uursus

Problem z dopływem paliwa w c360

Polecane posty

uursus    1

Mógłby mi ktoś powiedzieć co to może być.Odkąd zabrakło mi paliwa ciągnik sprawia wrażenie że jest zapowietrzony czy jakoś tak. Odpowietrzyłem go i nic.Przejade kawałek i muszę wychodzić go przepompować i tak w kółko.Czy możliwe że to wina pompki wspomagającej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Być może jak brakło paliwa to pociągło śmieci i zatkał się kranik albo przewód.

Leci paliwo z wężyka?

Odstojnik i filtry czyste ?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uursus    1

Leci i to bardzo dobrze.Patrzyłem czy czegoś nie ma w baku i nic a kranik też czyściutki.Odstojnik czyściłem pare razy troche było brudu ale to nie tego wina bo nadal tak samo jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
:D jeżeli sprawdziłeś już podstawowe rzeczy i je wykluczasz to zobacz w pompce zasilającej po bokach tłoka są zawory takie małe grzybki tam może jest jakiś papruch lub coś ze sprężynką możesz ją rozebrać i przejrzeć nic tam nie popsujesz,pamiętaj aby grzybki równo przylegały bo inaczej nie będzie trzymał paliwa i możesz mieć problem z zapalaniem ;[

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uursus    1

Ja właśnie podejrzewam pompke zasilającą bo wydaje mi się że przy pompowaniu powinna dawać opur a ona leciutko sobie chodzi i w dodatku czasem cieknie z niej paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Szczerze mówiąc to typowy objaw brudnych filtrów paliwa. Parę złotych to kosztuje, wymień je i wtedy będziesz miał pewność że to nie ich wina jeśli nie przejdzie. Reszta tak jak piszą chłopaki wcześniej. Sprawdzić szczelność przewodów, drożność i pompka. Musi chodzić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uursus    1

Dobra dzięki.Wymienie jeszcze filtry jako to nic nie da to wymienie pompke wspomagającą.U mnie w c360 często tak się dzieje jak zbraknie mi paliwa nie mam pojęcia co z nią może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

cieknie z niej paliwo , ale podczas odpowietrzania czy jazdy , jak podczas odpowietrzania to czym się martwisz , miałem tak kiedyś , musi być coś niedrożne tak na raz niema bata że siądzie pompka , zmień filtry , ja kiedyś miałem tak że paproch wszedł przez przewód gumowy do pompki "przepłynąl i też gasł mi co jakiś czas i pompowałem i słabo szło aż w końcu dorwałem dziada i lumka


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

sprawdź króciec przy pompie paliwa, ten na który zakładasz przewód gumowy, ściąg najlepiej przewód i odkręć śrubę którą króciec jest przykręcony, tam się często zatyka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Filip12345
      Dlaczego mf 255 tak chodzi i przygasa podczas jazdy. Na wolnych obrotach normalnie chodzi. Pompka paliwa nowa, pompa była regenerowana i pompiarz powiedział że nie jest w najlepszym stanie ale jeszcze posłuży, wtryski nowe końcówki. Może wałek rozrządu wyrobiony i pompka za mało paliwa daje, czy uszczelka pod głowicą wydmuchana?
      20240518_094530_1.mp4
    • Przez miecho123
      Witam mam taki problem po przerwie zimowej w oleju pojawiło sie paliwo. Wymieniłem pompkę zasilającą a po ok 6 godz pracy znowu oleju jest ponad stan. Czy możliwe żeby płomieniówka lała do dego stopnia że paliwo dostaje sie do oleju czy raczej jest to winą pompy i wtryskiwaczy.
    • Przez Marek284
      witam czy da się założyć uturbiony silnik z ursusa 1614 do ursusa 1222 bez napędu silnik w ursusie 1222 padł i szukamy sprawnego silnika
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj