Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Powiedz ze pracujesz w tej składnicy na rogatkach Pułtuska. Chcesz cos kupic to ci wmawiaja ze najlepiej to im przywiesc i oni zrobia to najlepiej. Wiecej moja noga tam nie powstanie.

Opublikowano (edytowane)

właśnie sie zastanawiam, nad zmianą przedniej osi na płaską, bo teraz mam okrągłom ale niektórzy mówią żebym nie zmieniał bo okrągła jest wyczmalsz, i mam dylemat czy zmieniac, czy nie

 

 

PS a jeżeli kupił bym tą oś http://www.farmexpert.pl/os_przednia_plaska_c_360_produkt1115.aspx?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2011-01&utm_content=1115#nclid=968f7dfca7dc03824019b494249c1af5 i do tego dwie półośki http://www.farmexpert.pl/polos_lewa_plaska_c_330_360_produkt256.aspx i nowe piasty to reszta podeszła by mi od oś okrągłej???

Edytowane przez 360
Opublikowano

właśnie sie zastanawiam, nad zmianą przedniej osi na płaską, bo teraz mam okrągłom ale niektórzy mówią żebym nie zmieniał bo okrągła jest wyczmalsz, i mam dylemat czy zmieniac, czy nie

 

 

PS a jeżeli kupił bym tą oś http://www.farmexpert.pl/os_przednia_plaska_c_360_produkt1115.aspx?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2011-01&utm_content=1115#nclid=968f7dfca7dc03824019b494249c1af5 i do tego dwie półośki http://www.farmexpert.pl/polos_lewa_plaska_c_330_360_produkt256.aspx i nowe piasty to reszta podeszła by mi od oś okrągłej???

No niestety musisz kupic nowy sworzen i z wspornikiem musisz jechać do tokarza-w płaskiej osi jest grubsz i nie wejdzie w stary wspornik!

 

A co do tego która os lepsza to ci co przekaładali mówią ,że nie ma różnicy - róznią się tym samym czym stary typ obciążników od nowego typu-czyli tylko wygladem!

Może okrągła troche mocniejsza

Opublikowano

hmmm czy okragła mocniejsza noo nie powiedziałbym sami 3 razy wymienialismy u siebie te okrągłem pierwsza przy pierwszym majorku pekła w lesie druga w 30 tez pekła w lesie (udezenia przodem o ziemię) a ta 3 to moze nie ze wymienialiśmy a ja prostowalisy u kowala, wujek sie zapatrzył jak jechał przez las linia i przypadkowo drzewo chciał skasowac :lol: efekt zgieta i pęknieta u wuja tez pekła przy orce znajomy tez pracuje w lesie i tez przy dwóch 60 wymieniał osie bo pękały, a płaską mamy przy swojej 60 i tyle co w lesie narobiła i jeszcze jej nie tykaliśmy. Przy turze niechciałbym rury jestem zdania ze jakby mi sie tył za mocno podniusł to moga sie pólosie okrecic przez duzy nacisk mimo zabezpieczen a jak to sie stanie to juz po zabawie, płaska masywniejsza sie wydaje i chyba faktycznie tak jest, przy majorku od tej jazdy po lesie widać ze jedna półoś jest lekko skrecona juz nawet nie jest w pionie a troche do tyłu. Czy ja wiem czy przy płaskiej jest mocniejszy skręt? przy majorku na okrągłej w prowo az koło zablokuje ze odkrecic spowrotem nie moge w lewo juz nie ale troche podszlifować ogranicznik i to samo. przy płaskiej jest prawie ze tak samo w prawo az blokuje a w lewo nie. do tego pierwszego majorka jak zakładalismy płaska to mielismy dorobione podkładki dystansowe bo był luz. No to ise rozpisałem :)

Opublikowano

Witam panowie mam problem z przednim zawieszenie a dokładnie z jego lewa strona wraz z kołem jak skręcam w lewo to kolo się pochyla strasznie ma luz mimo ze jest dociągnięte na maksimum co trzeba wymienić aby wszystko było dobrze ? dodam ze typ zawieszenia to okrąglak :)

Opublikowano

zobacz kolego tuleje na półosi oraz łożysko oporowe wraz z tuleją może po prostu te elementy powybijały się i trzeba wymienić a jeśli nie to to sama ośka do której przykręcana jest oś jest ona mocowana na 4 śruby i dodatkowo zabezpieczona sworzniem okrągłym innych przyczyn jak do tej pory nie przerabiałem

Opublikowano

Witam wszystkich mam małe pytanie . Mam problem ze zdjęciem przedniej osi odkręciłem wszystkie śruby a przodek nie chce odjechać czy są tam jakieś bolce czy coś jeszcze??? Robie to pierwszy raz wiec jestem w tym nowicjuszem liczę na wasza pomoc. Z góry dzięki za odp

Opublikowano

tak jak kolega wyżej pisze trzeba zdjąć koło poasowe albo wsadzisz drążek od przodu i przy odjeżdżaniu troche go podniesiesz tak żeby tył przodka(za szajbą) się troche obniżył i odjedziesz

Opublikowano (edytowane)

zeby sie troche obnizył hehhe prawda ale mocno trzymaj bo ten cały wózek pod ciebie podjedzie :lol: ost sam odkręcałem i mi uciekł( połozył sie do tyłu) a koła pasowego sciagać nie trzeba tylko jak poprzednik napisał trzeba odchylic i musi wyjśc :)

Edytowane przez Filipoo
Opublikowano

pionowo to nigdy nie powinny być-u góry szerzej powinno być,jeśli tak masz to OK.kąt pochylenia zwrotnicy jest-co on nam daje?ano to że koła wracają do pozycji:"na wprost".

czy to pochylenie ci przeszkadza?

Opublikowano

Kolego jeżeli masz pół okrągłą ośkę to pewnie masz w niej 18 calowe koła i u nich jest właśnie problem bo mają słabsze łożyska. Ja mam w swojej 60 16-stki i sprawują sie super, żadnych luzów czy odchyleń jak u CIebie. Zmień sobie felgi na 16 i powinno być ok. U mnie wszyscy którzy mają takie osie jak Ty i taki rozmiar kół mają ten problem. Ja mam w ogóle oś prostokątną ale to już zależało od roku produkcji ciągnika. Pozdrawiam!

Opublikowano

os prostokatna :o pierwsze slysze

byly osie okragle i to przy nich montowano 18 oraz nowsze, czyli polokragle i na 16

u nas sa 18 i wszysko ok, no moze szybciej luzu dostaje trzeba pilnowac, ale lozyska sie nie sypia tak czesto bardziej na czopie gwint zerwie no ale takie robia ze cos czlowieka bierze <_<

Opublikowano

oś okrągła lub płaska-pospolite nazewnictwo.

co do 18 przy okrągłych osiach to bzdura,oryginalnie przy nich też były 16(w 355 np. w 73 roku)tak samo jak w płaskich były 18-to nie była reguła.

Opublikowano

mała wpadka z tą osią:P sorki ale pisane na szybko..a co do tych rozmiarów kół to może i masz rację że to nie reguła ale pisząc to opierałem się na swoich doświadczenia i tym co widziałem w swoich okolicach, a tutaj wszyscy którzy mają takową oś(okrągłą) mają 18, oraz mają ten problem o którym mówił kolega bison45. I z tego co jest mi wiadomo to problem właśnie tkwił łożyskach i czopach. Wiem to z rozmów z użytkownikami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v