areczek00095

Stukanie rewersu 512c

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Cześć, tak jak w tytule. Mam od niedawna 512c i podczas przełączania rewersu słuchać puknięcie w skrzyni. Czy to normalne? Nie szarpie, nie zgrzyta tylko po prawie każdym naciśnięciu guzika słychać stuk w skrzyni. Ktoś przerabiał może temat?

Edytowano przez areczek00095

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113
Napisano (edytowany)

Raczej normalne.

Edytowano przez Rowan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    16225

A seria 500 po mimo eh rewersu bez sprzęgła nie ma potrzeby być zatrzymaną do zera żeby ten stuk był jak najmniejszy, najcichszy?

W 300 jak jeszcze się toczy to potrafi być ten stuk denerwujący. Ale przy zatrzymaniu jest delikatny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD1052    139

Seria 300 ma rewers na synchronizatorze a 500 na mokrych sprzęgłach... A sprzęgło i tak w 500 trzeba wcisnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, JD1052 napisał:

Seria 300 ma rewers na synchronizatorze a 500 na mokrych sprzęgłach... A sprzęgło i tak w 500 trzeba wcisnąć

Dokladnie tak, tylko skąd ten stuk? Zużycie trybów przesuwki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Jakiej przesówki? Jak Ty pytasz o 500-tke, a tam kosze tylko zamienia, nic sie nie przesówa. Przynajmniej przy zmianie kierunku jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Rowan napisał:

Jakiej przesówki? Jak Ty pytasz o 500-tke, a tam kosze tylko zamienia, nic sie nie przesówa. Przynajmniej przy zmianie kierunku jazdy.

Więc skąd ten odgłos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Skrzynia w drugą strone zaczyna ciągnąć, luzy na trybach, łożyskach, ataku, to wszystko sie na to składa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Rowan napisał:

Skrzynia w drugą strone zaczyna ciągnąć, luzy na trybach, łożyskach, ataku, to wszystko sie na to składa.

Skrzynia wtedy stoi, bo odgłos jest tylko przy wciśniętym sprzęgle i przełączeniu przycisku rewersu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Myślisz, że jak wciśniesz sprzęgło to skrzynia w 500-tce staje?😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    139

Pewnie w ogóle nie ogarnia zasady pracy tej skrzyni, nie wie że sprzęgło głównie jest z tyłu, a jeszcze dodatkowo sprzęgła od jazdy do tyłu GF są części Powershift.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Rowan napisał:

Myślisz, że jak wciśniesz sprzęgło to skrzynia w 500-tce staje?😀

Moze źle się wyraziłem bo bardziej chodziło mi o cały ciągnik niż skrzynie, bo po odpaleniu, nie ruszając z miejsca też co nieco słychać, więc pewnie tak jak mówisz. Wszystko składa się na jeden luz. 

 

6 godzin temu, JD1052 napisał:

Pewnie w ogóle nie ogarnia zasady pracy tej skrzyni, nie wie że sprzęgło głównie jest z tyłu, a jeszcze dodatkowo sprzęgła od jazdy do tyłu GF są części Powershift.

Nie każdy jest takim wszystkowiedzącym jak Ty Geniuszu 😆

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jonsnow
      Witam. Mam problem z wyjęciem siłownika wspomaganie. Ktoś jakieś porady? Bo jest to opcja z amortyzacją osi więc mega mało miejsca...
    • Przez kpiotr
      Witam. Mam problem z siłownikiem wspomagania. Zaczął cieknąć wiec uszczelniacze trzeba wymienić. Mam dylemat tylko jak go wymontować???? czy trzeba odkrecić oś od ciagnika żeby go wyjąć??? Żeby rozkręcic drążki trzeba podnieśc koła do góry?? może ktos przyblizyć z której strony się do tego zabrać???
       
      pozdrawiam 
    • Przez szymek85
      Witam czy przy demontażu pompy wtryskowej trzeba też ściągnąć pompę hydrauliczną która zamontowana jest z przodu i przez tą dziurę odkręcić koło z pompy wtryskowej??
      Wszystko podkręcałem co jest na wierzchu i pompa wychodzi tylko 5 mm i jest opór. Proszę o radę bo nie chcę na siłę nic robić.  
    • Przez areczek00095
      Cześć, od niedawna posiadam Fendta 512c 95r. Dopiero uczę się co i jak, zauważyłem, że na załączonym napędzie podczas skręcania tył tak jakby pchał przód, wydaje się że na skręconych kołach przód się wolniej kręci. Jadąc prosto jest okej, skręcam np w lewo i tylne lewe koło widać, że zaczyna delikatnie ślizgać się na śniegu. Najpierw myślałem że może nie rozłącza blokady mostu tylnego ale wtedy bym wgl nie mógł skręcić. Czasami czuc jakby przy skręceniu kołami na wlączonym napędzie, ciągnik delikatnie hamuje po wciśnięciu sprzęgła. Opony tyl 580/70/38 jakieś 90% Bieżnika, przód 420/85/28 40%Bieznika.  Co o tym myślicie? Coś może być nie tak czy może tak się tylko wydaje na śniegu? Pozdrawiam
    • Przez mdomagala23
      Wczoraj uprawiałem po orce fendem 510 C. Zgasiłem na chwilę ciągnik, po odpaleniu chmura białego dymu z komina - jakby uszczelka?.
      Moje pytanie jest takie- jak tego bydlaka holować? Czy jest taka możliwość? Czy tylko laweta?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj