adam1968z

zetor 8045

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adam1968z    15

Witam pacięt to zetor 8045 dziwna rzecz z olejem w silniku  po pracy przykładowo w orce pomiar na drugi dzień rano jest stan oleju minimum nastepnym razem po innej robocie na drugi dzień stan jest ok co może być nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Może ktoś ci dolewa 😁

Bo jeśli to jest naprawdę olej, to innej opcji nie ma

Zobacz dokładnie co masz w misce i sprawdzić czego ci ubywa


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1968z    15

problem w tym że nic nie ubywa w maju regeneracja pompy ,głowicy nowe wtryski ciągnik odpala dobrze nie dymi no wiadomo w orce puści czarny dymek wymiennik ciepła ma w misie olejowej a olej robi się  czarny po wymianie po 5-8 mtg grom wie co jest grane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Spróbuj sprawdzać stan tak 5 minut po zgaszeniu i napisz czy też są takie różnice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1968z    15

Tak stoi na równym rano odpaliłem pochodził z 15-20 min odczekałem z pół godziny i stan pod dolną kreską czyli minimum😕

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1210    5

Czymoże to być coś związanez pierścionkami w zalezności jak się ustawią albo jak jest pęknięty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Jakimi pierścionkami?

To że masz przy tych temperaturach na minimum po 20 min pracy i półgodzinnym odczekaniu o niczym nie świadczy. Sprawdzaj tak kilka razy ale po rozgrzaniu do temperatury normalnej pracy i nie teraz a wiosną jak będziesz coś tym ciągnikiem pracował. Teraz zalej 3/4 miarki i nie męcz akumulatora. 

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1968z    15

tylko że tak jest wiosną i latem raz stan jest przez 2-3 dni a nastęnego dnia poniżej minimum grom wie o co tu chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bialy8011    45

Jeździć i obserwować, mój wujek powiada że jak chodzi to nie ruszaj nic, jak się zepsuje to wtedy będzie patrzył 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444
54 minuty temu, adam1968z napisał:

filtry wymienne nie bąk miarka orginał może zawór pompy trzymać

te filtry wymienne w katalogach producentów filtrów ma zawór zwrotny. Ciekawe czy wszystkie zamienniki je mają i czy są szczelnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1968z    15

moim zdaniem w filtrach nie zostawało by z 1.5-2 litry oleju a jak już to działo by śię to codziennie a to pokazuje raz stan a raz ninimum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1968z    15

Wtryski raczej nie.Zakładane nowe i ciągnik pali dobrze i nie dymi

 

Edytowano przez adam1968z

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Jeśli paliwo pójdzie do oleju to przede wszystkim czuć, po drugie po spuszczeniu olej jest bardzo rzadki i ma odcień fioletu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter333
      Witam, mam Zetora 16245 niedawno kupionego i ostatnio zauważyłem że z przodu ma opony 14.9-28 a z tyłu 20.8-38. wszystko jest w porządku czy trzeba zmienić rozmiary, jak to wygląda?
    • Przez Arabs
      Witam mam problem z zetorem forterra 11441 a mianowicie ostatnio wymienialiśmy komplet sprzęgła czyli koło zamachowe docisk tarcze + łożysko oporowe było wymieniane 4 miesiące wstecz, i jest problem tego typu że sprzęgło się ślizg ale to tak że traktor na 4 biegu nie może się uciągnąć. Próbowaliśmy już zmieniać docisk na inny bo myśleliśmy że jest trefne kombinowaliśmy z rodzajem tarczy nawet przetoczylismy 0.6mm koło zamachowe z myślą że po przetoczeniu słoneczko bardziej wyjdzie i docisk będzie mocniejszy ale nic z tego po tym zabiegu jest w sumie jeszcze gorzej. Sprzęgło nie jest podparte bo mamy około 1cm luzu na wysprzegliku a właśnie tak się zachowuje jakby było podparte. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu bo traktor już był rozjeżdżany 3 razy i dalej nie ma efektów 
      Edit. Zapomniałem dodać że na sloneczku powstaje taki jakby nierówny ślad po pracy łożyska oporowego ten odcisk nie jest równomierny tylko w dwóch punktach ewidetnie jest mocniej zaciskane 
    • Przez wrysiek
      Witam tak jak w tytule chciałbym dowiedzieć się jakie są zasadnicze różnice pomiędzy zetorem 8011 a 8111?
      Tylko nazwą czy coś bardziej mechanicznie?
    • Przez Latashi
      Witam, mam problem z moim zetorem. Otóż, po ponad godzinnej pracy gdy olej jest już gorący traktor jeździ tak jak na żółwiu mimo że jest włączony zająć. Dopiero po dodaniu więcej gazu podczas prac polowych lub dłuzszyk rozpędzeniu jedzie normalnie na zającu. Zalany olej hydrauliczny przekładniowy. Gdzie szukać przyczyny? Dolać więcej oleju , czy problem jest z tarczkami?
    • Przez Piter333
      Witam, panowie od czego jest ta czerwona kontrolka? Zetor 16245. Pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj