Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
http://moto.allegro....item=1321209900 Uruchomiłem go.To jakaś kombinacja.Rama z 200 a korpusy 201.Siłowniki to założy tylko z akumulatorem z PHX.A co do ramy to nie słyszałem żeby ją ktoś skrzywił.Na 4 korpusy źle orze,powinien mieć 5.A tych zabezpieczeń to w życiu nie zetnie,powinny być na śrubach max 12mm.

 

orze bardzo ładnie pracowałem z nim mniejszym ciągnikiem bo lepiej rozstawić na 4 po 40 lub 45 niż 5 po 35 lub mniej bo się będzie zapychał.Oraliśmy pod buraki na głęboko po życie pod qq i podorywaliśmy i szedł elegancko.Normalnie kupiliśmy go jako b201 a zrobiliśmy mechaniczne zabezpieczenia bo szkoda oleju podczas odgięcia korpusu tłoki mam w garażu dla kogoś jeśli by chciał.Ramę da się skrzywić ale trzeba o jakiś porządny słup nie wiem korzeń zahaczyć

Opublikowano

Co do B 200 to pług jest super bo i ja mam taki.A miałem B 201 to przerobiłem na zawieszany a zamiast siłowników założyłem płaskowniki.Ale założyłem śruby 16mm i są za grube,rzadko ścina.

A ja mam ustawiony 5 x 45.Teraz jak ciągnik kupie to myślę o 6 skibie.Na lżejszych ziemiach to raz MTZ 82 próbowałem i dawał rady.A kolega to parę lat orał 385.

Opublikowano

@tomek73 5 skib ustawionych na 45cm orał 385 :P chyba podorywał. ja ciągam MF6160 4x45 b200 pół zawieszany wcześniej miałem 5x35 ale wole mniej skib a szerzej rozstawione bo nie ma szans że się zatka i pod buraki ma naprawdę co robić

Opublikowano

a tu reaktywacja poprzedniego modelu nh? Jak myslicie warto w cos takiego inwestować?

http://moto.allegro.pl/new-holland-tl-5060-silnik-na-bazie-deutz-i1318413077.html

 

Wszystko ok tylko to jest cena bez wyposażenia. W gołym stanie za dopłatą zakładamy haki, pneumatyke, komplet zaczepów i obciazniki również

 

Nie weiże w taki przebieg ciapka to u mnie po 6 tyś MTH w rusku opony tak wyglądały tylne :) Zapewne licznik bedzie 3 letni albo kręcony ;) Już niejeden taki ,,nowy" ciagnik oglądałem

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v