Skocz do zawartości
kuba330m

Renault

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kuba330m    2

Czy wszystkie renaulty nie mają sprężarki??

Bo chcę kupić ale oglądałem renaulta i nie miał sprężarki, w zasadzie to nie jest mi bardzo potrzebna, ale czasem się przydaje, bo różne historie się zdarzają na polu, albo przyjdzie jakąś przyczepę z większym ładunkiem pociągnąć to hamulce w przyczepie się przydadzą.

I chciałbym poznać opinię na ich temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Nie wszystkie renaulty mają sprężarki. Ja mam 145.14 i nie ma, a mój kuzyn też ma taki sam ciągnik i jego już posiada sprężarkę i są z tego samego roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renault to ciągniki główne sprowadzane z Francji. Ciągniki posiadają wyjście na hamulce hydrauliczne. Trudno znaleźć Renaulta czy np: MF-a z pneumatyką jak już to sprowadzonego z Niemiec.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rendas    11

Posiadam Renaulta i niestety nie ma , w okolicy jest jeszcze parę innych renówek i one też nie posiadają sprężarki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

Ja również nie posiadam sprężarki. Dorobiłem w przyczepach hamulce hydrauliczne więc mam teraz i pneumatyke i hydraulike. Aczkolwiek przez 2 lata zwoziłem zboża z pola bez hamulców a mam duże góry, ciągnik sobie z nich nic nie robił. Jeżeli chodzi o części to nie ma żadnego problemu żeby je dostać. Dostaniesz je praktycznie wszędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

A czy to przeróbka hamulcy w przyczepie to jest bardzo skomplikowana sprawa??

A i jeszcze jedno jak jest z wytrzymałością pompy?? (w tych starszych modelach) przyuważyłem że pompa jest jedna z dwoma komorami, jedna do wspomagania a druga do hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

Jeżeli chcesz mieć hamulce pneumatyczne i hydrauliczne to jest troszkę zabawy. A jak chcesz mieć tylko hydrauliczne to zamieniasz tylko tłoki, dodajesz ew jeszcze sprężyny ściągające i już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Odświeżę troszkę temat.

Słyszałem że w Renaultach szybo skrzynie biegów siadają. Chcę jakiegoś Renaulta kupić z turem, i nie wiem czy coś takiego kupić czy szukać jakiegoś Zetorka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCrow    0

Słyszałem że w Renaultach szybo skrzynie biegów siadają. Chcę jakiegoś Renaulta kupić z turem, i nie wiem czy coś takiego kupić czy szukać jakiegoś Zetorka.

osobiście nie posiadam renaulta ale w mojej okolicy jest ich bardzo dużo, sąsiad ma, słyszałem tylko o jednej naprawie skrzyni biegów, nie wiem co dokładnie się zepsuło ale ciągnik nie jeździł tylko 2dni. więcej nie słyszałem o naprawach skrzyni biegów. skrzynia bardzo prosta, mało skomplikowana to nie ma co się psuć. mam chrzestnego handlarza i mi doradzał co najlepiej kupić, bo chciałem jakiś większy kupić ok 90KM to na pierwszym miejscu stawia renault, za mała awaryjność i nie wielka cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Cenowo to też mi się podoba, bo mała cena a duża moc. Mi dużo mocy i sprężarka nie jest potrzebne, szukam takiej do 60KM, z turem, miałem jedną w kupnie, a raczej na zamianę na zetora, ale jak się zdecydowałem to już była sprzedana. Z jednej strony trochę żałuje ale z drugiej to nie ponieważ z tyłu były bardzo szerokie opony i felgi, i z przodu duży luz na belce, ta belka by jeszcze uszła bo wiadomo jak ciągnik pracuje z turem to się wszystko 4 razy szybciej wyciera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

gość miał podłączone to pod sprężarkę klimy i porostu zamienial
albo musisz gdzieś zanotować dodatkowo jakieś kółko i tyle. a sprężarke miał od c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    592

sprężarka z podwójnym kółkiem i po problemie

czasem przy silniku było koło na 2 paski, sprawdź czy takiego nie masz przy swoim


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Z prawej strony przód, napędzana z tego samego koła co pompa wody i alternator. Koło pasowe na wale ma 3 paski. Zrobię fotkę dziś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemeko_p    0

Ja mam pojedynczy pasek, własnie myślałem żeby tam koło alternatora, ale za mało miejsca jest żeby weszła pompa od c330 :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    592

możesz porobić więcej fot instalacji, najbardziej interesuje mnie wyprowadzenie smarowania sprężarki i jak sterowany jest zawór 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Przepraszam, że tak długo, obiecałem na dzień następny :(

Pierwsze trzy fotki to smarowanie kompresora. Zasilanie smarowania wyciągnięte jest z napędu pompy hydraulicznej a powrót do filtra oleju silnikowego.  Kolejne to armatura instalacji,  5 widok od tyłu ciągnika. Na pedałach hamulców jest zamontowane cięgło o wyglądzie widelca 2-ramiennego z dość dużymi nacięciami. Wciśniecie L+P uruchamia instalację pneumatyczną. 

 

post-169081-0-29904800-1469568393_thumb.jpg

post-169081-0-52872400-1469568433_thumb.jpg

post-169081-0-60796600-1469568470_thumb.jpg

post-169081-0-00098200-1469569245_thumb.jpg

post-169081-0-80750500-1469569279_thumb.jpg

post-169081-0-76036400-1469569319_thumb.jpg

post-169081-0-20608900-1469569364_thumb.jpg

post-169081-0-08963200-1469569417_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez DEMONxXx
      Witam mam renault 155.54 ze skrzynią 24/8 rok 95  ma  3 półbiegi.
      Potrzebuje info na temat wyspy zaworowej.
      Dwa duże elektrozawory proporcjonalne są chyba od sprzęgieł reszta od półbiegow i przedniego napędu tylko nie wiem który jest który.
       Wie ktoś za co odpowiada każdy elektrozawór na wyspie? 
      Ktoś gdzieś pisał z jeden jest od blokady ale to raczej nie prawda bo blokada jest mechaniczna
    • Przez Aprilars125
      Witam mam pytanie do was.Dzisiaj jechałem swoim Renault i zaświeciła mi się ta kontrolka i świeci się cały czas ( zdj w załączniku ).A druga sprawa to świecąca się kontrolka takie kółko z trybkikiem i nad nią kropelka oleju. .Dodam tylko,że olej silnikowy i wszystkie filtry były niedawno wymieniane.Proszę o szybko odpowiedź

    • Przez Radzio10541
      Witam serdecznie. Kupiłem niedawno owy traktor i ostatnio zaczeła mi mrugać czerwona dioda od ehr mianowicie mrugnie ona dwa razy i przerwa i od nowa. Przestaje działać wtedy sterownik ale po odblokowaniu wszystko wraca do normy. Zauważyłem że ten błąd pojawia się tylko w górnym położeniu ramion. Gdyby ktoś z was mógłby mi pomóc bądz podesłać kody błędów byłbym wdzięczny Model ehr to tce 15. Pozdrawiam
    • Przez lukus
      Witam mam taki problem że z rozdzielacza podnośnika z dzwigienki ciekł olej, tak wiec wyciągnąłem rozdzielacz i wysłałem do firmy która sie tym zajmuje. Kiedy go dostałem od razu go wsadzilem i wszystko działa i nie cieknie. jest tylko jedna wada i nie wiem jak to usunąc bo kiedy dodaje sie prawie na maxa gazu to ramiona sie same unoszą aż do samej góry, ale wystarczy ze ktoś stanie na nich i nie mają siły sie unieść. Tak sie zrobiło po regeneracji rozdzielacza. Zadzwoniłem do tej firmy a oni powiedzieli że odpływ jest zatkany. Później go wyciągnełem wszystko posprawdzałem i wszystko było w porządku. Więc rozebrałem rozdzilacz bo myślałem ze co się tam stało ale wszystko było ok. W tym momencie nie wiem co mam robić a bardzo mnie to denerwuje i dodam jeszcze że po regeneracji wyje jeszcze pompa hydrauliczna
    • Przez grzesiek10314turbo
      Witam. Od jesieni mam problem z renault. Zaczeła mi głośno pracować pompa hydraulikii po 3-4 godz pracy skrzynia biegów była ukrop, ciągnik ciężej odpala i jest o te jakby  kilka KM słabszy. Natomiast wszystko czyli podnośnik wyjścia hydr, i wspomaganie działają okey.  Więc pierwsze co zrobiłem to wymieniłem 2 filtry hydrauliki. Nic to jednak nie dało i jeździlem dalej. Ostanio zabrałem się za to i wykręciłem orbitrol zawiozłem do sprawdzenia- okazał się okey. Mechanik przeczyścił mi ten zawór od powrotu z orbitrola który rozdziela strumień na skrzynie i pompę. Nic to jednak nie pomogło. Idąc dalej zmieniłem olej z Agrola STOU na nowy taki sam i zakupiłem nową pompę hydrauliki . Założyliśmy i efekt jest taki że już nie wyje a jakby teraz gwiźdze jeszcze głośniej bo  pompa generuje większe ciśnienie, a usterka jak była takdalej gdzieś tkwi. 
      Załamuje juz ręce na tą maszynę. Może wie ktoś coś na ten temat. 
×