Dwigatiel

t25 wyciek oleju na cylindry i rozrusznik.

Polecane posty

Dwigatiel    0

Witam cieknie mi olej na rozrusznik , cylindry upackane i oslona chlodzenia z dolu tez. Z skąd to może ciec bo za bardzo nie ma skąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel86lhr    35

Może z osłon lasek popychaczy one tam mniej więcej się znajdują. 

Najlepiej to wyczyść wszystko do sucha odpal i obserwuj skąd cieknie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8545

Gumki pod osłonami popychaczy popękane ,sparciałe, innej przyczyny tam nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    521

Gumki jak powyżej i może uszczelka pod pokrywą zaworów


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dwigatiel    0

to właśnie chyba przez te gumki a raczej ich brak bo jak odkręciłem klawiature i wyjąłem laski popychaczy to ich wogóle nie było. Jeszcze jedno jak wyjąć osłony lasek? złapać kombinerkami i próbować wyciągnąć do góry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1278

Gdyby tych gum nie było to te rurki powinny bez problemu się wysunąć. Raczej pod wpływem temperatury straciły swoje właściwości uszczelniające skoro nie możesz ich wyjąć. Kombinerkami je pokancerujesz. Najprościej było by zdjąć głowice :). Spróbuj je obruszać, kręcąc w jedną i drugą stronę i kup ze 2 sztuki więcej na zapas. Przy zakładaniu albo zanurz je w gorącej wodzie albo posmaruj jakimś ludwikiem od środka aby było lżej te rurki włożyć do środka tych gum. Lekko nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj