matt81

Wibracje silnika T-25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
matt81    0

Witam. Mam  problem z wibracjami silnika   które się pojawiły po   wymianie  uszczelniacza na wale korbowym przy kole zamachowym  ( przepuszczał olej) . Czy  da się  jakoś odwrotnie  założyć koło zamachowe  skoro  wskoczyło na kołki ustalające na wale  i  wszystkie śruby bezproblemowo  pasowały?  Pytam  bo  jedyne co mi przychodzi do głowy  co mogło by być odpowiedzialne za wibracje podczas  tego  niewielkiego remontu to  jakiś błąd w montażu koła zamachowego . Są jakieś znaki na kole zamachowym  w jakiej pozycji  powinno  być przykręcone? Da się w ogóle jakoś  odwrotnie  założyć koło zamachowe  przy  jednocześnie idealnym ustawieniu  otworów  w kole względem  gwintów na wale?

 

Edytowano przez matt81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matt81    0
9 godzin temu, sebe1033 napisał:

https://agro-sklep.com/kolo-zamachowe-12-stary-typ-do-t25-wladimirec-d211005300-produkt-standard-p-3770.html

Tu wygląda jakby wszystkie otwory były symetrycznie, czyli da się przekręcić , ale w takim razie jakieś znaki powinny być 

Dzięki za zainteresowanie tematem :)  Ciekawe  tylko czy przekręcenie  o 180 stopni  w  stosunku do tego  co było  może spowodować wibracje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    522

Czasem jest tak że da się zamienić i będzie wtedy bicie , nawet mogło coś zostać na kole w miejscu styku z wałem i też będzie bicie 

W tych Sowietach to oryginalnie wyważany jest wał razem z kołem pasowym od alternatora , kołem zamachowym i dociskiem sprzęgła 


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matt81    0

Rozebrałem  wszystko od nowa  kolo zamachowe  pasuje tylko w jednej pozycji , jak się obróci o 180 stopni to  nawet na otworach nie pasuje , także jedna wielka nie wiadoma...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    522

To może było coś pomiędzy wałem a kołem zamachowym 


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matt81    0

Docisk  jest nowy  ponadto  wszystko  dotychczas  było  jak należy i  sprzęgło nie sprawiało żadnych kłopotów...A może coś się  pochrzaniło z układem zasilania w sensie  pompa wtryskowa albo zły kąt zapłonu i stąd te  wibracje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dwigatiel
      Witam, kupiłem nowa instalacje lublinową ( przewody 3 razy cieńsze niż orginalne) i schody zaczeły sie na stacyjce. Czy ta stara jest dobrze podłączona? pomarańczowy szedł na środkową pozycje kierunków a niebieskie chyba były rzeźbione na przycisk. Troche strach podłączać na pałe bo przewody cienkie i kolory inne.  Narazie mam podłączone jak na zdjęciu sugerując sie minimalna roznica w grubosci kabli i rozmiarami oczek.


    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez RolnikCz
      Witam ile może kosztować mnej więcej regeneracja pompy wtryskowej do władimirca?
    • Przez kaliber942
      Witam, od niedawna posiadam Władka, wczoraj podczas koszenia zaczął dymić ze sprzęgła i nagle pedał wpadł w podłogę. Ściągnąłem osłonę od sprzęgła i zauważyłem że widełki spadły z łożyska jak na zdjęciu. Poprawiłem to, odpaliłem i przy wciskaniu sprzęgła lecą z tamtąd iskry. Sprzęgło jest już spalone? Wymiana tarczy załatwi wszystko czy łożysko, docisk i te widełki też muszę wymienić?

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj