luk2782

Klimatyzacja w Bizonie

Polecane posty

luk2782    19

Jestem ciekaw czy można zamontoowac klime w kabinie bizona. Mam rekorda 89 rok ma juz kabine z tapicerka w środku w dodatku czarną w takie upały w kabinie jest lekko ponad 40 stopni. wentylatory nie pomagają nawet dołożyłem sobie jeszcze jeden taki większy. Może jest ktos kto wie cos na temat klimy do bizona. z czego mozna by było to ewentualnie wykonac i czy jest to do zrobienia


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    4

Żaden problem zakładasz jakąś od samochodu i gra wystarczy trochę pokombinować z napędem sprężarki i wentylatorków na chłodnicach a i z kabelkami. Tylko że to kosztuje ponad 1000 zł.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    199

jestem na etapie zakladania klimy do zetora 12145, najwiekrzym problemem jest dobranie odpowiednio malej nagdzewnicy, bo z chlodnica i kompresorem to wlasciwie nie ma problemu, co do kosztow calkowitych mysle ze nie da sie zejsc ponizej 1500zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

luk2782    19

mądrze mówisz a z jakich elemntów to robisz. znaczy sie od czego pochodzi ta klima


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    199

udalo sie kupic na allegro fabrycznie nowy komplet od cinquecento za 1000pln, ma ta zalete ze ma mala nagrzewnice i mala chlodnice. ale raczej marne szanse dostac drugi taki komplet w rozsadnych pieniadzach :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@rasso    0

ja wiem ze jden koleś znajomy ojca to kiedyś do bizona kupował cały daszek z klimą i tymi bajerami ale cos mu sie to nie opłacało bo jeszcze troszke by dołożył i by kompletną kabine kupił nową z klimą od Naglaka to było kilka lat temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Znam gościa co sprzedaje kompletne agregaty do klimy za 500zł+napełnienie płynem(niewjem ile to kosztuje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    199

agregat? czyli co konkretnie bo chyba nie sama sprezarka?  ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

hehe wydac na klime 1500zł ale miec ten konfort to mysle ze jest wart kazej kasy


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U1224    1

A wy nie wiecie ze w z056 to klima jest w standardzie? wiec po prostu demontuj kabine zakladaj daszek i juz :)


c330, 5120, 155.54 MLT626T & E514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    55

znajmomyt zakladal do nowego bizona rekorda klime to jak dobrze pamietam dal kolo 6 tyz zl


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    55

kilme zakladl mu serwis new holland-a ale miele z nia jakies problemy nie wiem dokladnie jakie noa le jakies mieli napewno dostali gwaracje


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dcnt    13
A wy nie wiecie ze w z056 to klima jest w standardzie? wiec po prostu demontuj kabine zakladaj daszek i juz :)

 

Taaaa, ja juz mam dosc wzerania kurzu, jak trafie jakas kabine po pieniadzach to zaloze. Klime wtedy tez :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nigger   
Gość nigger

Klime w bizonku zalozyć sie oczywiście da, mialem zakladac ja w tym roku w moim bs-sie ale go sprzedalem , najwiekszym problemem jest przymozowanie sprezarki w ''czerwonych bizonach'' sprezarka powinna miec obroty -2000-3000max. nie wiecej

bo ja szlak trafi.

 

jak juz umocujemy sprezarke a powinna byc z cewka na 24 v kolej na skraplacz najlepiej gdzies przed chlodnica do tego parownik w kabinie i osuszacz. pozostaje tylko calosc ladnie polaczyc przewodami.

 

Ja mialem zakladac tak: sprezarke sanden sd7h15 (ma znakomita wydajnosć) bo te w fabrycznych bizonach rekordach sd5h15 niestety nie daja rady zbyt mala wydajnosc, parownik daewoo matiz oczywiscie nowy z matiza bo jest maly i skraplacz z daewoo nubira nowy oczywiscie w stare czesci nie ma sie co bawic bo samo napelnienie kosztuje ok 250-300zł to jak gaz ucieknie to szkoda kasy lepiej wszystko poskladac z nowych czesci. calosc jak liczylem wyniosla by mnie z przewodami (20-30zł za mb) jakieś 3000zł. .... no ale sprzedalem bs-a i plany klimy poszly w niepamiec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mój wujek który ma eskaer i ma bizona z kabino to ma podłączone dwa wiatraki i jest dobrze jak jest ciepło bo jak jest zimno to nie ma ogrzewania jedynie ognisko rozpalić :rolleyes: :rolleyes:


U-R-S-U-S C330 ---WSZECHMOCNY I NIE ZAWODNY

MOJE FILMY <<<http://pl.youtube.com/user/222rolnik>>>

MOJE GALLERY <<<http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-user2482.html>>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehe pierszy raz słysze że w rekordzie da sie założyć klimatyzacje :( :rolleyes:

Myślałem że nie da sie założyć a jednak da sie :rolleyes: :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AF7018    0

sama klima nie wystarczy bo kabina jest w bizonie bardzo duża,

trzeba mieć jeszcze przyciemniane albo chociaż atermiczne szyby to wtedy dopiero są efekty.

jak wszystko działa w porządku to przy największych upałach temperatura w kabince jest o 10-12 stopni niższa niż na zewnątrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Prędzej samochodową bo klimatyzatory dość spore są.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Lepiej samochodową, ładnie daje powietrze :P


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TomaszStach
      Witam. Sprzedam kombajn Bizon Super Z056. Maszyna w dobrym stanie technicznym. Pracował na 10 ha, bez zarobków. Nie myty na zimę. Zawsze garażowany. Dwa lata temu wymieniłem przekładnie jazdy, a w hederze ślimak, podłogę, kosę i bagnety. Młóci i czyści bez zarzutów. Po zimie silnik pali od pierwszego obrotu. Opony w bardzo dobrym stanie. Są przecieki na główkach rozdzielaczy. Do kombajnu dokładam pasy, pompę hydrauliczną, inne drobne części, dwie kosy, instrukcję obsługi, napraw i katalog części. Cena 11000 do negocjacji. Nie wystawiam faktury VAT. Nie dysponuję transportem. Miejscowość Daszyna, powiat Łęczyca, województwo łódzkie.  Data dodania 18. 06. 2018
       
       
       
       




    • Przez Jacek3p
      Witam wszystkich mam pytanie odnośnie bizona rekorda mam okazję kupić tanio z padniętym motorem i zastanawiam się czy z Supra da radę bez turba bo co słyszę to te z rekorda siadają z tą turbina i dużo pala z zwykłym sw400 mam dobre doświadczenia i nie odczulem nigdy by mu mocy brakowało nawet z sieczkarnia i nigdy mi się nie zagrzal co prawda motor zdrowy praktycznie nie pije oleju no ale superek już zmienił właściciela tylko czeka na pogodę by móc odjechać :/ 
      I jak panowie mieliście doczynienia z taką przeróbka za od z góry dziękuję 😊

    • Przez StawiaR
      Witam, mam do wyboru te dwa kombajny i jestem w kropce. Który według was powinienem wybrać? Bizon z 1986 r (na szerokich kołach) posiada sieczkarnie a dronningborg z 1988r bez sieczkarni.
    • Przez topolek
      Witam zmagam sie z problemem klimatyzacji w NH ts100
      Jezeli odpale zimnny silnik i wlacze klime to sprezarka pracuje i nabija (rurki sa zimne) ale slabo chłodzi albo wcale do tego czasami sprzeglo od sprzezarki cyka jak by chcialo zalączyc sprezarke a nie moglo(ale sie udaje póki silnik nie rozgrzany).
      po 30 minutowym rozgrzewaniu silnika sprezarka juz nie ma ochoty sie wcale zalaczyc.
      dodam: osuszacz byl wymieniany klima byla nabita tydzien temu (1100 czynnika jest a dopiero dzis wyczytalem ze potrzeba do niego 1500 ale to chyba nie powinno w niczym przeszkadzać) parownik przedmuchany filtry czyste, wlacznik klimy sprawny, bezpieczniki tez. 
       
       
    • Przez Renault145
      https://m.olx.pl/oferta/bizon-zo56-CID757-IDyYR2O.html?backUrl=%2Fajax%2Fmojolx%2Fdetails%2F516899010%2F
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj