Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
chris92

Jak podlaczyc radio?

Polecane posty

chris92    0

Witam.

Kopiłem zetora, który ma radio ale nie podłączone, nie chce pomylić się przy podłączaniu, gdyż mogę źle podłączyć i coś walnie.

Zamieszczam zdjęcia przewodów radia i kabli, które posiada traktor do podłączenia radia:

 

http://img810.imageshack.us/i/zdjcie0140g.jpg/

http://img218.imageshack.us/i/zdjcie0138m.jpg/

 

Za pomoc z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    27

fotki przewodów nic nie pomogą, bo skąd ktoś ma wiedzieć który kabel od czego jest, trzeba spojrzeć na oznaczenia w okolicy kostki radia i wg tego podłączyć przewód (+) i (-) instalacji ciągnika, oraz przewody głośników ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertT25    1

Witam .Ogólna zasada podłańczania radia jest taka że kolor czewony(u ciebie zielony) to plus,czarny to minus,pozostałe przewody to głośnikowe,np zielony to plusowy głośnika wiec podłącz go do białego ,a zielono-czarny to minusowy głosnika i podłacz do biało-czarnego.Jeśli sie myle niech mnie ktoś poprawi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

chris92    0

Do rzeczy, czerwone przewody w traktorze to jest zasilanie do radia, potem jest kabel od anteny i kable głośnikowe, przewody które są ukazane na radiu są do głośników, i teraz mam problem z podłączeniem zasilania...(nie chce strzelać na ślepo, ponieważ nie chce niczego zjarać).

 

http://img861.imageshack.us/i/zdjcie0141.jpg/ Jak widać na zdjęciu, są tam do zasilania radia 3 blaszki i teraz nie mam pojęcia do której podłączyć +/-.

Dla wiadomości jest to radio BLAUPUNKT ACR 3231.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    63

Wygląda ,że masz typowe złącze ISO , http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isoshop.htm ,w kostce A : styk 7-zasilanie, 4- zasilanie dla pamięci,8-masa .Ja tak podłączyłem nowe radio (navihewen)i jest ok. :) Ps .teraz widzę ,że nie masz 4 tylko 6(podświetlenie), ale też dajesz tam + .

Edytowano przez fezoi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sawa
      Witam, mam zamiar zakupić proxime 100, teraz przede mną dobór wyposażenia, myślalem o klimatyzacji i pełnych obciążnikach na przód. Zasadniczo, co myślicie o dodatkowym oświetleniu? czy warto je dobrać? czy warto kupić obciążniki na tylne koła? co one dają? jaki fotel kupić? kto z Was formumowiczów ma proxime z fotelem mechanicznym i jak on się sprawdza? czy warto dopłacić tysiąc złotych do lepszego? Jak nazywają się typy foteli w proximie? jest opcja na traktor bez regulacji kierownicy? czy warto taki kupić, czy jednak dużo dla komfortu daje kierownica regulowana?
       
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.