leszek1981

renault 155.54 brak wstecznego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
leszek1981    1

276944274_660447485230420_7337206442755083056_n.jpg.4106cd3ee2775c07fb5f852559b1f45e.jpgWitam, posiadam renault 155.54 skrzynia z 3 półbiegami jak na zdjęciu. Po remoncie brak wstecznego to znaczy kontrolka pokazuję wsteczny ale ciągnik jedzie do przodu, słychać jakby tryby były przerzucane ale nadal jedzie do przodu, przy większej prędkości jazdy odcina napęd. Buczyk lekko buczy i miga wykrzyknik. (remont robiłem z powodu nie rozłanczających sprzęgieł to znaczy po wciśnięciu sprzęgła trudno wbić jedynkę albo będąc na biegu wciskając sprzęgło ciągnie ciągnikiemProszę o poradę.

Edytowano przez leszek1981
zdjencie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

A znalazłęś przyczynę nierozłanczania sprzęgieł, bo jakoś nie chce mi się wierzyć że nie chce rozłanczać. Jak sprzęgło jesr zużyte to powinien być problem z załączeniem, anie z rozłanczaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłeś kalibracje żeby nanieść nowe parametry położenia synchronizatorow   po remoncie ?


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszek1981    1

W środku tylko drobne naprawy  -wymiana wszystkich  uszczelniaczy w  koszach ,przesuwkach ,jeden sychronizator ,oringi elektrozaworów wszystko myte ,dmuchane ,i wczoraj próba .Sprzęgło dalej ciągnie  .Kalibracji nie robiłem .

Edytowano przez leszek1981

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8526
21 minut temu, leszek1981 napisał:

Z tym brakiem wstecznego zrobione

To powiedz co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj