Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oryginalne Ursusowskie sworznie na allegro 90 zł , u mnie w sklepie 100 zł , razy 2 to daje 200 zł, tulejki kosztowały 55 zł, jeśli dostane do rozwiercenia myślę ze w tej samej kwocie będą, jedynie pozostaje kwestia tokarza, ale tu akurat max 50 zł ( do władka robiłem to samo) , czyli całkowity koszt wyniesie max 110 zł. i sworznie mam oryginalne, gdzie nie muszę mówić że sa o wiele lepsze niż te nowe.

Na allegro najtańszy 50 zł, później od 60 do 70 zł niewiadomego pochodzenia 

Opublikowano

I tak zrobiłem, nigdzie nie mogłem kupić tulejek nadmiarowych, wiec kupiłem nowe sworznie w grene, cena 60 zł na sztukę, tyle o ile powinny wytrzymać 

Opublikowano
4 godziny temu, izydor6280 napisał:

co Ci po tych oryginalnych czy nawet tych od Waryńskiego, nawet te po 70zł bez problemu wytrzymają kilkanaście lat

Dokładnie, nawet te tańsze przy dobrym smarowaniu chodzą lata a po X latach nie ważne czy waryński czy chińczyk i tak do ponownego użytku bez obróbki się nie nadadzą. 

Opublikowano

Witajcie, robiłem regeneracje całej osi w zakładzie, zamontowałem oś początkiem kwietnia, zainstalowałem wspomaganie i wszystko fajnie ale po miesiącu nie dało się smarować zwrotnicy lewej w tym niższym punkcie smarowania a teraz  prawej też się nie da, jest tak duży opór że końcówkę zatrzaskową wystrzeli albo wężyk pęknie (smarownica pneumatyczna). Ktoś mi powie co się mogło stać?

Opublikowano
4 godziny temu, TheEnd napisał:

Trochę to dziwne, po wykręceniu smarowniczki zwrotnicę widać ale żeby nasmarować to trzeba przód do góry podnieść.

Bo prawidłowo przód się podnosi i najlepiej osoba jedna smaruje druga kręci kierownicą lewo prawo.

Opublikowano

Panowie, takie pytanie, może ktoś odczyta i pomoże. Zamówiłem sobie nowe piasty do c360 i mi przyszło za dużo cześci, a dokładnie to chodzi mi o to, że nie wiem w którym miejscu założyć ten zaznaczony pierścień ( PIERŚCIEŃ METALOWY 50015730 ). Podejrzewam ze po tej podkładce filcowej i dużym łożysku, bo gdzie indziej nie ma zwyczajnie na niego miejsca. No i którą stroną, bo pierścień jest z jednej strony, od wewnątrz jest lekko wytocozny pod skosem. Jest ktoś w stanie pomóc? Na starej piaście takiego pierścienia nie ma i zwyczajnie nie wiem jak go zamontować, a jak już go mam, to chce zalozyc.

CZOP-PIASTA-KOLA-6-OTW-6-00-16-URSUS-C-330-C-360.jpeg

pierscien.jpeg

Opublikowano

sam jestem ciekaw czy są lepiej zrobione i na zwór oryginału, bo zwrotnica do okrągłej osi to porażka, nawet tego wsunąć nie idzie do końca bo rura sklepana a nie sprawowana na kwadrat
z tego co się dowiedziałem w nowym rzemiośle nawet tuleje nie są osiowo, więc albo trzeba rozwiercać by sworzeń lekko się kręcił albo składać i będzie ciężko, obie opcje bez sensu
Znalezione obrazy dla zapytania: polos 360

Opublikowano (edytowane)

No właśnie wiem,że nowe to lipa. Tak jak ja bym chciał sam zrobić to kupować rozwiertaków po kilka stów się nie opłaca, a komuś dać w okolicy i ma wziąć ze 400zł za robotę to już chyba lepiej by to było kupić, nawet jak sworzeń jest chiński to i tak on wytrzyma bo pierwsze pójdą tulejki. U mnie to luzy mają na wszystkie strony więc chyba półosie nie do odratowania będą. 

Edytowane przez PaweLisowicz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v