Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
39 minut temu, jacus napisał(a):

myslalem ze tylko pijesz do lusterka

Ech znowu przekręcasz...no chyba że z czytaniem problem...

O sikanie zapytałem....

Ty za cholerę pitolka nie widzisz...toż to niemożliwe....z tym nawisem...🤭

Edytowane przez 12Pafnucy
Opublikowano
3 godziny temu, Tomasz0611 napisał(a):

Czyli byłeś w zwykłym zakładzie od tworzyw sztucznych ... Gdzie nie ma nadzwyczajnej technologii, tylko proste wtryskarki których i u nas pełno, i ty to porównujesz z obecnym chińskim Automotive ... A kto wie co oni mają w zakładach zbrojeniowych ... Chiny nie stoją w miejscu, oni zapierdalają do przodu, to nie USA czy Europa które żyją manią swojej wielkości, oni budują tą wielkość ...

To co oni mają w zwykłym zakładzie to nie zobaczysz nie mając przepustki i specjalnego pozwolenia. Zdjęcia oczywiście nie zrobisz. Co tu mówić o jakimś strategicznym. Chodzi o to że oni produkują głównie na eksport i na eksporcie bazuje ich gospodarka a amerykańskie i europejskie firmy pozamykały u siebie produkcje podzespołów bochińczyk zrobi taniej to znaczy zrobił bo robi już co raz drożej a usa i ue   ciężko wrócić do tego co było z dnia na dzień.

Tam jest inna kulura pracy i podejscia do niej. Tak samo w Japonii. Oni to w ogóle mają nasrane we łbach.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Jak chcesz wrócić w USA i EU do tego co było kiedyś czyli taniej? Pójdziesz robić za pół stawki albo za stawkę Chińczyka? Jak to mówił Morawiecki za miskę ryżu. No nie dlatego wizja Trumpa odbudowy przemysłu w USA poprzez narzucenie na wszystko ceł nie wypali. Bo nawet ten imigrant którego Trump chce koniecznie wywalić na czarno w USA chce więcej niż Chińczyk u siebie legalnie. 

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

takie gadki jak na ffilme to chyba thylko w polsce daleko-wschodniej dzialaja..

van cos tam ... to co ona jakiemus niemcowi dala ??

dopieor ona sie nakrecala gdy regularnie wkurwizji wystepowala.. widac ze juz wtedy niemcowi nie dawala..

 

dobra wiem ze to nie byl niemiec .ale zawsze jakis z zachodu .

  • Like 1
Opublikowano
hubertuss napisał:

Idiotą to sam jesteś? Kiedy Nawrocki załatwi reparacje? Wczoraj obiecał właśnie idiotom.

To pa to. Nawrocki jaką przeszłość ma taką ma. Wiele o nim świadczy. Wrzuca temat reparacji. Niemców zaczyna to wqwiać. Ale. Też znają przeszłość Nawrockiego. Robią więc z nim deala. Robią porozumionko przed kamerami a po cichu to co zwykle robi się w takiej sytuacji. Wyniesiony przez wyborców w kosmos prezydent od tej pory robi co mu się i niemcu podoba...


hubertuss napisał:

Kto każe świat podbijać, ci co jeżdżą ponad 300 mają swoje pociągi i z naszych to się mogą jedynie śmiać Ale jak pisałem i powtórzę kolejny raz. Jeśli nie chcemy 300 km/h ok tylko wtedy jaki sens budować nowe linie dla takich pociągów wystarczy zmodernizować lub dobudować tu i ówdzie to do tego co jest. 

Największą głupotą było by to co chciał pis, to jest nowe budowane od zera linie dla pociągów 300 plus z centralnym zbiegiem ("szprychy" pisu) w okolicy CPK a na nich pociągi 250 km/h

Ten centralny zbieg to głupota. Prędkość wydaje się ok jak na nasze warunki. Budowa nowych linii ale bez wpinania ich w zatłoczone dworce nie jest taka głupia. Głupie to jest myślenie, że kolej jadąca 2 paki jest taką samą koleją jak lokalna. Niemcy się na tym przejechali. Trójmiasto ma swoją zdaje się Rumię, w Warszawie to jest Wschodnia jak dobrze kojarzę. wprowadzenie nowego typu połączeń degraduje poprzednie i w rozkładach obecne pociągi pospieszne a nawet ekspresy będą pełnily rolę łączników. Sama Warszawa ma przecież WKD... W każdym razie pociągi osobowe, lokalne zmieniły by swój priorytet - konieczne było by rozbudowanie sieci (podawałem przykład mojej wichury - szlabany przecięły by miasto na pół na większą część dnia, jest jeszcze problem hałasu) to w ramach CPK jest nie do zrealizowania. Chyba, ze autobus na każdą wieś zaliczy wielki come back. CPK tego nie utrzyma...

  • Like 1
Opublikowano
Godzinę temu, DTaras napisał(a):

.

 

. Budowa nowych linii ale bez wpinania ich w zatłoczone dworce nie jest taka głupia. 

 

Nowe linie kolejowe zbudowali Francuzi , może ich było stać ,ale oddzielili szybką kolej od reszty transportu. Nie wiem dlaczego co niektórzy fanatycy rządu uznają takie rozwiązanie za głupie ,skoro nie jest prostą sprawą zmodernizowanie istniejących linii kolejowych pod szybkie,gdzie pracę trzeba wykonać u samych podstaw ( dosłownie ) nie mówiąc o " prostowaniu " zakrętów, poszerzaniu tuneli czy zwiększenie odległości pomiędzy torami. 

Opublikowano

@DTaras Projekt pisu to jedna wielka głupota jeśli chodzi o te cpk koleje wystarczy popatrzyć na mapę która wkleił @nie jako argument przy rozmowie o kolejach wielkich prędkości. Tam nikt nic nie wie rysują sobie po mapach linie i są zadowoleni z siebie. Ci co rysują nie rozumieją ci co oglądają nie rozumieją bo i ci i ci to głupki. 

Jak by nie patrzyć szybką kolej trzeba wpiąć w istniejące dworce. Przykład tej Warszawy jest dobry. Nawet jak szybka kolej ruszała by z centralnej na Wrocław czy Poznań  to i tak  musi sie oprzeć o Wschodnią gdzie choćby pociągi będą stawały między kursami czy były sprzątane itd.  Drugi problem to te nowe linie i ich budowa w miastach większych i mniejszych. Będą protesty ci co dzisiaj tak krzyczą TAK dla CPK będą kwiczeli, że im hałas że dom rozwalą. 

Generalnie to jest temat bardzo złożony i budowa nowych linii będzie wywoływała bardzo wiele sprzeciwów i protestów gdy dotknie bezpośrednio ludzi którzy dzisiaj za tym są 

10 godzin temu, andrzej78 napisał(a):

https://www.facebook.com/share/v/19t648uUGN/

Nie podniecaj się tak. Zluzuj majty.😆

Ja się nie podniecam ale widać po was, że boli to. Przecież obecnego rządu nikt nie lubi w USA i mają tam zakaz wstępu wg waszej propagandy. 

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, andrzej78 napisał(a):

Nowe linie kolejowe zbudowali Francuzi , może ich było stać ,ale oddzielili szybką kolej od reszty transportu. Nie wiem dlaczego co niektórzy fanatycy rządu uznają takie rozwiązanie za głupie ,skoro nie jest prostą sprawą zmodernizowanie istniejących linii kolejowych pod szybkie,gdzie pracę trzeba wykonać u samych podstaw ( dosłownie ) nie mówiąc o " prostowaniu " zakrętów, poszerzaniu tuneli czy zwiększenie odległości pomiędzy torami. 

TGV ma oddzielne linie które sa ogrodzone na całej długości itd. Ale są wpięte w stare dworce na trasie przejazdu. Francuzi zaczęli to robić w latach bodajże 60 tych ubiegłego wieku. Nie ja tu pisałem a zdaje się jeden ze zwolenników pisu, że cena biletu tgv dorównuje cenie biletu na samolot. Poza tym tory tgv we Francji nie zbiegają się wszystkie w jednym miejscu bo tam jest jakieś lotnisko. Tylko są prowadzone na trasach gdzie jest największy przepływ pasażerów zbiegają się jedynie w stolicy która nie jest w centrum kraju ale to stolica. Dlatego pomysł piu z centralnym zbiegiem linii kolei wysokich prędkości w cpk był skrajnie głupi. 

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano
3 minuty temu, hubertuss napisał(a):

Dlatego pomysł piu z centralnym zbiegiem linii kolei wysokich prędkości w cpk był skrajnie głupi. 

Nie był taki glupi. Bo to se przygotowywali drogę szybkiej ewakuacji z kraju w razie gniewu ludu, 

  • Like 1
Opublikowano
16 minut temu, hubertuss napisał(a):

@DTaras Projekt pisu to jedna wielka głupota jeśli chodzi o te cpk koleje wystarczy popatrzyć na mapę która wkleił @nie jako argument przy rozmowie o kolejach wielkich prędkości. Tam nikt nic nie wie rysują sobie po mapach linie i są zadowoleni z siebie. Ci co rysują nie rozumieją ci co oglądają nie rozumieją bo i ci i ci to głupki. 

Jak by nie patrzyć szybką kolej trzeba wpiąć w istniejące dworce. Przykład tej Warszawy jest dobry. Nawet jak szybka kolej ruszała by z centralnej na Wrocław czy Poznań  to i tak  musi sie oprzeć o Wschodnią gdzie choćby pociągi będą stawały między kursami czy były sprzątane itd.  Drugi problem to te nowe linie i ich budowa w miastach większych i mniejszych. Będą protesty ci co dzisiaj tak krzyczą TAK dla CPK będą kwiczeli, że im hałas że dom rozwalą. 

Generalnie to jest temat bardzo złożony i budowa nowych linii będzie wywoływała bardzo wiele sprzeciwów i protestów gdy dotknie bezpośrednio ludzi którzy dzisiaj za tym są 

Ja się nie podniecam ale widać po was, że boli to. Przecież obecnego rządu nikt nie lubi w USA i mają tam zakaz wstępu wg waszej propagandy. 

Ty się w końcu zdecyduj, bo na razie jesteś jak Wałęsa "za, a nawet przeciw"

To mamy budować tę kolej czy nie ? Ma mieć 300km/h czy 250 ? Ma być spięta z istniejącą siecią czy ma być autonomiczne, żeby domów nie  trzeba było burzyć ? Bo na razie to tylko przy każdej okazji wyzywasz od pisiorów i ciemnogrodu. No wiec jak ma wyglądać ta koncepcja, plany , prędkości i finansowanie według oświeconych z KO ?? Jakies konkrety, mapki ?

Opublikowano
1 minutę temu, jahooo napisał(a):

a to zaraz wyzwie cię

Nie ponieważ ta kolej jest tak potrzebna i będzie tak wykorzystana, jak lotnisko w Radomiu. Dwa razy burzone i jedynie co im wychodzi to katastrofy na Air Show

Opublikowano

Uważam, że tu nie ma dobrej decyzji. Czas łatwego i taniego budowania się skończył. Urzędnicy sami, tworzeniem papierkologii i zbędnych przepisów ukręcili na siebie bat, tworząc klincz, z którego nie da się teraz wyjść. Jak by się nie ruszyć, to albo ochrona środowiska, albo inne przepisy blokują. Poza tym nasz kraj jest na tyle gęsto zabudowany, że wejście w teren zawsze będzie się wiązało z wywłaszczeniami i burzeniem. A to może spowodować klęskę w wyborach, bo jak się w całym kraju ludzi wk...., to jest problem. Poza tym niemcom marzy się w naszym kraju skansen, gdzie będą przyjeżdżać na odpoczynek, podziwiać przyrodę, a nie nowoczesny i uprzemysłowiony kraj, który będzie stanowił dla nich konkurencję.  Lotnisko w Radomiu to dla mnie szczytowy przykład chciejstwa, zamiast logiki, no ale cóż.

Opublikowano

jeszcze ruch towarowy jest na kolei 

2 godziny temu, DTaras napisał(a):

Ten centralny zbieg to głupota.

 Kanał Zero przekształci sie w tv , najlepiej byłoby jak by się połaczyli z tv republika ale Mazurek się odnajdzie 

 

13 godzin temu, nie napisał(a):

 

 

Teraz, jahooo napisał(a):

Poza tym nasz kraj jest na tyle gęsto zabudowany,

i tu miał fajny projekt kiedyś PIS żęby nowe budynki mogły ,, powstawac w otoczeniu już istniejących , a MPZP jeszcze gorzej pojebały samowolkę niż był o kiedyś , w niemczech jest 80 mln . ludzi kraj wielkośći jak PL a wiatraki 2 km można budować od zabudowan i dają rade 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Podejrzewam ogromny kryzys w rolnictwie. Nie zaskoczy mnie gdy mleko będzie po 0,70 zł, trzoda po 3,50 A byki po 5,50.😥😥
    • Przez Piotr_SM
      Może kogoś zainteresuje: https://www.gov.pl/web/rolnictwo/minister-stefan-krajewski-oglosil-wsparcie-dla-rolnikow-700-mln-zl-na-jednoprocentowe-kredyty-260-mln-zl-na-pomoc-za-straty-okolo-1577-mld-zl-na-platnosci-bezposrednie
    • Przez jahooo
      Kontynuacja tematu z 2023 roku
       
    • Przez dunda92
      Proponuję uporządkować rozmowę. Byłem na Dorohusku, byłem na strajku w swojej okolicy. Czas i obowiązki większości ludzi nie pozwalają stać na granicy 24/7, a myślę że chcieliby jak i ja dowiedzieć się o aktualnej sytuacji na wszystkich granicach. Tym bardziej w związku z wczorajszym posunięciem Tuska o włączeniu granic do infrastruktury krytycznej.
    • Przez debrzyna
      Powinniśmy podjąć sie informowania rolników i nie tylko ,kto w poszczególnych województwach organizuje wyjazd na następny protest Brak takiej informacji to mniej ludzi na proteście
      Macie informacje wpisujcie w tym temacie Tylko informacje kto i tp bez zbędnej polityki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v