c-360iju

c-360 3p -> c-360 4p

Polecane posty

Alamo    1514

Witaj kolego,za kilkanaście tygodni przekonam się osobiście w tym temacie.Motor nabyty,szukałem około roku a byłem już zrezygnowany,cudem udało się,być pierwszym,bez zastanowienia pojechałem w drogę 550km.Zimą będzie montaż.

Jakie są Twoje spostrzeżenia jazdy tym tonażem w transporcie?ile ton wiozłeś,jak ciągnik radził sobie na wzniesieniach? ogólnie napisz coś jeszcze,jak idą prace pożniwne,ścierniskowe,start z miejsca,może kosiarką rotacyjna.Co zaskoczylo.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati999    112
Dnia 21.08.2018 o 21:13, Alamo napisał:

Witaj kolego,za kilkanaście tygodni przekonam się osobiście w tym temacie.Motor nabyty,szukałem około roku a byłem już zrezygnowany,cudem udało się,być pierwszym,bez zastanowienia pojechałem w drogę 550km.Zimą będzie montaż.

Jakie są Twoje spostrzeżenia jazdy tym tonażem w transporcie?ile ton wiozłeś,jak ciągnik radził sobie na wzniesieniach? ogólnie napisz coś jeszcze,jak idą prace pożniwne,ścierniskowe,start z miejsca,może kosiarką rotacyjna.Co zaskoczylo.

Kolego koniecznie musisz  się pochwalić jak już założysz ten silnik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2626    1

To co waga pokazała to 2x po 7 ton czyli 14 ładunku i waga jednej przyczepy na pusto to 2770kg. Spinam na twardym i ogień. Woże żyto hybrydowe wiadomo że ma robotę pod górki- zadymi ale z obrotów nie spadnie. W tym roku po żniwach woziłem też z fermy obornik około 38-40 przyczep. Jak dobrze naładowane to ciężej było jak ze ziarnem. Pod górę na piaskowej drodze facet z fermy dziwił że na 4 biegu wciskam blokade i ciągnik sie zakopuje. Opony nie sa wcale wąskie bo to stomil kormoran radialki.

Ogólnie nic wiecej testować się nie da bo w polu wiadomo że brak oparcia. Natomiast co zauważyłem to że jakby przyszło podjechać pod długie wzniesienie 1-2 km z przyczepami to chłodnica nie da rady uchłodzić silnika w krytycznym momencie. Może to wina termostatu ale zimą się sprawdza bo jezdze na płynie. Spalanie dalej jest niskie i niższe od C 360 bo mam dwa ciągniki i badam w pracy przeważnie w pługu 3 skiby. Pozdrawiam.

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514
Dnia 1.09.2018 o 00:50, krzycho2626 napisał:

 Pod górę na piaskowej drodze facet z fermy dziwił że na 4 biegu wciskam blokade i ciągnik sie zakopuje. Opony nie sa wcale wąskie bo to stomil kormoran radialki.

 

 

 

Miałem obawy że 63KM to jeszcze za mało.Skoro rwie na czwartym w miejscu to reczywiście mocy jest wystarczająco.R rozmawiałem telefonicznie z pewną osobą z kraju którą ma owy motor,mówił że kultywator czy brony piątki lata czwartym biegiem.

Może zmiana wiatraka poprawiłaby wydajność co do tych sytuacji.

 

1361892610.5592.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Po paru latach most będzie do roboty za słabe materiały są użyte żeby skrzynia i most zniosły ten moment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
5 minut temu, Adi96 napisał:

Po paru latach most będzie do roboty za słabe materiały są użyte żeby skrzynia i most zniosły ten moment

Ja juz widze po zwolnicach i tylnym moscie na 16.9 a co dopiero wiecej mocy .

4p ma dyzy moment obr i ze skrzyni zrobi gruz 

Moze jakby skrzynie dac z zetora to by dluzej wytrzymalo i opony 16.9 motor 4p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054
Dnia 1.09.2018 o 00:50, krzycho2626 napisał:

To co waga pokazała to 2x po 7 ton czyli 14 ładunku i waga jednej przyczepy na pusto to 2770kg. Spinam na twardym i ogień. Woże żyto hybrydowe wiadomo że ma robotę pod górki- zadymi ale z obrotów nie spadnie. W tym roku po żniwach woziłem też z fermy obornik około 38-40 przyczep. Jak dobrze naładowane to ciężej było jak ze ziarnem. Pod górę na piaskowej drodze facet z fermy dziwił że na 4 biegu wciskam blokade i ciągnik sie zakopuje. Opony nie sa wcale wąskie bo to stomil kormoran radialki.

Ogólnie nic wiecej testować się nie da bo w polu wiadomo że brak oparcia. Natomiast co zauważyłem to że jakby przyszło podjechać pod długie wzniesienie 1-2 km z przyczepami to chłodnica nie da rady uchłodzić silnika w krytycznym momencie. Może to wina termostatu ale zimą się sprawdza bo jezdze na płynie. Spalanie dalej jest niskie i niższe od C 360 bo mam dwa ciągniki i badam w pracy przeważnie w pługu 3 skiby. Pozdrawiam.

 

 

 

Kurde jakoś mój ledwo dotarty 5314 d*py nie urywa jak mu zapne chociaż 10t na zaczep a tu jakaś  60tka 4p zaczepy urywa z dużo większym ładunkiem... no kto by pomyślał, że jeszcze ludzie w takie bajki uwierzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
9 minut temu, lukbold napisał:

Kurde jakoś mój ledwo dotarty 5314 d*py nie urywa jak mu zapne chociaż 10t na zaczep a tu jakaś  60tka 4p zaczepy urywa z dużo większym ładunkiem... no kto by pomyślał, że jeszcze ludzie w takie bajki uwierzą

Moze krótsze przełożenia w skrzyni c360 i moment robi robote albo bajki no nie wiem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

No w sumie na 2 biegu to wyjadę wszędzie z prędkością 12km/h wg instrukcji... na 3 to już zdycha ten mój 5314....no ale nie dziwota jak ten parch 60tki na 4 osiąga zawrotne 15km/h.. ciekawe czy na 5 wciąż zaczepy wyrywa

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120

Myślę ze spokojnie 28 30km 4p ( zgodze sie ze mieli kolem na 4 ale puścić sprzeglo i gaz, bo w okolicy taki skladak jest )

Wiem ze 3 p jest szybszy od c330m (26.4km)

C360 (25.4 kmbenzyna chyba)

Ze swojego doświadczenia najbardziej czuć wzrost predkosci na 16.9R28 na 4 i 5 biegu , roznica ok 200-250'obr przy tej samej prędkości.moral taki ze na tych kolach przeganiam 3p.

 

 

Edytowano przez mf362

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Taaa , " zwrost predkosci na 16.8R28"  - i wszystko jasne . Nawet opon takich nie ma .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
3 godziny temu, zetorki12 napisał:

Taaa , " zwrost predkosci na 16.8R28"  - i wszystko jasne . Nawet opon takich nie ma .

Lapiesz za slowo no zle napisalem 

Ale wszyscy wiemy o co chodzi panie zetorki 😛

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514
8 godzin temu, Adi96 napisał:

Po paru latach most będzie do roboty za słabe materiały są użyte żeby skrzynia i most zniosły ten moment

 

Twoje przypuszczenia nie są potwierdzone faktami.Fabryka,czy architekt mostu przewiduje pewien zapas trwałości,most o  tonażu przejazdu do piętnastu ton nie ma prawa zawalić się przy obciążeniu dwudziestu pięciu ton. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Takie rzeczy ale nie w Ursusie,pewien użytokwik ma 20 lat perkinsa 4p w 60 i dwa razy robil most skrzynie a ciagnik robil dosc ciezkie prace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

To mało.Tu należy dodać jakiego ma perkinsa,wersji które podejdą jest sporo.Przypuścmy że jednak przyjdzie naprawić tą prostą skrzynię i ten prosty most raz na 10 lat?nie będzie to miało dla mnie żadnego znaczenia,ceny części są na śmiesznym poziomie.Jakość pracy i tak przemawia za.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
Dnia 9.09.2018 o 22:48, Alamo napisał:

To mało.Tu należy dodać jakiego ma perkinsa,wersji które podejdą jest sporo.Przypuścmy że jednak przyjdzie naprawić tą prostą skrzynię i ten prosty most raz na 10 lat?nie będzie to miało dla mnie żadnego znaczenia,ceny części są na śmiesznym poziomie.Jakość pracy i tak przemawia za.

Orginalne sprzeglo wytrzymuje taki moment obrotowy ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

a nie sądzisz że ten silnik 4P montują wraz z kompletnym sprzęgłem? na moje oko łatwiej ustrugać odpowiedni wałek sprzęgłowy na te okazje niż rzeźbić całe sprzęgło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848
Dnia 9.09.2018 o 22:48, Alamo napisał:

To mało.Tu należy dodać jakiego ma perkinsa,wersji które podejdą jest sporo.Przypuścmy że jednak przyjdzie naprawić tą prostą skrzynię i ten prosty most raz na 10 lat?nie będzie to miało dla mnie żadnego znaczenia,ceny części są na śmiesznym poziomie.Jakość pracy i tak przemawia za.

To mało? Od seryjnego 4 garowca pada most czy przy perkinsie powstaja luzy takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.Zgoda przy dużych przebiegach ale nie 6 7 tys mtg.I raz na 10 lat rozjedżać skrzynie gdzie części nie ta jakość co kiedyś.A jak skrzynia sie rozsypuje co 10 kilkanaście lat to słabe materiały a silnik 10 km mocniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Oczywiście,10 lat to kawał czasu.Znam się  dobrze na trwałości materiałowej tych ciągników,jeżeli mowa o seryjnym czterogarowcu to należy oddzielić grubą kreską egzemplarze wyprodukowane przed latami osiemdziesiątymi,gdzie elementy napędu wytrzymują 30-40 lat.Niech wytrzymuje i góra 10,czego i tak nie możesz być założenia pewien,sugerując się jednym użytkownikiem,nie wiesz co uprawiam i jakie mam ziemie.Jakość,efektywność i tak przemawia za zmianą.

6 godzin temu, mf362 napisał:

Orginalne sprzeglo wytrzymuje taki moment obrotowy ? 

Użytkownik krzych2626 drugi rok jeździ,więc problemu póki co nie ma.Niech się wypowie.

Sprzęgło można w prosty sposób wzmocnić dodając podkładki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2626    1

Kolejny raz forum zamuliło 0  powiadomień. Ten wiatrak ze zdjecia nie podejdzie, musi byc od MF bo inny rozstaw śrub.

Co do sprzegła to spokojnie wystarczy orginał. Przy  montażu silnika założyłem nową tarcze i łożysko na wałek sprzęgłowy.  Modów sprzegła nie bedzie bo poślizg jest znikomy.

Orki skończone siew też i wszystko robiłem 4P Dalej śmiga oby tak dalej.  

Jak coś padnie to napisze bo to nie secret ani najnowszy prototyp tylko traktor do pracy w polu.

Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Mam na zbyciu taki na 6 łopat, pasuje do MF 255. Nówka szt. kiedyś kupiłem tylko zapomniałem po co:)

Jak coś to na priv. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ktoś zagłębiał się w temat czy silnik z kombajnu lub widlaka po zmianie michy podejdzie ?

co do wymiany przy przeszczepie z 4003 ?

silnik Perkins 4 P CheÅm - image 1

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Zanim byś go zamontował warto byłoby sprawdzić na początek jego moc,nieomal jestem pewien że ma mniej niż 60KM,sam szukałem silnika,zagłębiałem temat,dostałem też pomoc od jednego kolegi z forum.Do tego modelu przykładałem miskę o którą będzie bardzo trudno,chcesz wiedzieć więcej,napisz na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2626    1

Ten silnik nie podejdzie bo to stary typ a4.203 z widlaka. Nawet jak znajdziesz miskę żeliwną to pod rorządem bedzie dziura bo pokrywa rozrządu jest krórsza pod miskę metalową. No i do tego te boczne śruby od montażu poduszek silnika:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj