Deco1234

Deutz Fahr Agrotron brak mocy

Polecane posty

Deco1234    0

Cześć wszystkim. Mam problem z Deutz Fahr Agrotron 4.85 kod silnika BF4M1012EC. Mianowicie mam wrażenie że ciągnik jest słaby. Na 4 biegu "H" podczas jazdy potrafi spadać z obrotów że muszę zredukować. Membrana sprawna w regulatorze obrotów. Ale jedna rzecz nie daje mi spokoju. Jak ściągnę wężyk z przelewu wtrysków na uruchomionym silniku nie leci paliwo. Wężyki są suche. I nie wiem czy tak powinno być czy nie. Wtryski są po regeneracji więc są dobre. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Kiedyś w Agrozłomie 150mk3 też mi moc spadła, okazało się że pasek napędzający pompę paliwa był luźny....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Pomiar ciśnienia paliwa. Przywrócić układ paliwowy do oryginału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deco1234    0

Pasek wymieniłem ale sprawdzę naciąg może faktycznie się poluzował. Dzięki za podpowiedź peewee1984.

Laval właśnie zamówiłem tester ciśnienia jak sprawdzę i znajdę przyczynę dam znać. Dzięki panowie za podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21
Dnia 9.04.2023 o 15:25, Deco1234 napisał:

Pasek wymieniłem ale sprawdzę naciąg może faktycznie się poluzował. Dzięki za podpowiedź peewee1984.

Laval właśnie zamówiłem tester ciśnienia jak sprawdzę i znajdę przyczynę dam znać. Dzięki panowie za podpowiedzi

Witam i jak kolego udało się coś naprawić bo mam ten sam problem 

U mnie jest to że nie ma też mocy po górkę samym ciągnikiem.Wymienione zostało pompka zasilająca od paliwa zrobione wtryski zawory ustawione turbina sprawdzona mebrana jest cała więc co to może być za przyczyna czego się czepiać? Doradzi ktoś co szukać jeszcze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deco1234    0
Dnia 23.06.2023 o 07:56, sybiuszek24 napisał:

Witam i jak kolego udało się coś naprawić bo mam ten sam problem 

U mnie jest to że nie ma też mocy po górkę samym ciągnikiem.Wymienione zostało pompka zasilająca od paliwa zrobione wtryski zawory ustawione turbina sprawdzona mebrana jest cała więc co to może być za przyczyna czego się czepiać? Doradzi ktoś co szukać jeszcze 

Cześć Kolego. A jak się sprawdza podczas pracy w polu brakuje mu mocy??? Np podczas orki. Jakie ma obroty silnik jak jest zimny a jakie jak jest gorący i czy falująte obroty???. Dzwoniłem w tej sprawie do kolegi z serwisu Deutz. I mi powiedział żebym sobie sprawdził czy podczas prac polowych jest słaby jeżeli nie to żebym dał sobie święty spokój. Ja przesiadłem się z c360 i też myślałem że wbije czwórkę na najwyższym półbiegu i to będzie rwało niestety jak mi powiedział to jest szybka skrzynią opory toczenia olej a silnik ma tylko 80 kM i go poprostu brakuje. Ja narazie dałem sobie spokój sprawdzę go w polu.

Ale sprawdź sobie kolego czy go przypadkiem hamulce nie trzymają, sprawdz jeszcze ta rurkę co idzie do membrany a dokładnie podkładki u mnie miałem tam nieszczelność.

Jakie ma obroty silnik jak jest zimny a jakie jak jest gorący i czy falują te obroty bo to może świadczyć o uszkodzonym regulatorze. Ja nawiązałem kontakt telefoniczny z firmą która regeneruje takie regulatory https://www.bthfast.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21
Dnia 29.06.2023 o 06:01, Deco1234 napisał:

Cześć Kolego. A jak się sprawdza podczas pracy w polu brakuje mu mocy??? Np podczas orki. Jakie ma obroty silnik jak jest zimny a jakie jak jest gorący i czy falująte obroty???. Dzwoniłem w tej sprawie do kolegi z serwisu Deutz. I mi powiedział żebym sobie sprawdził czy podczas prac polowych jest słaby jeżeli nie to żebym dał sobie święty spokój. Ja przesiadłem się z c360 i też myślałem że wbije czwórkę na najwyższym półbiegu i to będzie rwało niestety jak mi powiedział to jest szybka skrzynią opory toczenia olej a silnik ma tylko 80 kM i go poprostu brakuje. Ja narazie dałem sobie spokój sprawdzę go w polu.

Ale sprawdź sobie kolego czy go przypadkiem hamulce nie trzymają, sprawdz jeszcze ta rurkę co idzie do membrany a dokładnie podkładki u mnie miałem tam nieszczelność.

Jakie ma obroty silnik jak jest zimny a jakie jak jest gorący i czy falują te obroty bo to może świadczyć o uszkodzonym regulatorze. Ja nawiązałem kontakt telefoniczny z firmą która regeneruje takie regulatory https://www.bthfast.pl

Dzięki bardzo za odpowiedź już zrobiona maszyną kilka rzeczy się złożyło na raz : wtryski,pompka zasilająca , zaworek zwrotny , mębrana oraz zawory zostały ustawione 

W polu się okaże za niedługo ale w transporcie już widzę różnicę .A ten regulator wykręcałeś dużo roboty jest ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj