Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja zawsze tankuję do pełna samochód i na zbiorniku robiłem ok 700 km.I specjalnie tankowałem Verve bo chciałem uwierzyć reklamie czy to prawda.

Nie było żadnej różnicy,reklama kłamała.jak robiłem ok 700 km to na Verwie tak samo.Nie odczuwałem żadnej różnicy oprócz kasy.

Opublikowano

A ja odczułem rożnice i polecam paliwo z Shela V-Power Diesel. Orałem Zetorkiem 7340 zatankowałem do pełna i zaorałem 5Ha mam do pola 8km i wruciłem i kontrolka zaczeła migać. A rok wcześniej jak orałem na normalnym to na styk dojechałem do domu wiec coś w tym jest. Wogóle odpala ciągnik lekko i jest dużo żywszy.

Opublikowano

v power i verve do ciagnika :blink: :D do samochodu bym tego nie zatankowal chyba, zebym sie musial poruszac benzyna i auto bylo zestrojone na wyzsza ilosc oktanow.

 

na normalnym paliwie (zimowym) tez odpalalem ciagnikami przy -32, a same ktory ma slaba baterie przy +5 nie moglem, takze lepiej kable i aku

posprawdzac.

 

edit

 

fakt, ze w wiacie staly, wiec moglobyc cieplej z 5 stopni. wiec ewentualnie podczas srogiej zimy, gdy trzeba odgarnac snieg albo kolo zwierzakow porobic to jestem przychylny.

Opublikowano

nie tankuje wiecej tego przereklamowanego paliwa, do tego na Shellu, przyjdzie Ci tankowac mowisz mu ze za 50zł to ten leje o kilkanascie groszy wiecej i w kasie masz problem.

Zadnej roznicy nie widze w tych V-Powerach, spalanie jednakowe co innego jak zatankuje na Bliskiej-tutaj to juz kompletnie nie ma co zajeżdżać.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

U nas Verve to się leje do B8 tylko, bo ma DPF i co by nie było z nim problemu stosuje się w miarę najczystsze paliwo. Reszta turbotraktorów chodzi na standardowym ON z Lotosu.

Opublikowano

Wszystkie są czyste pod warunkiem że się tankuje w dobrych stacjach teraz juz chyba nie ma z tym problemu przynajmniej w mojej okolicy, pozatym samochód ma filtry. Problemów z filtrami cząstek stałych unika się poprzez właściwą eksploatacje ale to inny temat. Jakiś czas temu on z shela v power dawał różnice i można było to zauwazyc pod noga oczywiście w aucie osobowym teraz nie wiem jak jest. Co do benzyn w zwykłych autach raczej róznicy nie będzie one bardziej nadają się do tych z wyższym stopniem sprężania czyli szystko z bezpośrednim wtryskiem i sportowe oczywiście efekty będą prawie niewidoczne.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeżeli auto z DPF robi rocznie około 12-13 k km to trzeba prowadzić profilaktykę. :huh: Shell V-Power Diesel ma w teorii, w stosunku do zwykłego Diesel z muszelki, dodatki, które zapobiegają powstawaniu osadów w silniku i dbanie o czystość układu wtryskowego. Verva ma w teorii większą liczbę cetanową, co ma ułatwia rozruch silnika.

 

Jeździł ktoś na Shell Diesel Extra?

Opublikowano

Gdzieś kiedys czytałem w kilku xródłach że te uszlachetnione paliwa dają lepszy efekt w tych starszych dieslach były to jakies testy w pismach typu motor czy autoświat. W autach z filtrem czaset stałych najwazniejsze jest to aby nie jeździć tylko i wyłącznie na króciutkich trasach z niskimi obrotami to jest zabójcze dla filtra gdyż nie może3 byc przeprowadzona prodecdura wypalenia filtra.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja natomiast różnice w paliwach Verva widzę. RX8 na benzynie 95 przejade ok 400km a na 98Verva w zaleznosci od jazdy o ok 8% wiecej

Opublikowano

do traktorów leje zwykłego ekodiesla, ale renie i toyote tankuję tylko v-power i widzę różnicę. toyota na v-power parę km więcej przejedzie i ogólnie czuć większą moc, a poza tym mam kupony rabatowe na shella i v-powera tankuję w cenie zwykłego paliwa :huh:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W pierwszych FSI tak, obecnie ludzie jeżdżą na zwykłej 95 i jest OK. :) Sama technika FSI nie jest na tyle cudowna, aby rzekomo rażąco zmniejszyć spalanie na tyle, aby jazda na 98 była ekonomicznie uzasadniona. Widać VW zweryfikował to i obecnie do FSI czy TSI można lać 95. :P

 

@hubertuss mam świadomość co niesie ze sobą DPF. :) Z tego co czytałem i patrzyłem na procedury użytkowo-serwisowe to i tak DPF jest o niebo lepszy niż FAP. :D Zresztą jak za ileś lat zacznie się krzaczyć zawsze można zemulować lub wykasować DPF za opłatą. :huh:

Opublikowano

Ilu z was stosuje paliwa klasy premium, lub dodatki uszlachetniające?

Osobiście widzę dużą różnicę w mocy i kulturze pracy ciagników, ale dolewaniem uszlachetniaczy chyba można uzyskać to samo, jakość paliw na stacjach jest bardzo różna, czy stosując dodatki można ustrzec się problemów z wtryskami nawet jak sietrafi kiepskie paliwo

Opublikowano

Osobiście stosuję Vervę z Orlenu i po przeliczeniu zużycia paliwa cenowo wychodźi to samo co normalny ON .Ostatnio robiłem dokładne pomiary na tono/godziny przy transporcie,ale każdy musi sam się przekonać do tego typu paliwa.

Opublikowano

Tata do nowego auta osobowego (common rail) tankuje Verve, do ciężarówki z pompowtryskami tankujemy zwykły ON ale na Orlenie. do reszty sprzętu (pompy zwykłe) zwykłe na pobliskiej stacji. Jakoś chodzi wszystko. Ale chce brać z hurcie paliwo. Dodatki do ON są drogie, jedynie co to zimą lejemy depresator "Skydd". Tu masz dodatek do ON http://www.jrmotors.pl/index.php?com_sklep&option=com_sklep&view=lista&task=katalog&id_katalogu=1687&nazwa=Płyn%20uszlachetniający

Opublikowano

A ja znam przypadek ze wsi obok gdzie sąsiedzi mają obaj takie same samochody w Common Railu i jeden leje ciągle Vervę a drugi się nie boi i ze wschodu leje i nic jeszcze się nie stało a cena Vervy a ruskiej to niebo a ziemia.

Gdybym miał nowy ciągnik w Common Railu to ruskiej bym chyba nie lał tylko chociaż zwykłą z Orlenu.

Opublikowano

pamiętam dobrze jak w gdańskiej rafinerii zmodernizowano linię,napędówka stała się dużo lepsza.

mnie się wydaje że paliwa zwykłe są mniej wartościowe niż po modernizacji w tamtym czasie.powodem tego działania koncernów jest wejście w sprzedaż paliw wzmocnionych za wyższą cenę.krótko mówiąc to co mamy w wyższej cenie powinno być normalnym paliwem,a normalne paliwo stało się badziewiem takim jak było ze trzydzieści lat temu.

postęp idzie do przodu i jest on motorem ulepszania jakości(nie tylko paliw)powinno to się odbywać w ramach konkurencyjności,no ale jak się koncerny ugadają,to bulimy(zmowa nie do udowodnienia)-takie jest moje zdanie.

co do ulepszaczy to stosuję tylko te przeciw krzepliwości.

jeżeli cię czasami jakość paliw nie zadowala może warto zainwestować w magnetyzery-działają tyle co premium,cudów nie zdziałają ale jakieś pół litra przy spalaniu jedenastu w samochodzie przy tych samych trasach i obciążeniu jest już coś.koncerny samochodowe i paliwowe na pewno ich nie zalecą.

Opublikowano (edytowane)

ja leje zwykle paliwo bo nie mam potrzeby lepszego (typu verva) bo mam pompy sekcyjne w maszynach wiec "troche" wybaczają słabą jakość paliwa.. A co do CR to mam znajomego który do swojego Case'a (nie pamietam modelu ale ma 3 lata i ok. 120km) leje co akurat ma na stanie, od oranżady po ukraińska i jak dotąd nie miał żadnej awarii... osobiście jednak bardziej bym szanował CR bo to nie pompa sekcyjna która może dużo wybaczyć w jakości paliwa a przedewszystkim jej naprawa jest duuużo tańsza od CR czy pompowtryskiwaczy;)

Edytowane przez lukaszek410

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v