Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
spid

Dalej cieknie olej po wymianie symerigu! MF255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF255
spid    0

Witam. Mam problem z mf 255! Zmieniłem simering w silniku na wale od strony sprzęgła i po miesiącu dalej cieknie olej!

Czym to jest spowodowane? Jakie najlepiej simeringi byłoby założyć (jakiej firmy)?

z góry dzięki za odpowiedzi

 

 

spid

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spid    0
(edytowany)

Superol cc w karnistrach 5 l!

Edytowano przez spid

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

(edytowany)

ja też tak miałem w U3512 wymieniłem simering na wale od sprzęgła wziołem angielski i po założeniu olej dalej się lał natępnie założyłem polski simering i już 2 lata był spokój ale teraz zaczynają się znowu pojawiać plamy oleju :unsure:

ja stosuje Turdus

Edytowano przez krzysiekfarmer5

red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2239

Kiedyś w t25 tak miałem że mi kapało jak postoi to plama była i ciśnienie małe, już myślałem o remoncie, ale braciak przywiózł olej castrola z tirów i jak ręką odjoł nie cieknie i ciśnienie max trzyma. A kiedys superol lałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    3

Te typy chyba tak mają, też wymieniany już kilka razy i ten angielski(niby) i też cieknie. A na oleju turdus cały czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    27

trzeba zwrócić uwagę przy wymianie uszczelniacza, czy płaszczyzna wału w miejscu w którym styka się z uszczelniaczem nie jest czasami podtarta lub nierówna. Jeśli tak będzie to wymiana samego uszczelniacza da marny efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    32

Teoretycznie są trzy położenia tego uszczelniacza ale sztuką jest ustawić go prostopadle do osi wału.Dodatkową przyczyną, wg. mnie większą , tego przecieku jest uszczelnienie pomiędzy misą olejową a obudową uszczelniacza na wale i blokiem silnika (trochę zawiłe) ale jak ktoś to robił to wie o czym piszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grodecki    0
(edytowany)

Olej nic tu nie ma do rzeczy albo są wżery lub uszczelniacz się podwinoł.

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

U mnie tez cieknie. Zmieniłem kilka symeringów ale nadal leci ;/


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    235

Pierścień w którym jest uszczelniacz osadzony jest na dwóch kołkach usztywniających i przykręcony śrubami. Należy minimalnie powiększyć otwory na kołki, luźno osadzić pierścień z uszczelniaczem i dopiero wtedy ostrożnie przykręcić śruby. Walczyłem z tym wyciekiem kawał czasu, dopiero od jednego szlifierza dostałem ten sposób, wyciek opanowany :lol: .


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82
(edytowany)

Nam po kapitalce silnika po roku zaczął się pocić z tyłu silnika,a wał założyliśmy nowy. W ciągu roku trzeba dolać 2-3 litry oleju   ;[

Z przodu też zaczyna mi się pocić, po wiosennych pracach polowych wymienimy obydwa ,a jak dalej będzie ciekł to se odpuścimy i będziemy lać olej, superol tani to można  dolewać   :D

Edytowano przez samczyk1991

Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendos512c    0

Ja też miałem przeciek w 3512 dałem ciągnik do mechanika wymienił simering na wale a po dwóch dniach to samo dopiero inny mechanik powiedział mi że na dziesięć ciągników w dziewięciu przeciek jest spod miski a nie z simeringa zrobił mi to i jusz 5 lat spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol0    3

Z racji tego że mam teraz trochę luźnego czasu odkopę troche temat, mianowicie mój 3512 już od jakiegoś czasu zostawia pokaźne plamy z pod uszczelniacza od strony sprzegła, niestety w ostatnim sezonie zwiększył też konsumpcie oleju (1l/25mth). W sumie to od nowości ten uszczelniacz nie był robiony (jakieś7500mth). Moje pytanie jest następujące czy próbować wymienić tylko uszczelnienie miski olejowej czy odrazu rozpaławiać ciągnik i wymieniać też simering?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    32

Z wymianą uszczelnienia miski jest dużo mniej zabawy. Ja bym nie ruszał simeringa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tadi77
      witam skrzywiłem wałek wom massey 4260 ma delikatne bicie,nowy dosc drogi czy ktos moze prostował cos podobnego czy jest na to szansa aby go wyprostowac
    • Przez tomek_firmaTr
      Chciałem wszystkich uczulić na bombę z opóźnionym zapłonem jaką możecie dostać od dawnego dilera Massey Fergusona.
      O ile wiadomo maszyna wyprodukowana w 2017r. i mająca więcej niż 90km nie może być obecnie zarejestrowana. Sprytny diler postanowił samemu Wystawiać Świadectwo Zgodności WE, a o ile wiem to może robić tylko producent. W tym że świadectwie traktor który ma 3 cylindrowy silnik o mocy ponad 90km, nagle na papierze ma już tych koni tylko 50 na silniku a o dziwo na wałku zyskuje 40km. Nie jestem specjalistą z Prawa ale sprawa wydaje się dziwna i podejrzana. Uwaga na te maszyny, żeby ktoś nie stracił przez to dotacji. 
    • Przez chrobi123
      Witam, potrzebuję pomocy, w moim mf 5445 od około roku słychać było podczas jazdy takie żegotanie, gdy się włączyło napęd przedni to przestawało, sle wiadomo że przy 15km/h się wyłącza sam. Ostatnio stało się tak że naped się załączył i nie dało sie go wyłączyć przyciskiem, przy prędkości sam się wylączał. Dziś stało się tak że podczas ruszania lub zmiany kierunku jazdy na włczonym napedzie słychać zgrzyty, wyłącza się już normalnie przyciskiem, jak jest wyłączony to nie ma zgrżytu. Podczas jazdy droga przy hamowaniu się zalącza i są okropne zgrzyty. Prosze o pomoc co to może być
    • Przez trys
      pacjent mf 5430  rocznik 2013 podniósł ramiona podnośnika i nie opuszcza
      po odpaleniu  ehr się normalnie aktywuje
      przyciskając na cefce z tyłu  ciągnika do góry troszkę podnosi na drugiej cefce przyciskając trochę opuszcza
      przyciski na błotnikach podniosą trochę do góry i tyle samo opuszczają do dołu gdzie tkwi problem błagam pomocy bo to koń główny
    • Przez Cytus
      witam potrzebuje schemat podnośnik A mf135 potrzebuje jakie części się tam znajdują dziekuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.