Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Witam w urusie 1224 bez turbo poszła chłodnica oleju trzeba było ją pominąć. mam do obsiania kawałek 2 ha. czy da radę nim dokończyć siewy czy nie ryzykować?
Opublikowano

Te ciągniki nie mają  żadnego wskaźnika temperatury oleju, jak ma na myśli tą chłodnicę  co jest przed chłodnicą  wody  a nie wymiennik z boku silnika to może śmiało pracować, tam chłodzony jest olej ze skrzyni, ursusy 4 cyl tej chłodnicy w ogóle nie mają i działają bez problemów .

 

Opublikowano
5 minut temu, Pigmei napisał:

 tam chłodzony jest olej ze skrzyni, ursusy 4 cyl tej chłodnicy w ogóle nie mają i działają bez problemów .

 

Mają chłodnicę oleju skrzyni te z turbo, czyli powiedzmy 1012-1014, bez turbo nie mają faktycznie, ale ta to akurat mały pikuś.

Opublikowano
Pigmei napisał:

Te ciągniki nie mają  żadnego wskaźnika temperatury oleju, jak ma na myśli tą chłodnicę  co jest przed chłodnicą  wody  a nie wymiennik z boku silnika to może śmiało pracować, tam chłodzony jest olej ze skrzyni, ursusy 4 cyl tej chłodnicy w ogóle nie mają i działają bez problemów .

 

po prawej stronie blisko kabiny czyli od silnika

Opublikowano (edytowane)

Ile tam litrów wchodź pewnie z 20l zaczym się nagrzeje to trochę zejdzie nie daj mu ostro w palnik to niczego nie zagotujesz ciecz płyn odbiera większość ciepła gorzej by było w chłodzonych powietrzem

Edytowane przez Grab12
Opublikowano (edytowane)

jeździłem kiedyś bez tej chłodnicy ( co prawda nie w orce, ale oprysk, nawóz etc) dobre pół roku .

Bezszkodowo.

Pamiętam tylko że jak się dobrze rozgrzał bo dostawał w palnik np w transporcie przy żniwach, to miał ciśnienie o ok pół atmosfery niższe niż normalnie (zamiast 3 było 2.5)

 

Pisze o chłodnicy oleju silnikowego.

bo tak zrozumiałem temat.

 

Także siej bez stresu

Edytowane przez nunu85
Opublikowano
2 godziny temu, v11 napisał:

jeszcze przed zagotowaniem stanie bo spuchną uszczelnienia na półbiegach i zacznie się byle gdzie lać bo zagotowanie to coś koło 230*c 

O chłodnicę oleju silnikowego chodzi autorowi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v