cemaxx

Members
  • Ilość treści

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O cemaxx

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Dzisiaj podjąłem się tematu w praktyce. Jeśli ktoś w przyszłości miałby podobny problem, to jego rozwiązanie jest wbrew pozorom mało kłopotliwe. W moim przypadku konieczne było odjęcie zbiornika na olej hydrauliczny, ponieważ uniemożliwiał on dostęp do silnika. Następnie wyjęcie pompy NSZ32. Po wyjęciu pompy widełki mechanizmu sprzęglającego są na wierzchu. W moim przypadku powodem usterki było oberwanie śruby 8mm mocującej widełki do sworznia dźwigni załączania/wyłączania pompy. Początkowo miałem obawy, że będzie konieczność ściągania pokrywy rozrządu, ale na szczęście nie ma takiej konieczności. Pozdrawiam.
  2. Witam Szanownych Kolegów, posiadam koparkę budowlaną EO 2621B zbudowaną na ciągniku rolniczym Białoruś Jumz. Dzisiaj podczas pracy rozłączyła mi się pompa napędzająca przedni pług i tylne łapy. Jest to pompa znajdująca się przy silniku i występuje również w gołym ciągniku rolniczym. Istota problemu polega na tym, że wypadła dźwigienka służąca do załączania i wyłączania tejże pompy. Czy ktoś z Was orientuje się może w jaki sposób tą dźwigienkę można ponownie zamontować? Czy można się tam swobodnie dostać po odkręceniu pompy i przywrócić ten mechanizm do sprawności, czy jakaś większa rozbiórka wchodzi w grę? Bardzo proszę o pomoc.
  3. Z wieloletniej praktyki na c360-3p i c360 s4003 zdecydowanie wybieram ten drugi. Wiem że zdania na ten temat są podzielone, jednak moje zdanie jest zdecydowane.
  4. Jeśli Kubota jest jeszcze droższy, to nawet nie pokuszę się rozmyślać nad nim. Zastanawiam się też nad rodzimą produkcją Ursus c350 (5044). Czy ten Ursus dorównuje konkurencji z podobnej półki cenowej? W tym przypadku należy porównywać chyba jedynie z DF.
  5. Czyli Panowie potwierdzacie moje przekonania. Osobiście też uważam 4-ro cylindrowy silnik za lepszy od 3 cylindrowego. Pozostaje kwestia prawie 30 tys. zł różnicy. U mnie ten ciągnik byłby używany tylko i wyłącznie w opryskiwaczu.
  6. Witam szanownych kolegów, planuję zakup nowego ciągnika do sadu. Nie dysponuję dużym budżetem, dlatego do wyboru mam dwa ciągniki w wydawałoby się rozsądnych cenach. Konkretnie mam na myśli New Holland TD4020F i Deutz Fahr agroplus F Keyline. Obydwa produkowane w Turcji, obydwa z nieoryginalną kabiną, obydwa mają motory 60-cio kilku konne. NH posiada silnik 4-ro cylindrowy, a DF 3 cylindrowy. Za ciągnik Deutz Fahr zaproponowano mi kwotę 100 000 zł brutto. Za New Holland zaś 130 000 brutto. Czy warto rozmyślać nad New Holland, czy raczej skupić się nad wspomnianym Deutz Fahr? Bardzo proszę o poradę.
  7. Też zastanawiam się nad zakupem tego ciągnika. Czy ktoś z użytkujących ten sprzęt mógłby się wypowiedzieć na jego temat?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj