Skocz do zawartości
sql23

DF M615 Profiline czy JD 6630 Premium

Polecane posty

sql23    0

Witam planuję zakup miał być na początku df ale teraz sam już nie wiem. W wyposażenie ma wchodzić miękki przód, przedni wom i tuz, pneumatyczna kabina. Proszę o opinie i komentarze. Może ma ktoś jakiś porównania ciągników albo ktoś ma takie bądź sąsiedzi mają...

Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    230

Kolega jeździ DF na gospodarstwie 3000 ha to mówi że pod względem komfortu nie ma lepszego.Ale on ma tylko porównanie do Fendta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikMat    32

Czyli DF jest wygodniejszy od Fendta?? Mi tam się obydwa ciągniki podobają, choć bardziej JD i to jeszcze wersja premium. A znasz ich ceny? Gdzie masz bliżej z serwisem? Czy masz już jakiś ciągnik jednej z tych wyżej wymienionych marek??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

forest    0

Panowie,

Wszystko zależy od wyposażenia.

Weźmy JD Premium TLS, hydrauliczno-pneumatyczne zawieszona kabina i do tego dobry fotel (już seryjnie oferowany jest bardzo wygodny w możliwością regulacji w kilku płaszczyznach).

Jeśli stać Cię na to, to jeszcze przekładnia bezstopniowa Autopwr i odpowiednie do wykonywanych prac ogumienie i masz taki komfort, że piszę się jako traktorzysta u Ciebie:)

Miałem okazję pracować 6930Premium z TLS i AP (bez amortyzowanej kabiny i na standardowym siedzeniu) - bajka.

Myślę, że podobnie można wyposażyć DF i Fendta (ten zapewne będzie miał wszystko powyższe w standardzie).

Do tego dochodzi różna kultura pracy silnika (elastyczność, wibracje, hałas) i przekładni (szarpanie, płynność i zakres przełożeń, oraz ich ilość) i już do odpowiedzi na Twoje wątpliwości nie wystarczy napisać, że ktoś ma 3000ha i komfortowego DF'a, bo nie sądzę, żeby tym jednym DF'em wszystko obrabiał, zwłaszcza porównywalnym do 6630, o którego pytasz.

 

Sam jedź do dilera i wypróbuj ciągnik jaki Cię interesuje, najlepiej w polu podczas jakichś dni otwartych itp.

Pozdrawiam

F.


*****************************
Nie ma głupich pytań
Mogą być tylko głupie odpowiedzi
*****************************

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

Miał być DF ale JD z nawet ciut lepszym wyposażeniem wychodzi 30 tys taniej Serwis podobna odległość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikMat    32

John Deere mówisz, że wyjdzie taniej? To jeśli to nie tajemnica oczywiście jaką cenę ci za niego zaproponowali? I w jakim wyposażeniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    131

A w jd w ogóle dostępna jest kabina na zawieszeniu pneumatycznym?

Imho w jd jest ciszej ale df ma wygodniejszą kabinę.

Podaj dokładną listę wyposażenia jednego i drugiego bo nie bardzo wierzę, że jd taniej wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lolek007    0

Witam ja też mam podobny problem z wyborem ciągnika wacham sie miedzy MF 5445 a CASE MAXXUM X 110.Podobna specyfikacja . Chodzi mi o spalanie i wytrzymałość .Potrzebuję go do pracy w tartak przy ładowaczu. Proszę o opinie o tych markach i z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

witam w wyposażenie ciągników wchodzi to co jest w podstawie premium i profiline oraz gumy tył 600 przód 540 + miękka oś + pneumatyczna kabina + przedni wom i tuz + obciążnik na tuz

Jd 6630 premium ok 270-280 netto

DF M615 profiline ok 300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    6

sql mimo że oba wyprodukowane w niemczech ja wybralbym Jd, szczegolnie jesli wychodzi taniej, z osiagow i zwawosci silnika bedziesz duzo bardziej zadowolony w jd, spalanie pewnie bedzie troche wieksze ale napewno nie w ciezkiej pracy, a w lekkiej przy umiejetnej jezdzie tez nie bedzie zle. JD sprawia wrazenie maszyny duzo twardszej od DF. Lolek maxxum ma 110km a mf ma 95 takze troche roznicy w mocy jest. Jesli do pracy z turem to jaka kolwiek ladowarka byla by o niebo lepsza, jednak jesli koniecznie musi byc ciagnik to w ladowaczu lepiiej sprawdzi sie Mf, szczegolnie zamowiony ze scieta maska i dachem,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikMat    32

Jeśli tak cenowo wychodzą to bierz JD. Sam mam i nie narzekam, jestem bardzo z niego zadowolony nie jest to może taki o jakim tu mowa bo to jest 6420 SE. Mnie właśnie nie podoba się wykonanie w DF jest tak że to mniej solidnie wygląda, słabiej. JD jest taki mocarny i no moim zdaniem jest wszystko lepiej spasowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

a jednak zmiana planów na prowadzenie wysuwa się massey ferguson 6475

dostałem bardzo dobrą ofertę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    29

Dla mnie Jd i Deutz Fahr to jedna półka silniki są porównywalne, wyposażenie komfort, gabaryty ale jednak wolałbym Deutz-Fahra bo akurat m 615 ma dokładnie ten sam silnik co w fednty serii 700 vario co oznacza że nie będzie w żadnym stopniu ustępował Jd pod względem żwawości... a poza tym mam po prostu zaufanie i przekonanie do tej marki. A co do tego że nie wyglądają na masywniej zbudowane to nie znaczy że takie nie są, to tylko pozory bo tak naprawde znajdują się w tej klasie co Jd. A co do wyposażenia to ja bym wziął jeszcze przedni podnośnik ponieważ dodatkowo montowana jest solidna rama która wzmacnia ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    104

Dla mnie Jd i Deutz Fahr to jedna półka silniki są porównywalne, wyposażenie komfort, gabaryty ale jednak wolałbym Deutz-Fahra bo akurat m 615 ma dokładnie ten sam silnik co w fednty serii 700 vario co oznacza że nie będzie w żadnym stopniu ustępował Jd pod względem żwawości... a poza tym mam po prostu zaufanie i przekonanie do tej marki. A co do tego że nie wyglądają na masywniej zbudowane to nie znaczy że takie nie są, to tylko pozory bo tak naprawde znajdują się w tej klasie co Jd. A co do wyposażenia to ja bym wziął jeszcze przedni podnośnik ponieważ dodatkowo montowana jest solidna rama która wzmacnia ciągnik.

JD ma ramę i bez przedniego TUZa.To że DF ma ten sam silnik co FENDT to o niczym nie świadczy,bo prawdopodobnie każdy ma własne sterowanie silnikiem(JD6xxxi CLAAS ARION6xx też mają ten sam silnik ale każdy ma swoje sterowanie).DF w tej samej klasie co JD?Bez przesady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    131

DF w tej samej klasie co JD?Bez przesady.

 

Możesz rozwinąć myśl? Wg. ciebie co w agrotronach jest gorsze, że to nie ta sama klasa ciągników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SAUTER    4

witam w wyposażenie ciągników wchodzi to co jest w podstawie premium i profiline oraz gumy tył 600 przód 540 + miękka oś + pneumatyczna kabina + przedni wom i tuz + obciążnik na tuz

Jd 6630 premium ok 270-280 netto

DF M615 profiline ok 300

 

 

 

 

Coś tani ten John.Wg moich obliczeń bez tych dodatków kosztowałby 240-250 tys netto.Skąd masz tego dealera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    29

JD ma ramę i bez przedniego TUZa.To że DF ma ten sam silnik co FENDT to o niczym nie świadczy,bo prawdopodobnie każdy ma własne sterowanie silnikiem(JD6xxxi CLAAS ARION6xx też mają ten sam silnik ale każdy ma swoje sterowanie).DF w tej samej klasie co JD?Bez przesady.

a właśnie że dużo o tym świadczy ponieważ nie dość że mają silniki tej samej firmy która znajduje się w czołówce firm które produkują silniki to jeszcze to samo rozwiązanie czyli pojemność, układ i ilość zaworów, wtrysk paliwa itp. czyli jeżeli w deutzach będą padać silniki to tak samo w fendtach a oprogramowanie dotyczy nie tylko silnika ale i całego ciągnika razem ze skrzyni oraz hydrauliką. A to że fendty są lepsze od Deutz fahr to przede wszystkim zasługa skrzyni i sterowania czyli varioterminalu. A JD jak dla mnie nie błyszczy niczym specjalnym oprócz loga na masce którym wszyscy są tak zachwyceni dla mnie to ta sama liga. KONIEC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

uwaga decyzja podjęta

Zdecydowałem się na kupno Masseya Fergusona 7475

Jest to decyzja ostateczna i nieodwołalna

Dostałem bardzo konkretną cenę no i wyposażenie na wypasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalk    22

a mozesz napisac jaka oferte dostales?? ile kasiorki?/


Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

ok 300 netto

 

