Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witaj kolego,za kilkanaście tygodni przekonam się osobiście w tym temacie.Motor nabyty,szukałem około roku a byłem już zrezygnowany,cudem udało się,być pierwszym,bez zastanowienia pojechałem w drogę 550km.Zimą będzie montaż.

Jakie są Twoje spostrzeżenia jazdy tym tonażem w transporcie?ile ton wiozłeś,jak ciągnik radził sobie na wzniesieniach? ogólnie napisz coś jeszcze,jak idą prace pożniwne,ścierniskowe,start z miejsca,może kosiarką rotacyjna.Co zaskoczylo.

  • Like 1
Opublikowano
Dnia 21.08.2018 o 21:13, Alamo napisał:

Witaj kolego,za kilkanaście tygodni przekonam się osobiście w tym temacie.Motor nabyty,szukałem około roku a byłem już zrezygnowany,cudem udało się,być pierwszym,bez zastanowienia pojechałem w drogę 550km.Zimą będzie montaż.

Jakie są Twoje spostrzeżenia jazdy tym tonażem w transporcie?ile ton wiozłeś,jak ciągnik radził sobie na wzniesieniach? ogólnie napisz coś jeszcze,jak idą prace pożniwne,ścierniskowe,start z miejsca,może kosiarką rotacyjna.Co zaskoczylo.

Kolego koniecznie musisz  się pochwalić jak już założysz ten silnik 

Opublikowano

To co waga pokazała to 2x po 7 ton czyli 14 ładunku i waga jednej przyczepy na pusto to 2770kg. Spinam na twardym i ogień. Woże żyto hybrydowe wiadomo że ma robotę pod górki- zadymi ale z obrotów nie spadnie. W tym roku po żniwach woziłem też z fermy obornik około 38-40 przyczep. Jak dobrze naładowane to ciężej było jak ze ziarnem. Pod górę na piaskowej drodze facet z fermy dziwił że na 4 biegu wciskam blokade i ciągnik sie zakopuje. Opony nie sa wcale wąskie bo to stomil kormoran radialki.

Ogólnie nic wiecej testować się nie da bo w polu wiadomo że brak oparcia. Natomiast co zauważyłem to że jakby przyszło podjechać pod długie wzniesienie 1-2 km z przyczepami to chłodnica nie da rady uchłodzić silnika w krytycznym momencie. Może to wina termostatu ale zimą się sprawdza bo jezdze na płynie. Spalanie dalej jest niskie i niższe od C 360 bo mam dwa ciągniki i badam w pracy przeważnie w pługu 3 skiby. Pozdrawiam.

 

 

 

  • Like 1
Opublikowano
Dnia 1.09.2018 o 00:50, krzycho2626 napisał:

 Pod górę na piaskowej drodze facet z fermy dziwił że na 4 biegu wciskam blokade i ciągnik sie zakopuje. Opony nie sa wcale wąskie bo to stomil kormoran radialki.

 

 

 

Miałem obawy że 63KM to jeszcze za mało.Skoro rwie na czwartym w miejscu to reczywiście mocy jest wystarczająco.R rozmawiałem telefonicznie z pewną osobą z kraju którą ma owy motor,mówił że kultywator czy brony piątki lata czwartym biegiem.

Może zmiana wiatraka poprawiłaby wydajność co do tych sytuacji.

 

1361892610.5592.jpg

Opublikowano
5 minut temu, Adi96 napisał:

Po paru latach most będzie do roboty za słabe materiały są użyte żeby skrzynia i most zniosły ten moment

Ja juz widze po zwolnicach i tylnym moscie na 16.9 a co dopiero wiecej mocy .

4p ma dyzy moment obr i ze skrzyni zrobi gruz 

Moze jakby skrzynie dac z zetora to by dluzej wytrzymalo i opony 16.9 motor 4p

Opublikowano
Dnia 1.09.2018 o 00:50, krzycho2626 napisał:

To co waga pokazała to 2x po 7 ton czyli 14 ładunku i waga jednej przyczepy na pusto to 2770kg. Spinam na twardym i ogień. Woże żyto hybrydowe wiadomo że ma robotę pod górki- zadymi ale z obrotów nie spadnie. W tym roku po żniwach woziłem też z fermy obornik około 38-40 przyczep. Jak dobrze naładowane to ciężej było jak ze ziarnem. Pod górę na piaskowej drodze facet z fermy dziwił że na 4 biegu wciskam blokade i ciągnik sie zakopuje. Opony nie sa wcale wąskie bo to stomil kormoran radialki.

Ogólnie nic wiecej testować się nie da bo w polu wiadomo że brak oparcia. Natomiast co zauważyłem to że jakby przyszło podjechać pod długie wzniesienie 1-2 km z przyczepami to chłodnica nie da rady uchłodzić silnika w krytycznym momencie. Może to wina termostatu ale zimą się sprawdza bo jezdze na płynie. Spalanie dalej jest niskie i niższe od C 360 bo mam dwa ciągniki i badam w pracy przeważnie w pługu 3 skiby. Pozdrawiam.

 

 

 

Kurde jakoś mój ledwo dotarty 5314 d*py nie urywa jak mu zapne chociaż 10t na zaczep a tu jakaś  60tka 4p zaczepy urywa z dużo większym ładunkiem... no kto by pomyślał, że jeszcze ludzie w takie bajki uwierzą

Opublikowano
9 minut temu, lukbold napisał:

Kurde jakoś mój ledwo dotarty 5314 d*py nie urywa jak mu zapne chociaż 10t na zaczep a tu jakaś  60tka 4p zaczepy urywa z dużo większym ładunkiem... no kto by pomyślał, że jeszcze ludzie w takie bajki uwierzą

Moze krótsze przełożenia w skrzyni c360 i moment robi robote albo bajki no nie wiem 

Opublikowano (edytowane)

No w sumie na 2 biegu to wyjadę wszędzie z prędkością 12km/h wg instrukcji... na 3 to już zdycha ten mój 5314....no ale nie dziwota jak ten parch 60tki na 4 osiąga zawrotne 15km/h.. ciekawe czy na 5 wciąż zaczepy wyrywa

Edytowane przez lukbold
Opublikowano (edytowane)

Myślę ze spokojnie 28 30km 4p ( zgodze sie ze mieli kolem na 4 ale puścić sprzeglo i gaz, bo w okolicy taki skladak jest )

Wiem ze 3 p jest szybszy od c330m (26.4km)

C360 (25.4 kmbenzyna chyba)

Ze swojego doświadczenia najbardziej czuć wzrost predkosci na 16.9R28 na 4 i 5 biegu , roznica ok 200-250'obr przy tej samej prędkości.moral taki ze na tych kolach przeganiam 3p.

 

 

Edytowane przez mf362
Opublikowano

Taaa , " zwrost predkosci na 16.8R28"  - i wszystko jasne . Nawet opon takich nie ma .

Opublikowano
3 godziny temu, zetorki12 napisał:

Taaa , " zwrost predkosci na 16.8R28"  - i wszystko jasne . Nawet opon takich nie ma .

Lapiesz za slowo no zle napisalem 

Ale wszyscy wiemy o co chodzi panie zetorki 😛

Opublikowano
8 godzin temu, Adi96 napisał:

Po paru latach most będzie do roboty za słabe materiały są użyte żeby skrzynia i most zniosły ten moment

 

Twoje przypuszczenia nie są potwierdzone faktami.Fabryka,czy architekt mostu przewiduje pewien zapas trwałości,most o  tonażu przejazdu do piętnastu ton nie ma prawa zawalić się przy obciążeniu dwudziestu pięciu ton. 

Opublikowano

To mało.Tu należy dodać jakiego ma perkinsa,wersji które podejdą jest sporo.Przypuścmy że jednak przyjdzie naprawić tą prostą skrzynię i ten prosty most raz na 10 lat?nie będzie to miało dla mnie żadnego znaczenia,ceny części są na śmiesznym poziomie.Jakość pracy i tak przemawia za.

Opublikowano
Dnia 9.09.2018 o 22:48, Alamo napisał:

To mało.Tu należy dodać jakiego ma perkinsa,wersji które podejdą jest sporo.Przypuścmy że jednak przyjdzie naprawić tą prostą skrzynię i ten prosty most raz na 10 lat?nie będzie to miało dla mnie żadnego znaczenia,ceny części są na śmiesznym poziomie.Jakość pracy i tak przemawia za.

Orginalne sprzeglo wytrzymuje taki moment obrotowy ? 

Opublikowano
Dnia 9.09.2018 o 22:48, Alamo napisał:

To mało.Tu należy dodać jakiego ma perkinsa,wersji które podejdą jest sporo.Przypuścmy że jednak przyjdzie naprawić tą prostą skrzynię i ten prosty most raz na 10 lat?nie będzie to miało dla mnie żadnego znaczenia,ceny części są na śmiesznym poziomie.Jakość pracy i tak przemawia za.

To mało? Od seryjnego 4 garowca pada most czy przy perkinsie powstaja luzy takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.Zgoda przy dużych przebiegach ale nie 6 7 tys mtg.I raz na 10 lat rozjedżać skrzynie gdzie części nie ta jakość co kiedyś.A jak skrzynia sie rozsypuje co 10 kilkanaście lat to słabe materiały a silnik 10 km mocniejszy.

Opublikowano

Oczywiście,10 lat to kawał czasu.Znam się  dobrze na trwałości materiałowej tych ciągników,jeżeli mowa o seryjnym czterogarowcu to należy oddzielić grubą kreską egzemplarze wyprodukowane przed latami osiemdziesiątymi,gdzie elementy napędu wytrzymują 30-40 lat.Niech wytrzymuje i góra 10,czego i tak nie możesz być założenia pewien,sugerując się jednym użytkownikiem,nie wiesz co uprawiam i jakie mam ziemie.Jakość,efektywność i tak przemawia za zmianą.

6 godzin temu, mf362 napisał:

Orginalne sprzeglo wytrzymuje taki moment obrotowy ? 

Użytkownik krzych2626 drugi rok jeździ,więc problemu póki co nie ma.Niech się wypowie.

Sprzęgło można w prosty sposób wzmocnić dodając podkładki.

Opublikowano

Kolejny raz forum zamuliło 0  powiadomień. Ten wiatrak ze zdjecia nie podejdzie, musi byc od MF bo inny rozstaw śrub.

Co do sprzegła to spokojnie wystarczy orginał. Przy  montażu silnika założyłem nową tarcze i łożysko na wałek sprzęgłowy.  Modów sprzegła nie bedzie bo poślizg jest znikomy.

Orki skończone siew też i wszystko robiłem 4P Dalej śmiga oby tak dalej.  

Jak coś padnie to napisze bo to nie secret ani najnowszy prototyp tylko traktor do pracy w polu.

Pozdro.

Opublikowano

Zanim byś go zamontował warto byłoby sprawdzić na początek jego moc,nieomal jestem pewien że ma mniej niż 60KM,sam szukałem silnika,zagłębiałem temat,dostałem też pomoc od jednego kolegi z forum.Do tego modelu przykładałem miskę o którą będzie bardzo trudno,chcesz wiedzieć więcej,napisz na priv

Opublikowano

Ten silnik nie podejdzie bo to stary typ a4.203 z widlaka. Nawet jak znajdziesz miskę żeliwną to pod rorządem bedzie dziura bo pokrywa rozrządu jest krórsza pod miskę metalową. No i do tego te boczne śruby od montażu poduszek silnika:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v