szakul91

Zetor 7245 silnik wycieraczek tył, mocowanie

Polecane posty

szakul91    0

Witam. 

Mam do zamontowania silnik wycieraczek tył do zetora 7245, mam tylko otwór czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie w jaki sposób jest zamocowany silniczek?? Przy silniku są gumy amortyzację ale nie mam pojecia czy ma być to przykrecone gdzieś czy nie. Nigdzie nie mogłem znaleźć zdjęć zamocowania do ciagnika.  Dziękuję za wszelką pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szakul91    0

Czy mógłby ktoś zrobić zdjęcia silniczka z tylnej wycieraczki ?? Potrzebuje zobaczyć zamocowania 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

za chwile bede wyjezdzal to popatrze-dawno nie dziala a  do niczego nie jest potrzebna, probowalem naprawiac na chwile szla ale przestala. 

no i nie popatrzylem- zepsul sie wysprzeglik i nie mialem czasu a teraz mi sie nie chce znowu brudzic..

Edytowano przez jacus

buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

silnik jest przykrecony do katownika a katowniki do ramy kabiny od dolu profila- 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szakul91    0
Dnia 18.03.2021 o 20:30, jacus napisał:

silnik jest przykrecony do katownika a katowniki do ramy kabiny od dolu profila- 

A czy mógłby Pan zrobić zdjęcie?? Mam silniczek z konstrukcją z takimi amortyzatorami lecz w konstrukcji nie widzę otworów do przykrecenia , przypuszczam że jeszcze czegoś brakuje. 

Edytowano przez szakul91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

czy to nie jest jasno wytlumaczone ??silnik jest przykrecony do katownika a katowniki do ramy kabiny od dolu profila- nie bede znowu rozkrecal obudowy.  trzeba wywiercic otwory w katowniku zeby spasowaly do silniczka a potem dwoma blachowkretami przykrecic do ramy kabiny, 

 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szakul91    0

Tylko że u mnie nie ma żadnego katownika i nie wiem jakiej jest grubości i wymiarów.  Zauważyłem tylko od spodu profilu kabiny dwa otwory z gwintem prawdopodobnie do przykrecenia jakieś blachy bo z przodu jest są otwory do przykrecenia osłony. A sam silniczek ma gniazda z otworami na gumach. Łatwo się mówi jeśli niczego się nie ma i trzeba próbować coś dopasować.

received_3974451622592911.jpeg

received_1159644911154228.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szakul91    0

Znalazłem brakujący element nr. Katalogowy 60115801 lecz w Polsce nie dostępny. Czy mosiądz ktoś wymiary z jakiej grubości materiału wykonana blacha oraz jaka średnica otworu pod naped wycieraczki. Byłbym wdzięczny za te dwie podstawowe wymiary. Chyba że ktoś posiada na sprzedaż taki element. 

Screenshot_20210320-222706_Chrome.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

o jezuuuuuuuuuuu, recznie ci wytlumaczyc czy co ??  kuuuuuuurna bierzek kawalek katownika -wystarczy metalowy-ja mam taki, 2-3 mm grubosci wystarczy

katownik wyglada takimage.png.8f48b1e713439e7b08182943551f54c7.pngszlifierke katowa-wyglada tak image.png.a4d1492d4e599fae673b9e0a6d53a3f3.png, bierzesz miarke-tak wyglada Stanley Miara zwijana stal Tylon 5m 19mm 30-697, mierzysz odleglosc otworow wywierconych w ramie kabiny-zdjecie dales,wiec przypuszczam ze wiesz jak wyglada otwor, mierzysz wymiary ,dajesz tyle zeby pod oslona sie schowal -to sa otwory na wkrety oslony.jesli nie masz oslony to taki zeby w kabinie sie zmiescil,. ewnetualnie szyby wybijsze i bedzie git.....ucinasz- katownik nie rame !!!!!!!!!!! jak ciac to yt sa poradniki . wiercisz otwory w katowniku nie w szybie !!! zeby pasowaly do tych w silniczku wiertarka tak wyglada image.png.118898f21e7093abc7b0ab6ef93f2e5d.png pasowalo by zeby katownik byl troche szerszy niz te otwory, jak nie masz to sznurkiem od snopowiazalki przywiazesz, teraz rzadko pada wiec lata wytrzyma. przykreczasz silniczek, otwor na ramie wycieraczki masz- potem od spodu ramy wiercisz dziury w katowniku i ramie- nie dam ci zdjecia jak wyglada dziura-bo mi w google same jakies takie owlosione wychodza. potem przykreczas blachowkretami Wkręt do blachy EJOT

kurna nie moglem sie powstrzymac - wszystko kupisz w media markt-,pamietacie jeszcze ta reklame media markt nie dla i.......😂🤣


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szakul91    0

Kolegi post niczego sensownego nie wnosi w temat. Zamiast tracić czas na wyszukiwanie zdjęć w Internecie wiertarki wystarczyło zrobić jedno zdjęcie jak oryginalnie jest to zamocowane. Gdybym chciał na sznurku to bym nie pytał. Pana pomysł i tak jest do niczego bo katownik musi być o szerokich ściankach a nie może być zbyt gruby bo znowu silnik zbyt daleko się oddystansuje od ramy. Na przyszłość  więcej kultury. Pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

zrobienie mocowania trwaloby krocej niz robienie z siebie niedojdy na forum.......moja kultura osobista konczy sie w momencie kontaku z -tu wpisz dowolne obrazliwe slowo, kurna jesli ktos nie potrafi takiej prostej rzeczy zrobic.....

jesli pisze ze u mnie jest na kawalku katownika- to napisz ktorego z tych slow nie rozumiesz ...........


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam , kiedyś rozbierałem ten silniczek u siebie i zrobiłem kilka zdjęć , rzeczywiście ta blacha mocująca jest w kształcie kątownika i przykręconego od dołu do profilu kabiny.

2012-09-08 16.34.15.jpg

2012-09-08 16.35.09.jpg

2012-09-08 17.56.38.jpg

  • Like 1

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szakul91    0

@Radekk dziękuję, teraz przynajmniej zobaczyłem. A pomiędzy oska silniczka A kabina są jakieś dystanse albo gumy uszczelniające? Bo na zewnątrz jest nakretka drobno zwojowa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

a ty czasami nie masz na imie tomasz ??/ tak prawie na czasie- blogoslawieni ktorzy nie widzieli a uwierzyli 🤣.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szakul91    0

Może banalne pytanie ale związane z instalacją elektryczną tylnej wycieraczki. Który przelacznik powinien uruchamiać tylną wycieraczke?? Czy przednia pracuje w tym samym czasie co tylna wycieraczka ?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szakul91    0

@pafnucy u mnie właśnie ten włącznik na wyciąganie uruchamia przednia wycieraczke. A muszę odtworzyć przewody od nowa. Więc albo ktoś podpial się tam zamiast tylnej albo oby dwie uruchamiają się jednocześnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj