Bartmk

Wspomaganie na orbitrol

Polecane posty

Bartmk    0

Witam Panowie myślałem że nic mnie nie zaskoczyć z montażem wspomagania na orbitrol do mojego Zetora 7211 a jednak sprawa wygląda mniej więcej tak.Ma ktoś odpowiedź na to czemu mi sprzedali komplet który moim zadaniem nie pasuje,reszta chyba będzie pasować ale te mocowania główne siłownika niekoniecznie...

IMG20230107160332.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1136

Może trzeba zapytać sprzedawcy dlaczego sprzedał Ci komplet który Twoim zdaniem nie pasuje.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Właśnie sam się zastanawiam o co chodzi,na tych wspornikach jest nabite 5211 więc przecież to samo teoretycznie co 7211 ,zastanawiam się czy po prostu siłownik nie powinien być rzeczywiście przykręcony do tego wspornika ale trochę to nie logiczne bo póki co to przymierzałem z siłownikiem w linii prostej,mam zablokowaną oś na sztywno do tura może to też ma wpływ na ustawienie tego,nie wiem.Wydaje mi się że mniej więcej w tej pozycji powinien być siłownik aby było jak przyspawać te dodatkowe mocowania siłownika.Bo gdy go opuszczę mocowania które się sprawa prawie nie będą łapać osi.

IMG20230107174915.jpg

Edytowano przez Bartmk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Myślę że siłownik to standard wszędzie dają tego typu siłownik z takim mocowaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Wszystko jest, nie da się tego inaczej zamontować,ciekawy jestem czy występują też inne te wsporniki (blachy) mocujące siłownik czy tylko takie jakie mam w zestawie...

IMG20230108115136.jpg

IMG20230108115102.jpg

Edytowano przez Bartmk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    539

no niestety jutro telefon do firmy co ci sprzedała i wyjaśnić temat,pomierzyć i pytać się czemu nie pasuje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Może tak ma po prostu być, już sam nie wiem.Jutro zadzwonie i zapytam czy występują też inne mocowania tego siłownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Jezeli to z tej firmy której logo widać na zdjęciach to możliwe że coś pomylili. Ostatnio zamawiałem kompletny multiplikator z pompą i w zestawie dali sprzęgło od mniejszej pompy. Kiedyś do takiego zestawu zapomnieli pompy spakować. W zestawach zawsze jest lista elementów, na większości części są nabite numery. Sprawdź czy się wszystko zgadza z tą lista i jak coś to dzwoń do nich. Może mocowania są ok, tylko siłownik nie odpowiedni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Dzięki za podpowiedź, na pewno wiem że siłownik ma skok 125mm a nie 100mm jak dedykowany do Zetora wstępnie wszystko wskazuje że mam zestaw do Ursusa c385.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj