Skocz do zawartości

new holland tm165 dymil odmą , teraz nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kupiłem new holland tm 165 , był po remoncie silnika w raitech . po 100mtg zaczął dymić odma trochę po jeździłem stracił moc i już nie odpalił . zwalilem głowice .  tuleje dość ładnie wyglądają .  czy możliwe żeby stracił kompresje ? blok tłoki cylindry były zmienione 

Opublikowano (edytowane)

Strach teraz oddawać silnik do remontu nawet z tymi prostymi konstrukcjami są cyrki, nie potrafią szlifować  po drugie z jakością części jest to samo co do Ursusów już, wiekszośc klepana w pakistanach, a pewnie dawali zamienniki. Mierz kompresje na początek.

Gwarancje jakąś dali? Zresztą jeszcze się nie spotkałem aby jakaś firma ją uzwględniała xD, zawsze mówią, że źle docierany czy takie cześci teraz...

Edytowane przez Dastan
Opublikowano (edytowane)

Szkoda, że głowicę zdjęte. Teraz ciśnienia sprężania nie zmierzy i niewiadomo czy stracił kompresję.

Chyba zostaje zweryfikować głowicę, pomierzyć luzy na prowadnicach zaworów. Zmierzyć tuleje, tłoki, szczelinę na pierścieniach, czy ich sam stan  itp. 

Ja jak wygląda olej itp. Może trochę płynu poszło gdzieś w olej. 

Jak wyglądała próba odpalenia? Kopcił, próbował coś załapać, obracał normalnie silnikiem? Widać że paliwo dostawał? 

Może padła pompa wtryskowa?

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano

Mnie tez czeka kapitalka Cumminsa i po tym co czytam to mocno sie zastanawiam czy samemu nie rozbierac i składać z instrukcją krok po kroku. Przynajmniej wiesz co włozysz i jak dokręcisz. 

  • Like 2
Opublikowano

ciśnienie było mierzone przed zdjęciem głowicy ,  tuleje i pierścienie fatalne .  wyglada na to ze jakieś tureckie musieli wstawić . pytanie mam wyciągał ktoś samemu w nh tuleje ? ciężko idą ? 

IMG_8868.jpeg

IMG_8866.jpeg

Opublikowano

ogólnie ciśnienie średnio 7 bar było ale coś słabo kręcił silnikiem . pompa paliwo dawała ,  wtryski ok.  Nawet nie odezwał się na plaka  dymek dawal

olej wiadomo trochę gesty i siwy od opiłków .  pierścienia olejowego prawie nie ma . jeden zapieczony . wiec widomo . może ktoś poleci dobre zamienniki do new hollanda ?  bo orginal trochę kosztuje . np w john deere zakładałem bepco i jestem zadowolony . 

Opublikowano
Dnia 13.10.2023 o 10:44, Dastan napisał:

Strach teraz oddawać silnik do remontu nawet z tymi prostymi konstrukcjami są cyrki, nie potrafią szlifować  po drugie z jakością części jest to samo co do Ursusów już, wiekszośc klepana w pakistanach, a pewnie dawali zamienniki. Mierz kompresje na początek.

Gwarancje jakąś dali? Zresztą jeszcze się nie spotkałem aby jakaś firma ją uzwględniała xD, zawsze mówią, że źle docierany czy takie cześci teraz...

Ja oddałem silnik do remontu fakt faktem że Zetora 8011 ale nie mam z nim żadnego problemu, silnik dotarty przez firmę która go robiła tak więc trzeba do sprawdzonego zakładu dać. Jakość części to normalne że jest lipna ale to już tak wszędzie. Serwisy autoryzowane są czasami gorsze jak zewnętrzne firmy ale niektórzy twierdzą że jak serwis zrobi to już będzie cacy.

Opublikowano

Nie twierdze, że nie ma, ale cieżko trafić i ryzyko spore. Mam znajomego co składal , ale juz dał sobie spokoj bo co z tego, że poskladal jak szlify byly skopane. Juz pomijam krętaczy co wsadzaja badziew a kasują jak za oryginał. 

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, tomek1974 napisał:

tu nie było żadnego remontu

Dość prawdopodobne.

Chyba najgorsze badziewie po 100 godzinach nie wyglądałoby tak tragicznie. Chyba, że jakieś przegrzanie doszło, czy woda w oleju. Tylko wtedy dziwnie wyglądają, że ciśnienia były równe, bo raczej w awaryjnych sytuacjach jest większy rozrzut. 

Panewki jak wyglądają? 

Są gdzieś jakieś loga producenta na tłokach czy coś?

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano
40 minut temu, Alchemik napisał:
1 godzinę temu, tomek1974 napisał:

tu nie było żadnego remontu

Dość prawdopodobne.

Chyba najgorsze badziewie po 100 godzinach nie wyglądałoby tak tragicznie.

Kilkanaście lat wstecz ojciec zrobił c330 sam więc wiadomo co i jak i po niecałych 100h pracy jedna tuleja była wybita dwie dychy od nominału....tak więc jest to możliwe.

Tutaj albo nie było jednak remontu albo nie wiem z czego te tuleje....

7bar to nic dziwnego że nie odpali.

Nie ma opcji zapalić ropy choćbyś na kolanach go błagał😀

Opublikowano
12 godzin temu, John6600 napisał:

ciśnienie było mierzone przed zdjęciem głowicy ,  tuleje i pierścienie fatalne .  wyglada na to ze jakieś tureckie musieli wstawić . pytanie mam wyciągał ktoś samemu w nh tuleje ? ciężko idą ? 

IMG_8868.jpeg

IMG_8866.jpeg

To nie jest nowa tuleja. Tylko stara. Pewnie pierścienie tylko założyli nowe. Poniżej 20bar zapomnij i prawidłowej pracy i mocy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v