traktorzystaJakub7211

Problem ze smarowaniem szustego cylindra MWM D226-6 proszę o pilną poradę bo ciągnik potrzebny.

Polecane posty

Witam mam problem ze smarowaniem szustego cylindra w renault 155.54. Wymieniona pompa i zawór ciśnienia, ciśnienie 7bar na wysokich obrotach na zimnym silniku, na wolnych 4,5-5 bar. Na wszystkie klawiatury idzie ładnie olej oprócz szustej, jeśli dmuchnę sprężarka w laski popychaczów szustego cylindra to słychać przedmuch a jeśli w laski innych popychaczów to nie słychać nic i ciśnie bardzo wolno spada i wypycha olej na innych popychaczach. 

Pytanie brzmi czy miał ktoś podobnych problem? Co może być nie tak? Szklanki czy panewka wałka rozrządu? Jeżeli był by ktoś w stanie dobrze wytłumaczyć to proszę o kontakt w wiadomości, jeżeli uda coś się zrobić to wysyłam flachę pocztą.

Edytowano przez traktorzystaJakub7211

Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    4009

Pewnie zatarty na szklance. Typowa przypadłość tych silników.


A jak idzie przedmuch to szklanka najprawdopodobniej zatarła się i rozpadła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

brak smarowania klawiatury zaworów w 155.54

Wklej to w wyszukiwarkę AF i masz rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Pęknięty lub zatarty popychacz,przy okazji do wymiany laski popychacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8612
12 godzin temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

Wymieniona pompa i zawór ciśnienia,

dużo jest rozbierania by dostać się do pompy oleju? trzeba zdejmować pokrywę rozrządu z przodu silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, witejus napisał:

dużo jest rozbierania by dostać się do pompy oleju? trzeba zdejmować pokrywę rozrządu z przodu silnika?

Pokrywę rozrządu musisz zdjąć bo nie odkręcisz pompy, może obeszło by się bez zdejmowania miski, ale potem trochę ciężko złożyć pompę na smok. A co do roboty no to musisz cały przód rozebrać, zbiornika paliwa chłodnice wody, filtr, wentylator, alternator, pompę hydrauliczna trzeba poluzować

  • Thanks 1

Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    4009

No to masz powtórke z rozrywki. Jaknzdjąłeś miske to nie było w oleju metalowych opiłków lub kwałków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Krzysztof81 napisał:

No to masz powtórke z rozrywki. Jaknzdjąłeś miske to nie było w oleju metalowych opiłków lub kwałków?

Nie, miska czysta


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8612
9 godzin temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

. A co do roboty no to musisz cały przód rozebrać

czyli przodem odjechać od silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, witejus napisał:

czyli przodem odjechać od silnika?

Niee, przodem nie, dekiel od rozrządu normalnie zdejmujesz wszystkie śruby na wierzchu, niektóre są w takich zakamarkach ale bez problemu do nich dostęp jest, tylko dobrze zajrzeć musisz żeby ich zobaczyć, a i uprzedzam do zdjęcia dekla musisz koło pośrednie napędu pompy odkręcic, (śruba na ampul w pokrywie  zaraz przy pompie) bo w brew pozorom ona jest na wylot więc też trzyma dekielk.

Do takiego stanu musisz to rozkręcić

IMG_20201229_180728.jpg

IMG_20201230_154506.jpg


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8612
4 minuty temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

Do takiego stanu musisz to rozkręcić

super,dzięki za konkretne wyjaśnienia👍🍺,a koło pasowe jest mocowane jedną centralną śrubą czy  na trzy śrubki jak mi się wydaje na zdjęciu?jest problem ze zdjęciem koła pasowego?

Edytowano przez witejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, witejus napisał:

super,dzięki za konkretne wyjaśnienia👍🍺

Jak byś coś nie wiedział to pisz, pomogę ile mogę, w końcu mi też tu chłopaki pomagali 💪

  • Thanks 1

Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, witejus napisał:

jakbyś jeszcze powiedział jak z tym kołem pasowym @traktorzystaJakub7211

W środku masz 4 śruby na ampul, wyrzucasz 4bieg, rewers i wgl żeby nigdzie nie było luzu, zaciągasz ręczny hamulec i odkręcasz. (Gwint normalny prawostronny


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8612
1 minutę temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

(Gwint normalny prawostronny

akurat u mnie sprzęgło hydrauliczne więc jakoś inaczej zablokuje,jak odkręcę te cztery śruby to już zejdzie bez problemu?

i druga sprawa ,czy miska olejowa zejdzie bez odkręcania tych rur zasilających pompę hydrauliczną cz trzeba je odkręcać od pompy i jeszcze jedno czy nie będzie wadził wałek ,wieloklin przedniego mostu przy zdejmowaniu miski olejowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, witejus napisał:

akurat u mnie sprzęgło hydrauliczne więc jakoś inaczej zablokuje,jak odkręcę te cztery śruby to już zejdzie bez problemu?

i druga sprawa ,czy miska olejowa zejdzie bez odkręcania tych rur zasilających pompę hydrauliczną cz trzeba je odkręcać od pompy i jeszcze jedno czy nie będzie wadził wałek ,wieloklin przedniego mostu przy zdejmowaniu miski olejowej

Tak potem już normalnie zejdzie, trochę trzeba poruszać i się pobawić bo siedzi na ciasno, a co do miski to nie wiem czego by miały rury wadzić, u mnie rury lecą nad miska więc nie mają prawa wadzić a co do wałka od napędu to nie będzie wadzić, oczywiście jeśli chodzi o sam wał to musi być zdjęty


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8612
1 minutę temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

jeśli chodzi o sam wał to musi być zdjęty

u mnie są dwie rury i jedna przechodzi z jednej strony na drugą obok tylnej ścianki miski i chyba będę ją musiał odpiąć od filtra ,a wał jasna sprawa ż e trzeba zdjąć ,dzięki ,dobrej nocy 😌

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, witejus napisał:

u mnie są dwie rury i jedna przechodzi z jednej strony na drugą obok tylnej ścianki miski i chyba będę ją musiał odpiąć od filtra ,a wał jasna sprawa ż e trzeba zdjąć ,dzięki ,dobrej nocy 😌

A co ona ci zasila że na drugą stronę przechodzi? A dzięki Bardzo i wzajemnie 😉


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8612
7 godzin temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

A co ona ci zasila że na drugą stronę przechodzi?

witam,zasila pompę hydrauliczną bo jest pompa trzysekcyjna i ole,j jest pobierany ze skrzyni ,tylnego mostu dwiema rurami z obu stron mostu, do każdej sekcji jest osobna rura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam , pacjent Renault Ares 630 RZ ze sprzęgłem hydraulicznym , rewersem mechanicznym i skrzynia quadrishift.
      Po maksymalnym skręceniu kołami zanika ciśnienie 17 bar i rozłącza jazdę, sprzęgło.
      Gdy nie ruszamy kierownicą lub nie skręcamy na max to problem nie występuje, wom działa, pól-biegi (1, 2, 3, 4) zmienia płynnie, napęd załącza, sprzęgło działa.
      Ciśnienie na wyjściu pompy jest ok.
      Niestety nie mam przepływomierza żeby sprawdzić wydajność pompy.
      Miał ktoś podobny problem??
      Czy winy szukać w orbitrolu a może w zaworze rozdzielającym czy od razu dobierać się do pompy?
       
    • Przez XTomekDX
      Witam. W moim Aresie pojawił się ostatnio problem w postaci szarpania na 1 biegu przy ruszaniu. Gdy puszczam sprzęgło, zaczyna łapać po czym jak gdyby odpuszczał i łapie znowu. Na pozostałych biegach tego nie ma. Jakie mogą być przyczyny?
    • Przez Maklaren111
      Witam,jestem pierwszy raz.Kupiłem Aresa 725RZ,kupiłem trzy filtry do hydrauliki,jeden wiem gdzie się znajduje(agco 5110990) nie wiem gdzie pozostałe dwa.Proszę o pomoc,może jakieś foto.
    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez EteroxPL
      Witam, pacjent renault Ares 556rz, zaczął sporadycznie wyskakiwac błąd taki jak na filmie przy okazji podnośnik przerywał przy podnoszeniu, wymienione 2 elektrozawory od podnoszenia i opuszczania, podnoszenie i opuszczanie jest już płynne, ale działa jedynie z błotnika, ehr kompletnie nie działa co widać na filmie, wiązka z rozdzielacza do kabiny przejrzana, przejście na piny jest,kompletnie już brak pomysłu o co chodzi
      Dodaje link do filmu, na początku jest pokazane co się dzieje jak używam przycisków z błotnika a potem jak próbuję odblokowac
      Proszę o pomoc i jakieś wskazówki co sprawdzić itp. pozdrawiam 
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj