john1

Massey Ferguson 3060- Ciśnienie w układzie orbitrolu

Polecane posty

john1    3

Witam wspomagane ciężko chodzi pół roku temu kupiłem nowy orbitrol czyżby tylko tyle wytrzymał sprawdziłem ciśnienie  tu koło pompy mógłby ktoś mi powiedzieć czy to dobre cisnienie wstawię link do filmiku 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

150 atmosfer to dobre ciśnienie pompa wydaje.

Tylko nie widzimy kół na nagraniu i nie wiadomo czy 150 jest tylko przy maksymalnym skręcie czy cały czas podczas obrotu koła kierownicy.

Zmierz ciśnienie przy samym siłowniku.

Siłownik szczelny?

Zwrotnice niezatarte?

Podnieś przód i również zmierz ciśnieni.

Teraz tytuł tematu to nie wiem czego się tyczy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Włącz dzwięk, mówi wyraźnie "skręć koła na max" i wtedy dochodzi do 150. Trochę mało pokazuje w spoczynku bo powinno być ok. 20 (17) a tu wskaźnik pokazuje 5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john1    3

150 jest na maksymalnie skręconych kołach i kierownice trzymam na maksa a jak kierownice puszczę to ciśnienie spada do 50 widać na manometrze.A jak mam wyprostowane koła i obroty mam na 800 to widać że tych 17 barów niema to tak ma być 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Najczęściej gubi na przednim napędzie albo półbiegu. Włącz napęd i wtedy zmierz, gdy nie bedzie różnicy włącz półbieg i zmierz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john1    3

Witam kupiłem dziś manometr drugi i na zimnym pokazywało 26 barów a na skręconych kołach do oporu 180 a na rozgrzanym pokazywało21 a po skręceniu kół 140.Włanczałem napęd i półbiegi to spadku ciśnienia nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sunday    1

Witam.

Chciałbym się upewnić czy ciśnienie hydrauliczne w ciągniku na powrocie może wynosić 6-8 bara?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Tylko w którym miejscu-układzie dokładnie.

Ale ogólnie powrót może być pod jakimś ciśnieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

A taką oczywistość jak stan zwrotnic czy nie są zatarte to sprawdziłeś? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomciu86    130
Dnia 11.01.2021 o 23:01, john1 napisał:

150 jest na maksymalnie skręconych kołach i kierownice trzymam na maksa a jak kierownice puszczę to ciśnienie spada do 50 widać na manometrze.A jak mam wyprostowane koła i obroty mam na 800 to widać że tych 17 barów niema to tak ma być 

Witam wiadomo co było przyczyną mam podobnie MF 8140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john1    3

Wcześniej kupiłem jakiś zamiennik i dlatego tak działał kupiłem lepszy i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez lukaszkuc
      Witam jak zmierzyć napięcie na czerwonym kablu podłączonego pod potencjometr rewersu

    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj