Bartmk

Members
  • Ilość treści

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Bartmk

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzięki panowie za podpowiedź, zaczęło się tak dziać od momentu montażu ładowacza z tego co mi się wydaje, może coś tam z napędem pompy się dzieje
  2. Właśnie sam się zastanawiam,jak wchodziłem pod spód to wrażenie było jakby bardziej ze skrzyni biegów ten dźwięk się wydobywał przy pompie niby cisza.Nie znam budowy tego sprzęgła wom i nawet nie wiem czy jest możliwość żeby coś się w skrzyni chciało rozlecieć, znajomy obstawiał że może to być wina napędu pompy tzn łożyska które się wyrabiają jakieś chyba igiełkowe.
  3. Witam, panowie jeśli ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć to z góry dziękuje.Problemem w moim zetorze 7211 jest to że gdy wyłączę pompę dźwignia wom to jest cisza a po ponownym załączeniu słychać dźwięk jakby łożyska w skrzyni biegów, ciężkie do określenia... o ile narazie nic złego się nie dzieje oprócz dźwięku to jest okej tylko pytanie jak długo.
  4. Dzięki za podpowiedź, na pewno wiem że siłownik ma skok 125mm a nie 100mm jak dedykowany do Zetora wstępnie wszystko wskazuje że mam zestaw do Ursusa c385.
  5. Może tak ma po prostu być, już sam nie wiem.Jutro zadzwonie i zapytam czy występują też inne mocowania tego siłownika.
  6. Wszystko jest, nie da się tego inaczej zamontować,ciekawy jestem czy występują też inne te wsporniki (blachy) mocujące siłownik czy tylko takie jakie mam w zestawie...
  7. Myślę że siłownik to standard wszędzie dają tego typu siłownik z takim mocowaniem.
  8. Właśnie sam się zastanawiam o co chodzi,na tych wspornikach jest nabite 5211 więc przecież to samo teoretycznie co 7211 ,zastanawiam się czy po prostu siłownik nie powinien być rzeczywiście przykręcony do tego wspornika ale trochę to nie logiczne bo póki co to przymierzałem z siłownikiem w linii prostej,mam zablokowaną oś na sztywno do tura może to też ma wpływ na ustawienie tego,nie wiem.Wydaje mi się że mniej więcej w tej pozycji powinien być siłownik aby było jak przyspawać te dodatkowe mocowania siłownika.Bo gdy go opuszczę mocowania które się sprawa prawie nie będą łapać osi.
  9. Witam Panowie myślałem że nic mnie nie zaskoczyć z montażem wspomagania na orbitrol do mojego Zetora 7211 a jednak sprawa wygląda mniej więcej tak.Ma ktoś odpowiedź na to czemu mi sprzedali komplet który moim zadaniem nie pasuje,reszta chyba będzie pasować ale te mocowania główne siłownika niekoniecznie...
  10. Dziękuję za odpowiedź, wiem ten drugi w szczególności sporo oleju puścił. A powiedz mi czemu w katalogu zaś jest ta sprężyna...?A pozatym jak najlepiej ustawić ten tryb na widelkach żeby w miarę chciało to się zgrać podczas składania zwolnicy, bo przyznam że jak wyjalem zwolnice to ten tryb luźno tam sobie leżał i tak się zastanawiałem co będzie przy włożeniu zwolnicy żeby w miarę osiowo go ustawić.Sorry za nazewnictwo poszczególnych elementów części ale widzę że każdy wie o co chodzi to nie szukam.
  11. Panowie chciałbym jeszcze dowiedzieć się ważnej dla mnie rzeczy. Mianowicie rozebralem już wszystko i zastanawiam się czy na tym kole od blokady powinna być jakaś sprężyna ? Jak rozebralem to bynajmniej nie było. I jeszcze jedno, jak to zrobić żeby przy wjeżdżaniu ze zwolnica wpasować idealnie tak aby koło zębate później pasowało podczas włączania blokady...Jest na to jakiś sposób ?.Dodam jeszcze że po wyjęciu zwolnicy te małe koło zębate które załącza blokadę latało luźno na tych widełkach
  12. Znajdę chwilę czasu to się za to wezmę, jak narazie dziękuję bardzo wszystkim za pomoc pozdrawiam
  13. Okej o taką odpowiedź mi chodziło dziękuję.Gdy juz ją rozbiore w tym zaznaczonym miejscu będzie tam simmering który uszczelnia oś żeby nie wydostawal się olej ze zwolnicy czy źle myślę ? Trochę z tym roboty będzie z tego co słyszę...
  14. Rozumie na moje wyciek jest z tego miejsca które zaznaczyłem na zdjęciu, widać świeży olej...Do tej pory rozbieralem zwolnice tylko po to aby wymienić hamulce, i nie jest to dla mnie jakiś problem, wiem że na osi jest uszczelniacz i gdy jest uszkodzony olej leciał by po hamulcach I wydostawal się otworami w moście. Jeśli ten uszczelniacz w tym przypadku nie jest uszkodzony to muszę rozebrać zwolnice w tym miejscu zaznaczonym na zdjęciu i tam znajdujesię też jakiś simmering?
  15. Witam wszystkich, panowie mam problem z wyciekiem przy zwolnicy prawej w moim zetorku, kwestia tego że nie wiem do końca gdzie jest przyczyna.Zrobilem kilka zdjęć aby pokazać skąd leci zaznaczę że spore ciśnienie było w zwolnicy lewej po odkreceniu korka wlewowego,ale tam nie ma problemu z jakimkolwiek wyciekiem..., w prawej ciśnienia żadnego nie było.Kiedys z okolicznym mechanikiem wymieniłem tylko uszczelniacze i łożysko koła,ale myślę że nie ma to związku z obecnym wyciekiem. Proszę o jakąś radę z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj