Skocz do zawartości
News
kajtek15

jak uszczelnic pompe hydrauliczna belarus 1025

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kajtek15    0

moze ktos mi pomoze czesto cisnienie z pompy wydmuchuje uszczelke ta ktora jest z prawej strony taka kwadratowa na cztery srubki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/advertpost does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
pamo84    9

Po stronie tłocznej pompy to nie powinno tam być O-ringu? może ten przewód tłoczny ma nierówną powierzchnię przylegania (krzywy jest)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

dokręcasz śruby a jeśli to niepomoże to odkręć to i kup sobie silikon w tubce uszczelniasz posmaruj i mocno zkręć albo załatw sobie zastępczą uszczelkę bo orginalne parcieją i są sztywne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/agrofakt does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
kajtek15    0

orginalnie byla tam uszczelka. Wszystko jest rowne. Duzo pracuje z turem . silikonem tez prubowalem i nie pomaga

Edytowano przez kajtek15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    18

nie dawaj silikonu bo go wyciśnie i pujdzie na rozdzielacze i może ci pozatykać kanały i tylko kłopotu narobi co do uszczelki to w swojim mtz 82ts robiłem pompe to z jednej strony idzie uszczelka a z drugiej oring na wyjściu z pompy gdzie jest ciśnienie ma być oring i nic więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajtek15    0

nie dawaj silikonu bo go wyciśnie i pujdzie na rozdzielacze i może ci pozatykać kanały i tylko kłopotu narobi co do uszczelki to w swojim mtz 82ts robiłem pompe to z jednej strony idzie uszczelka a z drugiej oring na wyjściu z pompy gdzie jest ciśnienie ma być oring i nic więcej

Czy w pompie jest jakies miejsce na oring bo u mnie jest plaszczyzna bez zadnego wciecia i orginalnie byla uszczelka taka jak z lewej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/advertpost does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
pamo84    9

jak jedno to nie drugie oring leciutko posmaruj silikonem powinno być dobrze :P:blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/advertpost does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marekw1980
      Witam. Posiadam mtz od niedawna i do tej pory nie rozszyfrowalem jak uruchom. blokadę tylnego mostu. Dodam że przedniego napędu nie posiada. Szukałem ale żaden opis nie pasuje do mojego mtz. Czy może być ta blokada zalaczana pneumatycznie? W zal zdjęcia wyłącznika którego nie wiem od czego może być i wejścia powietrza tam gdzie powinno być niby oleju. Jak twierdzą niektórzy? 
      Proszę o jakieś podpowiedzi 


    • Przez marekw1980
      Witam. Posiadam mtz od niedawna i do tej pory nie rozszyfrowalem jak uruchom. blokadę tylnego mostu. Dodam że przedniego napędu nie posiada. Szukałem ale żaden opis nie pasuje do mojego mtz. Czy może być ta blokada zalaczana pneumatycznie? W zal zdjęcia wyłącznika którego nie wiem od czego może być i wejścia powietrza tam gdzie powinno być niby oleju. Jak twierdzą niektórzy? 
      Proszę o jakieś podpowiedzi 


    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez panmino
      Kupiłem używanego Belarusa 1025.2 i ma on system dźwigni podnośnika, jak na zdjęciu. Podnoszenie i opuszczanie działa bardzo "tępo", a maszyna jest podnoszona i opuszczana dość gwałtownie, z wyczuwalnym szarpnięciem. Mam starszego Mtz 82 i tam działa to dużo łagodniej. Jak to u Was działa? Gdzie zajrzeć, czy coś jest nie tak? Przymierzam się do założenia Ehr na siłowniku elektrycznym od jednego z użytkowników tego forum i chciałbym wykluczyć popsuty rozdzielacz. 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.