Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyciąłeś kawałek mojej wypowiedzi. Pisałem że odliczy od podatku i wtedy bedzie miał taką cene. A potem sprostowałem bo nie zauważyłem że to "rolnik".

A gwarancji ty chyba nie dawałeś bo nie wystawiałeś rachunku.

Opublikowano

Ta przewracarka wygląda na podwójny krzyżak na złożeniu, unikniesz rozwalenia krzyżaka przy przypadkowym złożeniu i włączeniu.Koszt wymiany jednego to okolo 500 zł. cena z kurierem razy dwa plus kilka godzin roboty we dwóch. Nie widzę jak rozwiązany jest odrzut od miedzy na kółkach czy od miedzy,.Wygląda w “gromadzie“ B)

Opublikowano

 

 

Pewno taki zdolony serwisant był... ;) i skrzynia sobie poszła... na spacer do lasu... ;)

 

 

Raczej skrzynia nie poszła, bo di skrzyni idzie inny olej :)

 

Bez kitu na drugim zdjęciu jest naklejka Dżonego :P

 

To nie jest typowa naklejka JD tylko że brana z firmy która jest typowym dilerem John Deere.

Mam tak samo na swoim Pronarku 82sa

Opublikowano

Już nie ma co roztrząsać sprawy z naklejka ponieważ maszyna sprzedana. Schodzą teraz te przetrząsarki w jednym miejscu jednego dnia sprowadzony i od razu kupili nawet rozebrany. Ojciec jeden deutz fahr oglądał następnego dnia się zdecydował kupić a już go nie było,

Opublikowano

Jeśli ta ładowarka jest faktycznie z 1996 to raczej nie jest to Weidemann... Wydaje mi się że oni już wtedy zgrabniejsze maszyny robili a ta wygląda troszkę dziwnie. Widać że jest odmalowana więc trochę na pewno już przeszła. Musiałbyś zajrzeć jak chodzi silnik i jak się tym pracuje bo wiesz jak to jest na oko... Na oko to podobno ktoś kiedyś umarł. :P

Opublikowano (edytowane)

No cóż, prasa jak to prasa... Z zewnątrz widać wypucowana nie powiem jak, ale patrząc na wnętrze widać że trochę belek już nakręciła. Jeśli nie masz dużych wymagań i nie za dużą ilość bel do "ukręcenia" to kupuj. Ja tam do sipmy i innych polskich nie mam przekonania, mam KRONE od nowości z 2005r i powiem Ci że całkiem inna robota i zupełnie inaczej bele wyglądają no ale i cena też inna ^^

Edytowane przez kojot2385
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v