Zaloguj się, aby obserwować  
spid

Dalej cieknie olej po wymianie symerigu! MF255

Polecane posty

spid    0

Witam. Mam problem z mf 255! Zmieniłem simering w silniku na wale od strony sprzęgła i po miesiącu dalej cieknie olej!

Czym to jest spowodowane? Jakie najlepiej simeringi byłoby założyć (jakiej firmy)?

z góry dzięki za odpowiedzi

 

 

spid

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spid    0

Superol cc w karnistrach 5 l!

Edytowano przez spid

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też tak miałem w U3512 wymieniłem simering na wale od sprzęgła wziołem angielski i po założeniu olej dalej się lał natępnie założyłem polski simering i już 2 lata był spokój ale teraz zaczynają się znowu pojawiać plamy oleju :unsure:

ja stosuje Turdus

Edytowano przez krzysiekfarmer5

red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15388

Kiedyś w t25 tak miałem że mi kapało jak postoi to plama była i ciśnienie małe, już myślałem o remoncie, ale braciak przywiózł olej castrola z tirów i jak ręką odjoł nie cieknie i ciśnienie max trzyma. A kiedys superol lałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

Te typy chyba tak mają, też wymieniany już kilka razy i ten angielski(niby) i też cieknie. A na oleju turdus cały czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    42

trzeba zwrócić uwagę przy wymianie uszczelniacza, czy płaszczyzna wału w miejscu w którym styka się z uszczelniaczem nie jest czasami podtarta lub nierówna. Jeśli tak będzie to wymiana samego uszczelniacza da marny efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Teoretycznie są trzy położenia tego uszczelniacza ale sztuką jest ustawić go prostopadle do osi wału.Dodatkową przyczyną, wg. mnie większą , tego przecieku jest uszczelnienie pomiędzy misą olejową a obudową uszczelniacza na wale i blokiem silnika (trochę zawiłe) ale jak ktoś to robił to wie o czym piszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grodecki    0

Olej nic tu nie ma do rzeczy albo są wżery lub uszczelniacz się podwinoł.

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

U mnie tez cieknie. Zmieniłem kilka symeringów ale nadal leci ;/


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Pierścień w którym jest uszczelniacz osadzony jest na dwóch kołkach usztywniających i przykręcony śrubami. Należy minimalnie powiększyć otwory na kołki, luźno osadzić pierścień z uszczelniaczem i dopiero wtedy ostrożnie przykręcić śruby. Walczyłem z tym wyciekiem kawał czasu, dopiero od jednego szlifierza dostałem ten sposób, wyciek opanowany :lol: .


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Nam po kapitalce silnika po roku zaczął się pocić z tyłu silnika,a wał założyliśmy nowy. W ciągu roku trzeba dolać 2-3 litry oleju   ;[

Z przodu też zaczyna mi się pocić, po wiosennych pracach polowych wymienimy obydwa ,a jak dalej będzie ciekł to se odpuścimy i będziemy lać olej, superol tani to można  dolewać   :D

Edytowano przez samczyk1991

Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendos512c    0

Ja też miałem przeciek w 3512 dałem ciągnik do mechanika wymienił simering na wale a po dwóch dniach to samo dopiero inny mechanik powiedział mi że na dziesięć ciągników w dziewięciu przeciek jest spod miski a nie z simeringa zrobił mi to i jusz 5 lat spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol0    3

Z racji tego że mam teraz trochę luźnego czasu odkopę troche temat, mianowicie mój 3512 już od jakiegoś czasu zostawia pokaźne plamy z pod uszczelniacza od strony sprzegła, niestety w ostatnim sezonie zwiększył też konsumpcie oleju (1l/25mth). W sumie to od nowości ten uszczelniacz nie był robiony (jakieś7500mth). Moje pytanie jest następujące czy próbować wymienić tylko uszczelnienie miski olejowej czy odrazu rozpaławiać ciągnik i wymieniać też simering?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Z wymianą uszczelnienia miski jest dużo mniej zabawy. Ja bym nie ruszał simeringa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 6465
      Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 
    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj