Adam3210

Tur MX T10, nieprawidłowe działania

Polecane posty

Adam3210    0

Cześć wszystkim :) Teść kupił ciągnik Renualt 340X z turem MX T10. Wszystko było dobrze póki chodziło o podnoszenie i puszczanie. Ale jak założył ściskacz do bel, to kiedy ściska jednocześnie opuszcza, a kiedy rozwiera podnosi (lub odwrotnie bo nie pamiętam). Załączam zdjęcia joysticka. Co może być nie tak w podłączeniu że tak się dzieje?  Jakby ktoś mógł podpowiedzieć będę wdzięczny. Co jeszcze sprawdzić aby wam pomóc? Może są jakieś schematy gdzieś do pobrania jak to podłączyć prawidłowo? 

r1.jpg

r2.jpg

r3.jpg

r4.jpg

r5.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam3210    0
9 godzin temu, marekdron napisał:

Masz źle podłączony dzielnik oleju na 3 sekcje .

 

Czy  to jest powód złego działania? Czy wina tousticka? Bo nie znam się kompletnie na tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7977

wina dzielnika, 3 sekcje się naciska na przycisk i steruje dżojstikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam3210    0
17 godzin temu, Uziu92 napisał:

wina dzielnika, 3 sekcje się naciska na przycisk i steruje dżojstikiem

Czy możemy wymienić jakiś nr tel? Bo ja nie łapię, a teść wraz nie wie jak podłączyć żeby było prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam3210    0
Dnia 11.03.2022 o 10:44, yaro_1 napisał:

Mam takiego tura, jak coś mogę Ci podesłać zdjęcia 

Bardzo będę wdzięczny jeśli możesz. Czy jakiś kontakt możemy wymienić? Przekażę teściowi i zadzwoni jak by czegoś nie wiedział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    128

dwa przewody dochodzące jak by do boku idą do akumulatorów amortyzacji, dwa z tyłu zasilanie

20220315_160231.jpg

20220315_160249.jpg

20220315_160309.jpg

wyprowadzenie przewodów na siłownik do podnoszenia masztu i poziomowania w lewym ramieniu

20220315_160606.jpg

20220315_161445.jpg

20220315_161456.jpg

u mnie do sterowania jest techpilot, czyli dżojstik elektryczny, do aktywacji trzeciej sekcji służy zielony guzik, u mnie jest on z przodu dżojstika

20220315_160756.jpg

jeszcze jedno, u mnie przewody z adaptera i ładowacza są podłączone za pomocą szybkosprzęgu co widać na trzecim zdjęciu, jak jest u ciebie, bo jest też wersja bez tego rozwiązania gdzie można teoretycznie zmienić kolejność przewodów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    128

kolejność przewodów w ramie ładowacza raczej jest standardowa, doprowadzenie przewodów w adaptacji przy ciągniku też powinno być raczej standardowe więc porównaj podłączenie przewodów

20190204_155323a.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj