Mati3005

Silnik mwm Renault 103 12 tuleja cylindra

Polecane posty

Mati3005    0

Witam, panowie pacjent Renault 103 12 rozebralem silnik z powodu kompresji do miski olejowej, olej waliło bagnetem oraz korkiem wlewu oleju, tłoki brak jakiegokolwiek śladu uszkodzenia, pierścienie wydają się być też brak pęknięć, poruszają się normalnie jedna rzecz która mnie zaniepokoiła to wytarcie na 3 tulei cylindra zgodnie z ruchem tłoka, niewyczuwalne pod palcem, co może być powodem kompresji oraz co może być powodem takiego otarcia, na tej tulei dodam że rozpylacz wtryskiwacza delikatnie zaczął lać już na tej głowicy, ciągnik normalnie pracował odpalał z tak zwanego pierwszego, lekko zadymil przy odpaleniu siłę miał, dodam ze jest to silnik z turbo, za porady dziękuję i pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Hmmm tzn wybijał bagnet od oleju czy po wyciągnięciu bagnetu olej wybijał? Ja tam zawsze myślałem że przedmuchy to na odmie widać....

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati3005    0

Odma czysta, olej nawet daje przez bagnet, zastanawiam się jeszcze czy to nie pęknięta głowica 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

No ok czysta ale czy dmucha tam mocno i czy leje się z niej olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati3005    0

Zanieczyszczenie olejem jest,  podmuch jest wyczuwalny po przyłożeniu ręki, zauważyłem też lekki dym, 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Czyli nic nadzwyczajnego w silniku z przebiegiem 10-20 tys godzin. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    156

Rozebrałes do imentu silnik bez potrzeby tyle Ci powiem.

A chociaż olej brał bardzo czy nie??

Jak już go tak rozebrałes to pierścienie wstaw nowe choć jak nie brał to nie trzeba.

Z bagnetu zawsze chalpie bo renowka ma wysoki stan oleju miedzy min a max i zawsze tam pryska.

Z wlewu też bedzie bo jest zaraz kolo zębate.

Masz odme ktorą ma ujść ew przedmuch i to tam sprawdzasz przedmuch silnika i mniej więcej jego stan.

Z Twoich wypowiedzi wynika ze wszystko ok na silnik z przebiegiem kilkanaście tys godzin.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7985

nie potrzebnie rozbierałes, jak na 30 letni silnik to z tego co piszesz jest wszystko okej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj