Deco1234

Nie jedzie na półbiegach "L" i "M"

Polecane posty

Deco1234    0

Witam wszystkich. Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.

Mam problem Deutz Fahr Agrotron 4.85 a mianowicie traktor nie jedzie na półbiegach L i M nie ważne czy na zającu czy na żółwiu czy do przodu czy do tylu po prostu stoi w miejscu, zaświeca się kontrolka ciśnienia skrzyni biegów i wyskakuje błąd nr 10. Jak zmienię półbieg na "H" ciśnienie skrzyni biegów jest, znika błąd 10 i traktor jedzie do przodu i do tylu na zającu i na żółwiu. PROSZĘ O POMOC. Miał może ktoś taki problem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2200

 u mnie w silverze nie działały półbiegi ,wspomaganie ,i paliła kontrolka ciśnienia oleju po wymianie filtrów ,układ był zapowietrzony .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deco1234    0

Wymieniłem filtry i olej. Ale to nic nie dało. Jak jest na najwyższym półbiegu to ciśnienie jest w granicach 18 bar a jak przerzuce tylko na niższy bądź najniższy półbieg to brak ciśnienia. Jeszcze po spuszczeniu oleju znalazłem taki kawałek metalu jakby jakaś blaszka zwinieta w ruloni

IMG-20220905-WA0003.jpg

IMG-20220905-WA0002.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

To pewnie fragment rozwalonego kosza półbiegu, przy takich objawach tylko rozbiórka skrzyni.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deco1234    0

No kombinerek nie znalazłem😅. Po niedzieli zaczynam rozbiórkę skrzyni. Aż sam jestem ciekaw co tam się rozsypało. A czy jest możliwe żeby przez kosz chodził na najwyższym półbiegu a na niższych nie????. A jakie są objawy zaciętych zawór w jednostce sterującej zmiana biegów????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Nie znam kombinacji załączeń sprzęgieł w skrzyni 7100 ale jest taka syt. możliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deco1234    0

Panowie Deutz naprawiony. Uszkodzeniu uległo łożysko kosza A/B przez co popękały pierścienie na tym  koszu. Po wymianie łożyska oraz pierścienia ciągnik jeździ.

Mam za to inny problem podczas rozbierania Deutz-Fahr zdjąłem wężyki zasilające oraz powrotu paliwa z króćców od strony zbiornika paliwa i nie wiem teraz jak założyć przewód zasilający do którego króćca, tego bliżej koła tylnego czy bardziej oddalonego od koła tylnego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2200

 może dmuchaj ,tak se kombinuję ,bo nie wiem czy w silwerze u mnie tak samo . Podejrzewam że jak ciężej dmuchnąc to zasilający bo przez paliwo i być może pompkę [nie mam pojęcia gdzie ona jest] ,a powrót raczej leży wyżej,bez przeszkód i może lżej ?🤷‍♂️ . Hmmmm ,pewnie nie pomągłem😐

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deco1234    0

Tak właśnie zrobiłem na niżej usytuowanym króćcu dałem zasilanie a na wyżej powrót. Ale nie wiem czy dobrze bo jak odpalę ciągnik to za chwilę mi się zapowietrza. Jeszcze sprawdzę zbiornik bo może jakiś syf jest w nim i zatyka dopływ paliwa.

Dlatego najlepiej jakby ktoś kto ma deutza zrobił zdjęcie przewodów paliwowych przy zbiorniku zaznaczeniem który jest zasilający. To jest moja taka prośba do kolegów ( koleżanek) którzy mają deutza MK1. Z góry dziękuję 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj