Skocz do zawartości
c-360iju

c-360 3p -> c-360 4p

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
andrzej2110    531

może opłaca ale nie wiem czy skrzynia wytrzyma.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Chodzi o czwórke Perkinsa? Moim zdaniem sie nie opłaca, już lepiej kupić jakiegoś postlicencyjnego Ursusa 4cyl. niż grzebać sie w C360 z niepewnym efektem. Jak to mówią z g...a bata nie ukręcisz :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Marcincho    95

Ursus wsadził do sześdziesiątki silnik 4P ukazał sie z nim aż jeden prototypowy model więc reszte historii dopowiedz sobie sam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Też bym nie kombinował. Z resztą po co zmieniać coś co jest dobre. W mojej okolicy jest kilka C 360 3p i wszyscy sobie je chwalą. Silnik perkinsa dobrze sie sprawdza. Ciągają nimi takie same sprzęty jak normalna C 360, chociaz 3p jest troche słabszy od normalnej 60tki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saymon    0

Ja bym nie kombinował. Według mnie z 360 3p jest jeden problem skrzynia jak jedzie to słychać go z daleka przynajmniej taki model jest w mojej wsi i ma tak od nowości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    64

Moim zdaniem się nie opłaca...nawet nie wiadomo czy to będzie chodzić na dłuższy okres czasu....lepiej kup sobie jakiś ciągnik 4 cyl.... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

gdyby była mocniejsza skrzynia to tak ale tym przypadku to rozwalisz skrzynie. Jak byś miał tył od 40 to tak.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

jak już ktoś ma 4p to tylko do mf 255/3512 zamiast 3p wstawic chodzi jak złoto ( nic się nie psuje), tylko szersze koła trzeba, słyszałem o c330 z silnikiem 3p ciągłe problemy, a koła w niej to dopiero fruwały ( nie powie mi nikt że ferguson lekki czy takie przełożenia skrzyni, to tylko silnik ma taką charakterystyke.

4p to bym załadwał do 5211/7211 to by był dopiero ciągnik!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

a czy zetor 5211 duzo sie rozni od 60 ??


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
nie powie mi nikt że ferguson lekki czy takie przełożenia skrzyni, to tylko silnik ma taką charakterystyke

Charakterystyka silnika jak najbardziej, ale przełożenia też robią swoje, porównaj MF 255 z C360-3P. W MF'ie skrzynia jest dużo lepiej zgrana z silnikiem, znajomi którzy mają 3P po przejażdżce moim Fergusonem byli zaskoczeni, petarda! :P

 

a czy zetor 5211 duzo sie rozni od 60 ??

Wyglądem bardzo :P Parametry silnika podobne ale Zetor 5211 ma 3 cylindry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

wiem ze wygladem, ale skrznia biegów ta sama?


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

zakładają silniki od zetora do 60 więc powinno pasować założyć silnik 4p do niego. zapewne będzie potrzebny łącznik od 360-3p


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keram7719    0
a czy zetor 5211 duzo sie rozni od 60 ??

Jak wyżej ilością cylindrów, a ja dodam jeszcze, że jakością wykonania i co najważniejsze MATERIAŁEM!

Jak bym miał wybierać o źródło przeniesienia napędu to wybrał bym skrzynię z zetora - niby takie same (różnią się w detalach synchronizowana IV i V, inne tryby w skrzyni - skośne w zetorze a w U-C360 proste, inne włanczanie pompy i WOMu), ale czy ktoś słyszał żeby w zetorze wyła skrzynia a w 60 prawie wszystkie, a szczególnie te z końcówki produkcji.

A na pewno nie wkładał bym silnika perkinsa do zetora nie widzę w tym celu, a skrzynia z 60 mogła by nie wytrzymać 4p.


No to się narobiło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    119

jesli chodzi o wyscigi c-360 3p i mf 255 to scigalem sie z sasiadem predkosc ta sama a byl taki pewny ze wygra hi hi


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
jesli chodzi o wyscigi c-360 3p i mf 255 to scigalem sie z sasiadem predkosc ta sama a byl taki pewny ze wygra hi hi

Ale przyspieszenie lepsze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragman    0

Czy wie ktoś może od jakiego konkretnego modelu Fergussona pasuje silnik perkinsa 4 cyl. do C-360, bo ja mam koparkę Fergussona z silnikiem 4 perkinsa i on by nie pasował. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvb3000    4

No ja też zgadazam sie z problmem trwałości skrzyni ursusa, bo jakby nie patrząc 3p ma niezłe kopyto i 2 biegi mi głośno chodzą (2 i 5). Myślę że w zetorze miało by to większy sens, bo są cięższe i znajomy użytkownik uważa że to ogromne pijusy, a silniki 4p to dobre śilniki - tanie i umiarkowanie oszczędne.

Najlepiej na zajechanym egzemplarzu, bo co później z dobrym silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz1515    1
gdyby była mocniejsza skrzynia to tak ale tym przypadku to rozwalisz skrzynie. Jak byś miał tył od 40 to tak.

nie rozwalił by skrzyni jak juz bo zwykła 60-tka z silnikiem ursusowskim jej nie rozwala a ja w mojej 60-tce od 6 lat silnik od zetora 80 koni ;):) :) i co zatkało kakao! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Skoro masz to pokaż fotki. U wieże jak zobaczę.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1562

JAJA sobie robisz z porzadnych ludzi z tym ursusem C-360 80 KONNYM!!! Jak sie myle to wyprowadz mnie z błedu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17
nie rozwalił by skrzyni jak juz bo zwykła 60-tka z silnikiem ursusowskim jej nie rozwala a ja w mojej 60-tce od 6 lat silnik od zetora 80 koni :) :) :) i co zatkało kakao! :)

ta a ja mam w 330 silnik z lamborgini r4 i co zatkalo kakao? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez superpempek
       
      Witajcie,
      do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. 
      MASKA:
      Gdy przywieźliśmy go na podwórko to w przeciągu 2 godzin był goły wiadomo rozbieranie idzie szybko. Później mycie i szorowanie i szorowanie i mycie. Wymiany i mycie i szorowanie:) (był ulepiony). No i w tym momencie się zawiesiłem bo ciągle nie wiedziałem jak go robić. Czyli czy pod siebie czy do sprzedaży - czyli brak modyfikacji a wymiany i naprawy. Wiedziałem że potrzebuję traktoru z turem i przednim napędem. Wiedziałem że musi być wspomaganie kierownicy. Ciągle jednak nie wiedziałem czy to będzie ten traktor czy jednak będę szukał czegoś innego. Kupiłem już nawet zestaw maskę i błotniki takie standardowe jak to miała sześćdziesiątka. Jak zobaczyłem jak to jest wykonane i z jakiej blachy to wiedziałem że nie mogę robić takiej fuszerki. Wychodzę z założenia, że należy robić wszystko najlepiej jak się potrafi. Sprzedałem więc ten zestaw ze stratą i po wielu analizach kupiłem maskę metalową produkowaną w firmie "Dziekan". Nie chciałem maski plastikowej bo traktor jednak musi realizować różne zadania i czasem łatwo o uszkodzenia. Dodatkowo maska od Dziekana jest sporo tańsza od plastikowych - czyli lepiej i taniej (według mnie). Jeśli chodzi o jakość wykonania maski Dziekan to jest bardzo dobrze - gruba blacha i jeszcze grubsze pozostałe elementy. Naprawdę wszystko masywne i wystarczająco dobrze spasowane. Oczywiście znalazłem rzeczy które można było lepiej zaprojektować a skoro je znalazłem to postanowiłem zmienić ale o tym w dalszej części. Dodam jedynie, że mój szwagier także kupił tą maskę - właściwie nie miał potrzeby bo jego oryginalna maska jest w dobrej kondycji. Kupił bo stwierdził że konkret i wygoda.
       
       
       
       

    • Przez RometOgar200
      Witam nie wiem, gdzie powinienem dać ten temat, ale myślę,że tutaj jest odpowiednie miejsce na to, a więc przechodząc do tematu zbliża się zima ,a ja po zamontowaniu turbiny nie mam jak włożyć oryginalne ogrzewanie i widziałem ostatnio w sklepie farelkę na 12v do zapalniczki i taką matę grzewczą ,którą wkłada się pod tapicerkę siedzenia. Jak myślicie zda to egzamin w 60-siątce, żeby szyby chociaż nie parowały, bo nie mam czasu, żeby w tym zrobić zabudowę podłogi i i ogrzewanie takie jak powinno być tzn, że normalna nagrzewnica i wiatrak.
      farelka podobna do tej http://allegro.pl/nagrzewnica-samochodowa-grzejnik-farelka-150w-12v-i7092304895.html#thumb/2
      a mata grzewcza podobna do tej http://allegro.pl/mata-grzewcza-grzejna-pod-tapicerke-12-v-komplet-i5951387177.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMzgzODQ2NDMAMjQzOTUyAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=17045e95-0222-4134-bcb9-faa6bdaf618a
    • Przez pioetek
      Tak jak w temacie myśle czy da rade jakoś przerobić układ kierowniczy w ursusie 4011 tak żeby wsadzić do niego wspomaganie elektryczne i czy jest to w ogóle możliwe proszę o was o pomoc
×