matt81

Members
  • Ilość treści

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O matt81

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Docisk jest nowy ponadto wszystko dotychczas było jak należy i sprzęgło nie sprawiało żadnych kłopotów...A może coś się pochrzaniło z układem zasilania w sensie pompa wtryskowa albo zły kąt zapłonu i stąd te wibracje?
  2. Rozebrałem wszystko od nowa kolo zamachowe pasuje tylko w jednej pozycji , jak się obróci o 180 stopni to nawet na otworach nie pasuje , także jedna wielka nie wiadoma...
  3. Dzięki za zainteresowanie tematem Ciekawe tylko czy przekręcenie o 180 stopni w stosunku do tego co było może spowodować wibracje ?
  4. Witam. Mam problem z wibracjami silnika które się pojawiły po wymianie uszczelniacza na wale korbowym przy kole zamachowym ( przepuszczał olej) . Czy da się jakoś odwrotnie założyć koło zamachowe skoro wskoczyło na kołki ustalające na wale i wszystkie śruby bezproblemowo pasowały? Pytam bo jedyne co mi przychodzi do głowy co mogło by być odpowiedzialne za wibracje podczas tego niewielkiego remontu to jakiś błąd w montażu koła zamachowego . Są jakieś znaki na kole zamachowym w jakiej pozycji powinno być przykręcone? Da się w ogóle jakoś odwrotnie założyć koło zamachowe przy jednocześnie idealnym ustawieniu otworów w kole względem gwintów na wale?
  5. Ma ktoś taką wiedzę jaki kolor według palety RAL był stosowany na felgi i dach we władku?
  6. Superol to jest największe ścierwo jakie można spotkać ,obok oleju nie powinien nawet stać .Nie bardzo kumam dlaczego ludzie to leją do swoich ciągników,domniemam że z czystego przyzwyczajenia . Jest cała masa świetnych olejów 15W40 które pod każdym względem biją na głowę Superol. Od czasu generalnego remontu we "wladku" leje olej TOTAL Rubia TIR 7400 ,jest to olej do ciężarówek . Od wymiany do wymiany zero "szlamu " na filtrze oleju, jak to było na Superolu,dodatkowo cicha ,miękka praca silnika .Żeby nie robić reklamy jednej marce ,reasumując polecam wszystkie markowe oleje ktore leje się do ciężarówek są to oleje dające sobie radę z wysokimi temperaturami ,dużymi przebiegami i przeciążeniami silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj