oraz przewody głośników ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertT25    1

Witam .Ogólna zasada podłańczania radia jest taka że kolor czewony(u ciebie zielony) to plus,czarny to minus,pozostałe przewody to głośnikowe,np zielony to plusowy głośnika wiec podłącz go do białego ,a zielono-czarny to minusowy głosnika i podłacz do biało-czarnego.Jeśli sie myle niech mnie ktoś poprawi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chris92    0

Do rzeczy, czerwone przewody w traktorze to jest zasilanie do radia, potem jest kabel od anteny i kable głośnikowe, przewody które są ukazane na radiu są do głośników, i teraz mam problem z podłączeniem zasilania...(nie chce strzelać na ślepo, ponieważ nie chce niczego zjarać).

 

http://img861.imageshack.us/i/zdjcie0141.jpg/ Jak widać na zdjęciu, są tam do zasilania radia 3 blaszki i teraz nie mam pojęcia do której podłączyć +/-.

Dla wiadomości jest to radio BLAUPUNKT ACR 3231.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    170

Wygląda ,że masz typowe złącze ISO , http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isoshop.htm ,w kostce A : styk 7-zasilanie, 4- zasilanie dla pamięci,8-masa .Ja tak podłączyłem nowe radio (navihewen)i jest ok. :) Ps .teraz widzę ,że nie masz 4 tylko 6(podświetlenie), ale też dajesz tam + .

Edytowano przez fezoi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj