Skocz do zawartości
kuba330m

Renault

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kuba330m    2

Czy wszystkie renaulty nie mają sprężarki??

Bo chcę kupić ale oglądałem renaulta i nie miał sprężarki, w zasadzie to nie jest mi bardzo potrzebna, ale czasem się przydaje, bo różne historie się zdarzają na polu, albo przyjdzie jakąś przyczepę z większym ładunkiem pociągnąć to hamulce w przyczepie się przydadzą.

I chciałbym poznać opinię na ich temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Nie wszystkie renaulty mają sprężarki. Ja mam 145.14 i nie ma, a mój kuzyn też ma taki sam ciągnik i jego już posiada sprężarkę i są z tego samego roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renault to ciągniki główne sprowadzane z Francji. Ciągniki posiadają wyjście na hamulce hydrauliczne. Trudno znaleźć Renaulta czy np: MF-a z pneumatyką jak już to sprowadzonego z Niemiec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rendas    10

Posiadam Renaulta i niestety nie ma , w okolicy jest jeszcze parę innych renówek i one też nie posiadają sprężarki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

Ja również nie posiadam sprężarki. Dorobiłem w przyczepach hamulce hydrauliczne więc mam teraz i pneumatyke i hydraulike. Aczkolwiek przez 2 lata zwoziłem zboża z pola bez hamulców a mam duże góry, ciągnik sobie z nich nic nie robił. Jeżeli chodzi o części to nie ma żadnego problemu żeby je dostać. Dostaniesz je praktycznie wszędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

A czy to przeróbka hamulcy w przyczepie to jest bardzo skomplikowana sprawa??

A i jeszcze jedno jak jest z wytrzymałością pompy?? (w tych starszych modelach) przyuważyłem że pompa jest jedna z dwoma komorami, jedna do wspomagania a druga do hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

Jeżeli chcesz mieć hamulce pneumatyczne i hydrauliczne to jest troszkę zabawy. A jak chcesz mieć tylko hydrauliczne to zamieniasz tylko tłoki, dodajesz ew jeszcze sprężyny ściągające i już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Odświeżę troszkę temat.

Słyszałem że w Renaultach szybo skrzynie biegów siadają. Chcę jakiegoś Renaulta kupić z turem, i nie wiem czy coś takiego kupić czy szukać jakiegoś Zetorka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCrow    0

Słyszałem że w Renaultach szybo skrzynie biegów siadają. Chcę jakiegoś Renaulta kupić z turem, i nie wiem czy coś takiego kupić czy szukać jakiegoś Zetorka.

osobiście nie posiadam renaulta ale w mojej okolicy jest ich bardzo dużo, sąsiad ma, słyszałem tylko o jednej naprawie skrzyni biegów, nie wiem co dokładnie się zepsuło ale ciągnik nie jeździł tylko 2dni. więcej nie słyszałem o naprawach skrzyni biegów. skrzynia bardzo prosta, mało skomplikowana to nie ma co się psuć. mam chrzestnego handlarza i mi doradzał co najlepiej kupić, bo chciałem jakiś większy kupić ok 90KM to na pierwszym miejscu stawia renault, za mała awaryjność i nie wielka cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Cenowo to też mi się podoba, bo mała cena a duża moc. Mi dużo mocy i sprężarka nie jest potrzebne, szukam takiej do 60KM, z turem, miałem jedną w kupnie, a raczej na zamianę na zetora, ale jak się zdecydowałem to już była sprzedana. Z jednej strony trochę żałuje ale z drugiej to nie ponieważ z tyłu były bardzo szerokie opony i felgi, i z przodu duży luz na belce, ta belka by jeszcze uszła bo wiadomo jak ciągnik pracuje z turem to się wszystko 4 razy szybciej wyciera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    2

gość miał podłączone to pod sprężarkę klimy i porostu zamienial
albo musisz gdzieś zanotować dodatkowo jakieś kółko i tyle. a sprężarke miał od c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

sprężarka z podwójnym kółkiem i po problemie

czasem przy silniku było koło na 2 paski, sprawdź czy takiego nie masz przy swoim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Z prawej strony przód, napędzana z tego samego koła co pompa wody i alternator. Koło pasowe na wale ma 3 paski. Zrobię fotkę dziś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemeko_p    0

Ja mam pojedynczy pasek, własnie myślałem żeby tam koło alternatora, ale za mało miejsca jest żeby weszła pompa od c330 :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

możesz porobić więcej fot instalacji, najbardziej interesuje mnie wyprowadzenie smarowania sprężarki i jak sterowany jest zawór 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Przepraszam, że tak długo, obiecałem na dzień następny :(

Pierwsze trzy fotki to smarowanie kompresora. Zasilanie smarowania wyciągnięte jest z napędu pompy hydraulicznej a powrót do filtra oleju silnikowego.  Kolejne to armatura instalacji,  5 widok od tyłu ciągnika. Na pedałach hamulców jest zamontowane cięgło o wyglądzie widelca 2-ramiennego z dość dużymi nacięciami. Wciśniecie L+P uruchamia instalację pneumatyczną. 

 

post-169081-0-29904800-1469568393_thumb.jpg

post-169081-0-52872400-1469568433_thumb.jpg

post-169081-0-60796600-1469568470_thumb.jpg

post-169081-0-00098200-1469569245_thumb.jpg

post-169081-0-80750500-1469569279_thumb.jpg

post-169081-0-76036400-1469569319_thumb.jpg

post-169081-0-20608900-1469569364_thumb.jpg

post-169081-0-08963200-1469569417_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×