CIĄGNIK MASSEY FERGUSON 7475 Dyna - VT

specyfikacja:

 

Wyposażenie standardowe:

- moc znamionowa 142 KM wg ISO,

- moc max. - 155 KM przy 2000 obr/min,

- silnik AGCO SISU POWER, 6-cyl., poj. 6.6 l,

- DTM - system zarządzania obrotami silnika,

- programowanie obrotów silnika,

- przednia oś amortyzowana - Quadlink,

- skrzynia Dyna-VT (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- konsola GTA + kontrola poślizgu z radarem,

- wyświetlacz kontrolno-sterujący DOT MATRIX,

- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny Super Deluxe,

- siodełko dla pasażera,

- klimatyzacja automatyczna,

- kabina amortyzowana pneumatycznie,

- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne z elektrycznym odmrażaniem i regulacją,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),

- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),

- ogumienie przód 480/65 R28,

- ogumienie tył 600/65 R38,

- przednie błotniki 470 mm - skrętne,

- tylny TUZ - udźwig 7 600 kg,

- EHR - sterowanie TUZ-em,

- kpl. przegubów kulowych do końcówek zaczepów ramion dolnych Walterscheid,

- tylny WOM - 540/750/1000 obr./min,

- 3 pary wyjść hydr. o wyd. ( 2 elek. zawr. + 1 para mech.) 110 l/min - LS,

- oświetlenie robocze przednie ( 4 szt. ) i tylne ( 2 szt.), montowane w dachu,

- oświetlenie robocze przednie na słupkach kabiny ( 1 para ),

- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach ( 1 para ),

- oświetlenie robocze na stopniach do kabiny,

- światło ostrzegawcze - "kogut",

- pogrzewacz elektryczny silnika,

- instrukcja obsługi w języku polskim,

- obciążnik blokowy pod ramą 265 kg,

- kpl. narzędzi,

- wąż z końcówkami do pompowania kół,

- instalacja pneumatyczna do przyczep jedno- i dwuobwodowa,

- przedni tuz z wom

- obciążnik blokowy 900 kg ,

- radio CD.

 

napisz jeśli czegoś tu brakuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

Myślisz że na wyższym profilu będą się lepiej sprawować?

 

michalk a Ci ile zaproponowali??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MateuszTeam
      Witam, sorry jezeli taki temat był ale nie znalazłem. Mamy zamiar kupic drugi ciągnik tylko nie wiemy jaki czy 4011, 355 czy 360 Ja wiem ze patrząc po mocy to 360 ale chodzi mi o inne informacje na ich tematy, wypowiadajcie się . Co wybrać? 4011 podobno jest szybszy od c-360.? 
      Ciągnik ma służyć do tzw cięższych robót orka, uprawa, rotacyjna itp.
    • Przez Jaro2018
      Witam wszystkich użytkowników ciągników.Potrzebuje waszej opini na temat:
      John Deere 5090M z turem
      Zetor Proxima 90 premium
      Niewiem który wybrać.Nie interesuje mnie kolor czy inne pierdoły.Chodzi mi o awaryjność,spalanie.Pozdrawiam
    • Przez rafix255
      Wtajcie forumowicz nie wiem dokładnie czy jest taki temat ale dokładnie chodzi mi o Deutz Fahra serii 4E następcę Agroluxa. Chodzi mi po głowie zakup tego ciagnika bez kabiny z ładowaczem czołowym. Mam wszystkiego lekko ponad 30ha Case 4220 z ładowaczem i New Hollanda TD5 105 i taki mały zwinny ciagnik do kosiarki zgrabarki siewnika by mi podpasował i pytanie czy warto pchać sie w taka inwestycję. Nieraz jest tak ze 1 ciągnika mi brakuje a ten byłby też cały czas to pykania w obejsciu kiszonki itp. Czy sobie odpuscic i isć w New Holland T4S/Farmalla A. Wszystko są 3 cyl a te 3 (2) marki są najuczciwsze cenowo. W deutzu nie chce kabiny bo widzaiłem ta Naglaka w kielcach to wręcz odstrasza do zakupu bynajmniej mnie. Co sądzicie. Za porady będę wdzieczny
    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
    • Przez jacentop
      Witam wszystkich użytkowników forum mam zamiar kupić nowy ciągnik zastanawiam sie nad steyr 4120 albo john deere 6120m co byscie wybrali ,pomocy bo mi głowa już pęka. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.