Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

pawel a w ciągniku trzeba robić przekładkę kierownicy? Ten DF z giełdy AF kosztuje tyl zł to na bank firma/oszust. Ewentualnie tyle euro to już by bardziej pasowało.

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

To też, ale także dlatego że kupił ten samochód w salonie sporo taniej niż niemiec taki sam w swoim salonie. Widziałem reklamy salonów samochodowych np. volvo V czy S 60 jakieś takie już dokładnie nie pamiętam 12000 funtów. Polak pracujący w GB dość przyzwoicie zarabiający ma 2000 funtów na rękę. Teoretycznie bo bez odejmowania podatków, wydatków na życie i dom w przeciągu 6 miesięcy może kupić nowy rodzinny samochód klasy średniej. Natomiast przeciętny anglik ma tak nie teoretycznie a faktycznie. Tak jak napisałem, samochód już od pojawienia się na ryneku jest tańsze, a gdyby chcieć go sprzedać z większym zyskiem niż niemieć lub takim samym trzeba by oferować coś użytecznego od razu a nie po przeróbce. Dlatego ceny aut używanych z GB wyglądają jak wyglądają.

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Te ciągniki to wszystko ok, pracuje tam gość, Polak i pośredniczy w kupnie, ale trzeba samemu na własną rękę polecieć do stanów pod podany przez niego adres, zobaczyć maszyny wtedy on pomaga z formalnosciami. I jak się maszynę kupi i sprowadzi do pl cena wyjdzie tak jak tutaj u nas na allegro..

Opublikowano

Farmer wytłumacz mi przy załatwianiu której formalności cena wzrośnie o 400% ?

Opublikowano

Te ogłoszenie deutz co wstawiłem jest z GB, moi znajomi którzy wracali z banicji zarobkowej z USA posprowadzali sobie tamtejsze samochody, i koszty zamykają się max w 10tys zł. 2-3tys. ubezpieczenie przewozu i ok 5-7tys prom, dla kombajnu zbożowego prom kosztuje ok 20tys. zł+ ubezpieczenie przy wysiadce we francji czy hiszpani.

Także cena przywozu nie jest kosmiczna, ale tu szwindlem pachnie, jedyne uczciwe wytłumaczenie jakie przychodzi mi do głowy to że jest to cena wywoławcza na aukcji.

Opublikowano

Kolega pracuje w wydziale "przestępczość gospodarcza" i miał już kilka takich przypadków że pod wskazanym adresem było co innego niż w adresie lub na lotnisku nikt się nie pojawiał i ludzie dopiero w tym momencie otwierali oczy że zostali oszukani. Rozmawiając nieraz z nim ludzie mają genialne pomysły ale cześć też jest naiwna.

 

Nie znaczy że w tym przypadku jest tak samo. (Odbiegliśmy troszkę od tematu głównego).

Opublikowano

Rama była wzmacniana we wskazanym przez Ciebie miejscu.

Czy wart zainteresowania... trzeba by zweryfikować jakiej to jest produkcji pług, czy są do niego elementy robocze, czy rama jest prosta i nie ma luzów. To taka podstawa.

 

Do tego widzę że brak w nim koła podporowego- jeżeli Ci to nie przeszkadza to nie zwracaj uwagi na tą niedogodność.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v