grze

Po odpaleniu nie wchodzi na obroty, gaśnie po chwili

Polecane posty

grze    0

Podczas prac polowych we Władku spadały obroty więc ciągnik wyłączyłem, bo pomyślałem że może kończy się paliwo. I faktycznie było go mało więc dolałem i próbowałem go odpalić ale bez skutku. Podpompowałem paliwo ręcznie bo pomyślałem że się zapowietrzył. Wtedy się odpalił ale po chwili obroty znowu spały i zgasł, nie wchodził w ogóle na wyższe obroty jakby miał za mało paliwa. Zaholowałem go na podwórko i zastanawiam się co może być przyczyną takiego stanu? co powinienem sprawdzić i jak? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2474

wymien filtr paliwa bo moze zaciągnął syfu z dna zbiornika i dobrze po kolei odpowietrzyc uklad paliwowy filtry pompe i probowac odpalic a jak nie to pewnie sprawdzic trzeba wtryski i pompę u pompiarza nie wiem czego dzis ucza w tej szkole


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    445

Jak inne rzeczy będą sprawdzone, to w t25 lubi pęknąć sama rurka, albo rozszczelnić się połączenie rurki poboru paliwa ze zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Sprawdz tez przewód od przelewu, może nie być widoczny wyciek paliwa, ale będzie zapowietrzać cały układ. O pompie i  wtryskach nie myśl narazie, na spokojnie przewody i filtry.

Edytowano przez ArturDomaski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj