Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja napisałem tak jak było podane w książce. Wiadomo, pompa duża, ale jak wlejesz to 0.5 l to czy po pewnym czasie spuścisz to samo? Gdy nie wiedziałem jeszcze ile wlać oleju do pompy jak kupiłem ciągnik to wlałem podobnie jak w 60-ce 0,5l a przy następnym spuszczaniu była może połowa tego. Jeśli pompa ma centralne smarowanie to i tak przecież przepompuje ten olej. Ja tam się przy swoim nie upieram, być może jest jak piszesz.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

za pompą powinna być rurka przelewowa i powinno się przelać jak wlejesz odpowiednią ilość, ale ja zawsze leje 0,5 litra. 150 ml to jest nic dla tej pompy.

 

Jaka rurka przelewowa jak ma centralne smarowanie? te 140cm to jest wymagana ilość początkowa obojętnie czy to 4-ka czy 6-tka np. jak zakładasz pompę po regeneracji.

385 nie miały centralnego smarowania przynajmniej starsze typy silnika.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

pompa na centralnym smarowaniu pobiera olej z silnika więc w czym problem?? a skąd wiesz że ta pompa posiada centralne smarowanie, przecież autor nic o tym nie wspomniał <_< a co ma typ silnika do rodzaju smarowania?? :huh: przecież możesz mieć wyjście z silnika na centralne ale w pompie możesz mieć zaślepione, ale wystarczy wymienić pompę albo chociaż zaślepione sekcje i nawet w c-385 masz centralne. ani w 902, ani w 1224 nie mam centralnego smarowania ale w obydwóch są wyprowadzone przewody do pompy. i w tych ciągnikach przy zmianie oleju w silniku trzeba zmienić olej w pompie. w 912 mam centralne i już nic nie trzeba zmieniać w pompie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A skąd wiesz że nie ma centralnego smarowania, autor też o tym nie wspomina :lol: ale podaje typ 1224 który według instrukcji ma takie smarowanie pompy i początkowa wymagana ilość wg instrukcji to 140 cm. Ja nie mam zamiaru się domyślać czy autor ma zaślepione czy nie.

Opublikowano

no właśnie ja nie pisałem tak, cytuję : "jaka rurka przelewowa jak ma centralne smarowanie". to ewidentnie potwierdza Twoje domysły co do smarowania :lol: ja w 1224 też mam nowy typ silnika, ale pompa jest zaślepiona tak jak i przewód od silnika.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Owszem tak napisałem bo mam instrukcję obsługi tych typów ciągników i bynajmniej ten typ ma podane takie smarowanie a nie inne, a skoro Masz zaślepione to chyba nie fabrycznie, bo co za problem włożyć uszczelniacz i zaślepić przewody- jak ktoś lubi zmieniać olej :lol:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie, nic nie trzeba tam dolewać.

Opublikowano (edytowane)

kombinowal ktos juz moze z pompa wtryskowa w c 385 ,a mianowicie chodzi mi o podlaczenie zasilania paliwa na listwie sterujacej wedlug mnie brakuje tam zaworo przelewowego i zasilanie paliwa z drugiej strony bym podlaczyl. co o tym myslicie?na celu mam zmniejszenie spalania i latwiejsza regulacje pompy. wiekszosc maszyn ma podlaczane pompy jak opisalem. dlaczego ursus c 385 tak nie ma?

Edytowane przez koles8844
Opublikowano

Co do głównego wątku tematu, napisze dla potomnych, może się komuś przyda: Jeśli rwie wałki pompy wtryskowej winę ponoszą przede wszystkim luzy na ułożyskowaniu wałka napędzającego pompę ;)

Opublikowano

Musisz odkręcić taki dekielek z tyłu na pompie przy filtrze oleju na cztery śruby i jak zdejmiesz to będzie tam taka śrubka na śrubokręt i ją przykręcasz lekko najpierw o 1/4 obrotu i patrzysz jak chodzi.

Opublikowano

Witam .Mam takie pytanie ,czy do Ursusa 385 idzie założyć pompę wtryskową nowego typu od 912 z smarowaniem z bloku silnika , bo chyba przelew oleju jest z powrotem poprowadzony w 912 do otworu w bloku a blok 385 takiego otworu nie ma .I czy ewentualnie nowy typ pompy daje więcej mocy?.Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

W takim razie jeszcze jedno pytanie ,bo tak do końca tego tam nie doczytałem ,Czy idzie założyć większe sekcje tłoczące 9.5 mm do pompy starego typu tam są mniejsze z tego co przeczytałem i czy pasują bez istotnych przeróbek pompy ,czyli czy zwykły pompiarz mechanik może je założyć podczas regeneracji?

 

Cytowanie poprzedniego posta

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Sekcji nie założysz.

Po co otwór robić?

Można zrobić trójnik z otworu do manometru.

Albo nie zakładać centralnego smarowania do pompy, tylko założyć pierścień uszczelniający pod sprzęgiełko.I normalnie olej lać w pompę.

Opublikowano

Sekcji nie założysz.

Po co otwór robić?

Można zrobić trójnik z otworu do manometru.

Albo nie zakładać centralnego smarowania do pompy, tylko założyć pierścień uszczelniający pod sprzęgiełko.I normalnie olej lać w pompę.

Czyli jak rozumiem typowy uszczelniacz zwany potocznie zimeryngiem tam pasuje?

 

szczerze mówiąc nie myślałem o uszczelniaczu a z trójnikami różnie bywa a taki otwór kiedyś robiłem turbo było zakładane do starego typu

I jak te turbo się sprawowało przy starym typie silnika? czy był przerobiony tzn korbowody inne ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v