Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A sprawdzaĺeś czy przód ciągnie?

Może ktoś zamienił kable na cewkach i włączając napęd załączasz blokadę?

@Bananek może tak być czy wyobraźnia zbytnio mnie ponosi?

Opublikowano
Kondzio342 napisał:

Ok ale ona musi być załączone na tylnych kołach tylko podczas włączenia 4x4

Co musi być załączone? Blokada mechanizmu różnicowego? A kto ci takich bajek nagadał?


Agrest napisał:

A sprawdzaĺeś czy przód ciągnie?

Może ktoś zamienił kable na cewkach i włączając napęd załączasz blokadę?

@Bananek może tak być czy wyobraźnia zbytnio mnie ponosi?

W traktorach z drugiej ręki można się spodziewać dosłownie wszystkiego. Sam to wiesz najlepiej.

Opublikowano

No ja mu wyżej nagadałem, bo skoro szarpie na zakrętach to może blokada załączona

Opublikowano

Na to wygląda. Trzeba by w drzewo zaprzeć i spróbować jak się poszczególne koła zachowują przy 2x4, 4x4, bez blokady mostów, z blokadami mostów, tylko z tylną blokadą mostu. Jest jeszcze opcja, że oleju nie puszcza na silowniczek i nie rozłącza blokady mimo, że prąd podany.

Opublikowano

No właśnie podany to jest coś dziwnego. Bo jak jest rozłączona wszystko ok. Ale też czasami przy ostrym skręconych kołach szarpie. ale jak załączę napęd tez i jak blokada ciągną wszystkie koła jak wyłączę każde osobno.

Opublikowano

A rozmiar kół jest zgodny z tym co fabryka podaje czy ktoś kiedyś wymienił i przód z tyłem się niezgrywa?

To nowy nabytek  od handlarza?

Opublikowano

Jak ma nie szarpać, skoro tylne koła, niby z tą samą prędkością się kręcące, pokonują, z racji różnicy w wysokości bieżnika, inną drogę. Weź sznurka i zmierz obwód tej łysej opony, a później przyłóż na tą ze zdrowym klockiem. Poza tym, łysa szybciej w poślizg wpada , co różnicowemu również zadania nie ułatwia. 

Opublikowano

Jaja se ktoś robi? Jedna opona łysa druga z dobrym bieżnikiem? Co to w ogóle jest? Weź najpierw pozakładaj opony jak potrzeba a potem zacznij ludziom głowy zawracać. Jak szarpie na włączonym napędzie to obroty obu osi się nie zgadzają. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v