Zaloguj się, aby obserwować  
andkru21

szarpanie ciagnikiem

Polecane posty

andkru21    0

Witam. co moze byc zle ustawione lub krzywe, wyrobione... bo podczas ruszania c330m na polsprzegle szarpie okropnie. co moze byc nie tak?? prosze o pomoc bo akurat mam sprzeglo wyciagniete i nie widze niczego zlego. pozdrawiam andrzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie najprawdopodobniej któraś z łapek się wytarła cofnęla lub coś w tym stylu i dlatego szarpie. Miałem tak samo w c-360 3p jedna z łapek minimalnie sie cofnęła wytarła po ustawieniu wszystko wróciło do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    4

Znajomemu też szarpała 30 ustawine wszystko git sądziliśmy że to wina koła zamachowego. Po rozpołowieniu wszystko ładne - wymieniliśmy tarcze, łożysko, sprężyny i jak by ręką odjeło . Do dzisiaj nie wiemy co było nie tak.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Czy ktoś zna jakiś dobry sposób na wyregulowanie tych łapek? Resztę 6 śrubek to nie problem instrukcja dobrze pisze i już wiem jak to zrobić lecz jak wyregulowałem te łapki to sprzęgła do połowy nie dałem rady wcisnąć :). Czy jak zakręcę na maxa te nakrętki na łapkach i po odkręcam wszystkie o jednakową liczbę obrotów aż pedał będzie dotykać do podestu to będzie dobrze czy nie ? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj