Skocz do zawartości
michal1993

Paliwa Dynamic, Verva i inne "wzmocnione"

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
inne
michal1993    363

Co sądzicie o tych paliwach? Są droższe o 15-20gr od zwykłego ON i czy warto je kupować?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6

:blink: jak dysponujesz nadmiarem gotówki to czemu nie :D chociaż przepraszam ,uwierz reklamie i zalej bak pare razy to się przekonasz sam ;)


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

W Lotosie warto kupować Dynamic-a w zimie, ma niższą temperaturą wytrącania parafin od standardowego. Ubiegłej zimy ciągnik stojący pod wiatą przy -32 odpalał bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    241

Ja zawsze tankuję do pełna samochód i na zbiorniku robiłem ok 700 km.I specjalnie tankowałem Verve bo chciałem uwierzyć reklamie czy to prawda.

Nie było żadnej różnicy,reklama kłamała.jak robiłem ok 700 km to na Verwie tak samo.Nie odczuwałem żadnej różnicy oprócz kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    363

Dwa razy zatankowałem tym ciągnik i nic specjalnego nie zauważyłem...


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    20

A ja odczułem rożnice i polecam paliwo z Shela V-Power Diesel. Orałem Zetorkiem 7340 zatankowałem do pełna i zaorałem 5Ha mam do pola 8km i wruciłem i kontrolka zaczeła migać. A rok wcześniej jak orałem na normalnym to na styk dojechałem do domu wiec coś w tym jest. Wogóle odpala ciągnik lekko i jest dużo żywszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

v power i verve do ciagnika :blink: :D do samochodu bym tego nie zatankowal chyba, zebym sie musial poruszac benzyna i auto bylo zestrojone na wyzsza ilosc oktanow.

 

na normalnym paliwie (zimowym) tez odpalalem ciagnikami przy -32, a same ktory ma slaba baterie przy +5 nie moglem, takze lepiej kable i aku

posprawdzac.

 

edit

 

fakt, ze w wiacie staly, wiec moglobyc cieplej z 5 stopni. wiec ewentualnie podczas srogiej zimy, gdy trzeba odgarnac snieg albo kolo zwierzakow porobic to jestem przychylny.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    46

nie tankuje wiecej tego przereklamowanego paliwa, do tego na Shellu, przyjdzie Ci tankowac mowisz mu ze za 50zł to ten leje o kilkanascie groszy wiecej i w kasie masz problem.

Zadnej roznicy nie widze w tych V-Powerach, spalanie jednakowe co innego jak zatankuje na Bliskiej-tutaj to juz kompletnie nie ma co zajeżdżać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

w benzynie to w ogole bez sensu, tankuje sie takie paliwa tylko do aut przenaczonych do tego czyli jakies 10% 98 i 0,2% V-power racing.

 

diesel w zimie jesli lzej odpala, to wtedy moze miec sens.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U nas Verve to się leje do B8 tylko, bo ma DPF i co by nie było z nim problemu stosuje się w miarę najczystsze paliwo. Reszta turbotraktorów chodzi na standardowym ON z Lotosu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Wszystkie są czyste pod warunkiem że się tankuje w dobrych stacjach teraz juz chyba nie ma z tym problemu przynajmniej w mojej okolicy, pozatym samochód ma filtry. Problemów z filtrami cząstek stałych unika się poprzez właściwą eksploatacje ale to inny temat. Jakiś czas temu on z shela v power dawał różnice i można było to zauwazyc pod noga oczywiście w aucie osobowym teraz nie wiem jak jest. Co do benzyn w zwykłych autach raczej róznicy nie będzie one bardziej nadają się do tych z wyższym stopniem sprężania czyli szystko z bezpośrednim wtryskiem i sportowe oczywiście efekty będą prawie niewidoczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli auto z DPF robi rocznie około 12-13 k km to trzeba prowadzić profilaktykę. :huh: Shell V-Power Diesel ma w teorii, w stosunku do zwykłego Diesel z muszelki, dodatki, które zapobiegają powstawaniu osadów w silniku i dbanie o czystość układu wtryskowego. Verva ma w teorii większą liczbę cetanową, co ma ułatwia rozruch silnika.

 

Jeździł ktoś na Shell Diesel Extra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Gdzieś kiedys czytałem w kilku xródłach że te uszlachetnione paliwa dają lepszy efekt w tych starszych dieslach były to jakies testy w pismach typu motor czy autoświat. W autach z filtrem czaset stałych najwazniejsze jest to aby nie jeździć tylko i wyłącznie na króciutkich trasach z niskimi obrotami to jest zabójcze dla filtra gdyż nie może3 byc przeprowadzona prodecdura wypalenia filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja natomiast różnice w paliwach Verva widzę. RX8 na benzynie 95 przejade ok 400km a na 98Verva w zaleznosci od jazdy o ok 8% wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Widać silnik wankla lubi wysoko oktanową. Grupa audi - vw też do swojch fsi zaleca paliwa o wyższej liczbie oktanowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fart23    0

do traktorów leje zwykłego ekodiesla, ale renie i toyote tankuję tylko v-power i widzę różnicę. toyota na v-power parę km więcej przejedzie i ogólnie czuć większą moc, a poza tym mam kupony rabatowe na shella i v-powera tankuję w cenie zwykłego paliwa :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W pierwszych FSI tak, obecnie ludzie jeżdżą na zwykłej 95 i jest OK. :) Sama technika FSI nie jest na tyle cudowna, aby rzekomo rażąco zmniejszyć spalanie na tyle, aby jazda na 98 była ekonomicznie uzasadniona. Widać VW zweryfikował to i obecnie do FSI czy TSI można lać 95. :P

 

@hubertuss mam świadomość co niesie ze sobą DPF. :) Z tego co czytałem i patrzyłem na procedury użytkowo-serwisowe to i tak DPF jest o niebo lepszy niż FAP. :D Zresztą jak za ileś lat zacznie się krzaczyć zawsze można zemulować lub wykasować DPF za opłatą. :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Ilu z was stosuje paliwa klasy premium, lub dodatki uszlachetniające?

Osobiście widzę dużą różnicę w mocy i kulturze pracy ciagników, ale dolewaniem uszlachetniaczy chyba można uzyskać to samo, jakość paliw na stacjach jest bardzo różna, czy stosując dodatki można ustrzec się problemów z wtryskami nawet jak sietrafi kiepskie paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek1977    31

Osobiście stosuję Vervę z Orlenu i po przeliczeniu zużycia paliwa cenowo wychodźi to samo co normalny ON .Ostatnio robiłem dokładne pomiary na tono/godziny przy transporcie,ale każdy musi sam się przekonać do tego typu paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Tata do nowego auta osobowego (common rail) tankuje Verve, do ciężarówki z pompowtryskami tankujemy zwykły ON ale na Orlenie. do reszty sprzętu (pompy zwykłe) zwykłe na pobliskiej stacji. Jakoś chodzi wszystko. Ale chce brać z hurcie paliwo. Dodatki do ON są drogie, jedynie co to zimą lejemy depresator "Skydd". Tu masz dodatek do ON http://www.jrmotors.pl/index.php?com_sklep&option=com_sklep&view=lista&task=katalog&id_katalogu=1687&nazwa=Płyn%20uszlachetniający

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    1161

A ja znam przypadek ze wsi obok gdzie sąsiedzi mają obaj takie same samochody w Common Railu i jeden leje ciągle Vervę a drugi się nie boi i ze wschodu leje i nic jeszcze się nie stało a cena Vervy a ruskiej to niebo a ziemia.

Gdybym miał nowy ciągnik w Common Railu to ruskiej bym chyba nie lał tylko chociaż zwykłą z Orlenu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

pamiętam dobrze jak w gdańskiej rafinerii zmodernizowano linię,napędówka stała się dużo lepsza.

mnie się wydaje że paliwa zwykłe są mniej wartościowe niż po modernizacji w tamtym czasie.powodem tego działania koncernów jest wejście w sprzedaż paliw wzmocnionych za wyższą cenę.krótko mówiąc to co mamy w wyższej cenie powinno być normalnym paliwem,a normalne paliwo stało się badziewiem takim jak było ze trzydzieści lat temu.

postęp idzie do przodu i jest on motorem ulepszania jakości(nie tylko paliw)powinno to się odbywać w ramach konkurencyjności,no ale jak się koncerny ugadają,to bulimy(zmowa nie do udowodnienia)-takie jest moje zdanie.

co do ulepszaczy to stosuję tylko te przeciw krzepliwości.

jeżeli cię czasami jakość paliw nie zadowala może warto zainwestować w magnetyzery-działają tyle co premium,cudów nie zdziałają ale jakieś pół litra przy spalaniu jedenastu w samochodzie przy tych samych trasach i obciążeniu jest już coś.koncerny samochodowe i paliwowe na pewno ich nie zalecą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek410    0

ja leje zwykle paliwo bo nie mam potrzeby lepszego (typu verva) bo mam pompy sekcyjne w maszynach wiec "troche" wybaczają słabą jakość paliwa.. A co do CR to mam znajomego który do swojego Case'a (nie pamietam modelu ale ma 3 lata i ok. 120km) leje co akurat ma na stanie, od oranżady po ukraińska i jak dotąd nie miał żadnej awarii... osobiście jednak bardziej bym szanował CR bo to nie pompa sekcyjna która może dużo wybaczyć w jakości paliwa a przedewszystkim jej naprawa jest duuużo tańsza od CR czy pompowtryskiwaczy;)

Edytowano przez lukaszek410

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

mój znajomy tej zimy po zatankowaniu na ON na orlenie do Toyoty Rav4 2006r odjechał kawałek i wymieniał wszystkie pompowtryski taki dobre paliwo było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez farmkam
      Jak w temacie, chciałbym .się dowiedzieć jakich smarów używacie do smarowania swoich maszyn rolniczych,ciągników,kombajnów.Ja dotychczas smarowałem wszystko jak leci smarem ŁT 43 to chyba najpopularniejszy smar w rolnictwie,ale czy najlepszy ??? Co sądzicie???
    • Przez t-tas
      pytam Was jako praktyków jakie lejecie oleje do skrzyni biegów w ciagnikach Ursus,Zetor.Osobiście niemam ciągnika ale czasem zdarza mnie się grzebnąć(ostatnio długa walka z zetorem 7245) i zastanawiam się jaki olej lejecie do skrzyń skoro olej ten zasila układ hydrauliczny. wiem,że olejem który można lać do skrzyni i hydrauliki jest Boxol ale ludzie leją hipol-ostatnio przez hipol w skrzyni zetora nauczyłem się rozbierać i składać na czas podnośnik i rozdzielacz zetora i to z zamknietymi oczami
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez kubus19946
      Witam!
      Na początku zacznę , ze jeżeli temat napisałem nie w tym dziale lub też go powielam to Przepraszam i proszę o korektę.
       
      Przechodząc do sedna sprawy.
      Od dłuższego czasu zastanawiam się , jak radzie sobie z mieszaniem olejów.
      Podam Przykład. Posiada ktoś ciągnik marki Fendt nowy itd , ale posiada tez stare ursusy , Olej hydrauliczny w ciągniku marki fendt wiadomo najwyższej klasy , ale w Ursusach jest np wystraszając dla nich Agrol. I teraz też przykładowo przykładowo, Przyczepą HL kipowane jest zazwyczaj Ursusami w których "żyłach" płynie jak mówiłem Agrol czyli w wężach przyczepy automatycznie tez . Ale np przychodzi okazja czy też chwile w której przydało by się użyć sprzętu używanego przez Ursusy , ale w węzach jest olej od Ursusów . Jak wszystkim wiadomo tych oleji nie można mieszać.
       
      I co teraz?
      Jak sobie z tym radzicie? (mam nadzieje ze jasno opisałem)
      Może są jakieś maszyny które czyszczą i wyciągają oleje z węży hydraulicznych?
      Nie wiem . Dlatego piszę.
      Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.