kuba330m

Renault

Polecane posty

kuba330m    2

Czy wszystkie renaulty nie mają sprężarki??

Bo chcę kupić ale oglądałem renaulta i nie miał sprężarki, w zasadzie to nie jest mi bardzo potrzebna, ale czasem się przydaje, bo różne historie się zdarzają na polu, albo przyjdzie jakąś przyczepę z większym ładunkiem pociągnąć to hamulce w przyczepie się przydadzą.

I chciałbym poznać opinię na ich temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Nie wszystkie renaulty mają sprężarki. Ja mam 145.14 i nie ma, a mój kuzyn też ma taki sam ciągnik i jego już posiada sprężarkę i są z tego samego roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renault to ciągniki główne sprowadzane z Francji. Ciągniki posiadają wyjście na hamulce hydrauliczne. Trudno znaleźć Renaulta czy np: MF-a z pneumatyką jak już to sprowadzonego z Niemiec.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rendas    11

Posiadam Renaulta i niestety nie ma , w okolicy jest jeszcze parę innych renówek i one też nie posiadają sprężarki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Ja również nie posiadam sprężarki. Dorobiłem w przyczepach hamulce hydrauliczne więc mam teraz i pneumatyke i hydraulike. Aczkolwiek przez 2 lata zwoziłem zboża z pola bez hamulców a mam duże góry, ciągnik sobie z nich nic nie robił. Jeżeli chodzi o części to nie ma żadnego problemu żeby je dostać. Dostaniesz je praktycznie wszędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

A czy to przeróbka hamulcy w przyczepie to jest bardzo skomplikowana sprawa??

A i jeszcze jedno jak jest z wytrzymałością pompy?? (w tych starszych modelach) przyuważyłem że pompa jest jedna z dwoma komorami, jedna do wspomagania a druga do hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Jeżeli chcesz mieć hamulce pneumatyczne i hydrauliczne to jest troszkę zabawy. A jak chcesz mieć tylko hydrauliczne to zamieniasz tylko tłoki, dodajesz ew jeszcze sprężyny ściągające i już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Odświeżę troszkę temat.

Słyszałem że w Renaultach szybo skrzynie biegów siadają. Chcę jakiegoś Renaulta kupić z turem, i nie wiem czy coś takiego kupić czy szukać jakiegoś Zetorka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCrow    0

Słyszałem że w Renaultach szybo skrzynie biegów siadają. Chcę jakiegoś Renaulta kupić z turem, i nie wiem czy coś takiego kupić czy szukać jakiegoś Zetorka.

osobiście nie posiadam renaulta ale w mojej okolicy jest ich bardzo dużo, sąsiad ma, słyszałem tylko o jednej naprawie skrzyni biegów, nie wiem co dokładnie się zepsuło ale ciągnik nie jeździł tylko 2dni. więcej nie słyszałem o naprawach skrzyni biegów. skrzynia bardzo prosta, mało skomplikowana to nie ma co się psuć. mam chrzestnego handlarza i mi doradzał co najlepiej kupić, bo chciałem jakiś większy kupić ok 90KM to na pierwszym miejscu stawia renault, za mała awaryjność i nie wielka cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Cenowo to też mi się podoba, bo mała cena a duża moc. Mi dużo mocy i sprężarka nie jest potrzebne, szukam takiej do 60KM, z turem, miałem jedną w kupnie, a raczej na zamianę na zetora, ale jak się zdecydowałem to już była sprzedana. Z jednej strony trochę żałuje ale z drugiej to nie ponieważ z tyłu były bardzo szerokie opony i felgi, i z przodu duży luz na belce, ta belka by jeszcze uszła bo wiadomo jak ciągnik pracuje z turem to się wszystko 4 razy szybciej wyciera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemeko_p    0

Witam

Czy mógł by ktoś podesłać foto gdzie oryginalnie montują sprężarkę w renówce?

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

gość miał podłączone to pod sprężarkę klimy i porostu zamienial
albo musisz gdzieś zanotować dodatkowo jakieś kółko i tyle. a sprężarke miał od c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

sprężarka z podwójnym kółkiem i po problemie

czasem przy silniku było koło na 2 paski, sprawdź czy takiego nie masz przy swoim


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Z prawej strony przód, napędzana z tego samego koła co pompa wody i alternator. Koło pasowe na wale ma 3 paski. Zrobię fotkę dziś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemeko_p    0

Ja mam pojedynczy pasek, własnie myślałem żeby tam koło alternatora, ale za mało miejsca jest żeby weszła pompa od c330 :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

możesz porobić więcej fot instalacji, najbardziej interesuje mnie wyprowadzenie smarowania sprężarki i jak sterowany jest zawór 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Przepraszam, że tak długo, obiecałem na dzień następny :(

Pierwsze trzy fotki to smarowanie kompresora. Zasilanie smarowania wyciągnięte jest z napędu pompy hydraulicznej a powrót do filtra oleju silnikowego.  Kolejne to armatura instalacji,  5 widok od tyłu ciągnika. Na pedałach hamulców jest zamontowane cięgło o wyglądzie widelca 2-ramiennego z dość dużymi nacięciami. Wciśniecie L+P uruchamia instalację pneumatyczną. 

 

post-169081-0-29904800-1469568393_thumb.jpg

post-169081-0-52872400-1469568433_thumb.jpg

post-169081-0-60796600-1469568470_thumb.jpg

post-169081-0-00098200-1469569245_thumb.jpg

post-169081-0-80750500-1469569279_thumb.jpg

post-169081-0-76036400-1469569319_thumb.jpg

post-169081-0-20608900-1469569364_thumb.jpg

post-169081-0-08963200-1469569417_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj