areczek00095

Stukanie rewersu 512c

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Cześć, tak jak w tytule. Mam od niedawna 512c i podczas przełączania rewersu słuchać puknięcie w skrzyni. Czy to normalne? Nie szarpie, nie zgrzyta tylko po prawie każdym naciśnięciu guzika słychać stuk w skrzyni. Ktoś przerabiał może temat?

Edytowano przez areczek00095

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Raczej normalne.

Edytowano przez Rowan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25628

A seria 500 po mimo eh rewersu bez sprzęgła nie ma potrzeby być zatrzymaną do zera żeby ten stuk był jak najmniejszy, najcichszy?

W 300 jak jeszcze się toczy to potrafi być ten stuk denerwujący. Ale przy zatrzymaniu jest delikatny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Seria 300 ma rewers na synchronizatorze a 500 na mokrych sprzęgłach... A sprzęgło i tak w 500 trzeba wcisnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, JD1052 napisał:

Seria 300 ma rewers na synchronizatorze a 500 na mokrych sprzęgłach... A sprzęgło i tak w 500 trzeba wcisnąć

Dokladnie tak, tylko skąd ten stuk? Zużycie trybów przesuwki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Jakiej przesówki? Jak Ty pytasz o 500-tke, a tam kosze tylko zamienia, nic sie nie przesówa. Przynajmniej przy zmianie kierunku jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Rowan napisał:

Jakiej przesówki? Jak Ty pytasz o 500-tke, a tam kosze tylko zamienia, nic sie nie przesówa. Przynajmniej przy zmianie kierunku jazdy.

Więc skąd ten odgłos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Skrzynia w drugą strone zaczyna ciągnąć, luzy na trybach, łożyskach, ataku, to wszystko sie na to składa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Rowan napisał:

Skrzynia w drugą strone zaczyna ciągnąć, luzy na trybach, łożyskach, ataku, to wszystko sie na to składa.

Skrzynia wtedy stoi, bo odgłos jest tylko przy wciśniętym sprzęgle i przełączeniu przycisku rewersu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Myślisz, że jak wciśniesz sprzęgło to skrzynia w 500-tce staje?😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Pewnie w ogóle nie ogarnia zasady pracy tej skrzyni, nie wie że sprzęgło głównie jest z tyłu, a jeszcze dodatkowo sprzęgła od jazdy do tyłu GF są części Powershift.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Rowan napisał:

Myślisz, że jak wciśniesz sprzęgło to skrzynia w 500-tce staje?😀

Moze źle się wyraziłem bo bardziej chodziło mi o cały ciągnik niż skrzynie, bo po odpaleniu, nie ruszając z miejsca też co nieco słychać, więc pewnie tak jak mówisz. Wszystko składa się na jeden luz. 

 

6 godzin temu, JD1052 napisał:

Pewnie w ogóle nie ogarnia zasady pracy tej skrzyni, nie wie że sprzęgło głównie jest z tyłu, a jeszcze dodatkowo sprzęgła od jazdy do tyłu GF są części Powershift.

Nie każdy jest takim wszystkowiedzącym jak Ty Geniuszu 😆

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie co to może być za objaw szarpania na 3 biegu i 3 półbiegu w polu - praca niezbyt ciężka  ??? Na innych półbiegach ok , nawet w orce na 4 półbiegu i 3 biegu jest ok inne też niby ok oprócz tego 3 półbiegu i 3 biegu . Co to może być ? Czy uszczelnienia na tych ,,choinkach" półbiegach ? Jezdzic nim nadal ? . Dodam , że na drodze na 3 półbiegu i 3 biegu nie szarpie tylko w polu .
    • Przez resters
      Szukam dobrego mechanika od tego sprzętu. Ciągnik 1995 rocznik. Do naprawy turbo-sprzęgło

      Lubelskie- Macie kogoś polecanego? 
    • Przez Grzesiek90
      Witam
      Mam problem z hamulcem ręcznym w Fendt 515C. Po zaciągnięciu nie trzyma wcale. Gdzie szukać przyczyny? Ręczny hamuje tym hamulcem na wale czy przy kołach są jakieś szczęki? 
    • Przez Profesor
      Fendt 515c - na załączonym resorowaniu przedniej osi gdy przekrocze 2 km/h slychac wycie hydrauliki przez 3-4 sekundy, traktor wyraznie traci moc. Po 3-4 sekundach wszystko wraca do normy. Co to moze byc?
    • Przez SZWAGIER1999
      Witam.zastanawiam się nad kupnem Fendt favorit 515c, chciałbym poznać opinie użytkowników fendt-a.Jego wady,zalety,najczęstsze usterki,spalanie itp.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj