News
kajtek15

jak uszczelnic pompe hydrauliczna belarus 1025

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kajtek15    0

moze ktos mi pomoze czesto cisnienie z pompy wydmuchuje uszczelke ta ktora jest z prawej strony taka kwadratowa na cztery srubki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

Po stronie tłocznej pompy to nie powinno tam być O-ringu? może ten przewód tłoczny ma nierówną powierzchnię przylegania (krzywy jest)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

dokręcasz śruby a jeśli to niepomoże to odkręć to i kup sobie silikon w tubce uszczelniasz posmaruj i mocno zkręć albo załatw sobie zastępczą uszczelkę bo orginalne parcieją i są sztywne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kajtek15    0

orginalnie byla tam uszczelka. Wszystko jest rowne. Duzo pracuje z turem . silikonem tez prubowalem i nie pomaga

Edytowano przez kajtek15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    19

nie dawaj silikonu bo go wyciśnie i pujdzie na rozdzielacze i może ci pozatykać kanały i tylko kłopotu narobi co do uszczelki to w swojim mtz 82ts robiłem pompe to z jednej strony idzie uszczelka a z drugiej oring na wyjściu z pompy gdzie jest ciśnienie ma być oring i nic więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajtek15    0

nie dawaj silikonu bo go wyciśnie i pujdzie na rozdzielacze i może ci pozatykać kanały i tylko kłopotu narobi co do uszczelki to w swojim mtz 82ts robiłem pompe to z jednej strony idzie uszczelka a z drugiej oring na wyjściu z pompy gdzie jest ciśnienie ma być oring i nic więcej

Czy w pompie jest jakies miejsce na oring bo u mnie jest plaszczyzna bez zadnego wciecia i orginalnie byla uszczelka taka jak z lewej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

jak jedno to nie drugie oring leciutko posmaruj silikonem powinno być dobrze :P:blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez gregory81
      Witam wszystkich.
      Mam pytanie odnośnie EGR-u w Belarusach (tak zwana wersja 4) . Jak go się zaślepi to trzeba coś zmieniać w ustawieniach komputera? Może ktoś to już przerabiał.
    • Przez xmatixxx
      Witam wie ktoś morze jak ustawic zapłon w mtz 84r.Mam taki problem ze od rozrusznika niechce zapalic a na zaciag wustarczy mu 1 metr i pali bez problemu i ten problem wystepuje naewt gdy jest zagrzany
    • Przez Massey294s
      Proszę o pomoc. Ciągnik lekko dymił na czarno więc tata wyjął wtryski,kupił nowe końcówki i dał do regulacji (trochę przechulały istwierdził że nie będzie żałował). Po wymianie dymi jak z lokomotywy. Pompiarz ustawił wtryski na początek otwarcia 180( jednostki nie pamiętam). Czy to nie za mało? Tylko to mi przychodzi na myśl. Nigdzie nie mogę znaleźć wartości odpowiadającej temu silnikowi. Przypomnę że chodzi o mtz 952.3 turbo
       
      Dodam, że problem występuje przy zmianie obrotów lub już przy najdelikatniejszym obciążeniu, przy biegu jałowym bez zmiany obrotów wcale nie widać spalin. Spaliny są koloru czarnego.
    • Przez aaaaaaaaaaaaa12
      robię hydraulikę w swoim mtz i chcę wywalić rozdzielacz pod siedzeniem i mam dylemat
      przewód A mam zaślepić i zostają mi B i C który zaślepić a który podłączyć pod siłownik logika podpowiada mi że B pod siłownik ale wole spytać i nie patrzcie na strzałki zdjęcie z neta

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.